1 1 0 0 0 22.08.2013Gerard Pique, Serena Williams i Andre Ward podejmują wyzwania w kampanii Nike (wideo)Nike rozpoczyna kampanię „Possibilities”. Spot z udziałem sportowców – m.in. Sereny Williams, LeBron Jamesa, Gerarda Pique czy Andre Warda – ma inspirować widzów do przekraczania granic i wyznaczania sobie nowych celów. Uzupełnienie stanowią działania w Internecie w ramach serii wyzwań Nike+.
0 2 0 0 0 22.08.2013USP Zdrowie z nowym logotypemUSP Zdrowie prezentuje nowe logo autorstwa Terri Goldstein – amerykańskiej strateg marketingu. Ma ono budować głębszą świadomość marki korporacyjnej.
0 1 0 0 0 22.08.2013„Wysoka Izbo – posprzątaj reklamy”. Pocztówki ze szpetnymi reklamami trafią do posłówMiasto Moje a w Nim rozpoczyna kolejne działania, które mają zwrócić społeczną uwagę na reklamy zaśmiecające przestrzeń w Polsce. W ramach akcji „Wysoka Izbo – posprzątaj reklamy” na adres stowarzyszenia można wysyłać zdjęcia miejsc oszpeconych reklamami. Zostaną one przesłane do posłów na Sejm RP.
1 1 0 0 0 22.08.2013Figurki Lego przemówią głosem Liama Neesona i Morgana Freemana w „The Lego Movie” (wideo)Pojawiła się zapowiedź pierwszego w historii pełnometrażowego filmu przygodowego Lego. Produkcja ma pojawić się w kinach na całym świecie w lutym 2014 r. Głosów użyczą postaciom m.in. Liam Neeson i Morgan Freeman. Marka wprowadzi też do sprzedaży zestawy inspirowane produkcją.
1 1 0 0 0 22.08.2013Skoda Octavia RS z kampanią reklamową w kinie (wideo)Skoda promuje swój nowy model na ekranach multipleksów znajdujących się w ofercie Multikino Media. 16 sierpnia rozpoczęły się dwutygodniowe działania on- i off-screen.
0 1 0 0 0 22.08.2013„Internet ASAP – najbardziej skuteczne narzędzia e-marketingu 2013” – raport po konferencjiEura7 opublikowała raport „Internet ASAP – najbardziej skuteczne narzędzia e-marketingu 2013”, który stanowi podsumowanie konferencji Internet ASAP.
0 2 0 0 0 22.08.2013Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie – badanie Frisco.plKlienci e-marketów coraz częściej decydują się na zamawianie produktów ekologicznych. Liczba osób kupujących w Internecie zdrową żywność, napoje, naturalne środki czystości, kosmetyki i wyroby przeznaczone dla dzieci jest o 84% większa niż rok temu – wynika z danych zebranych przez e-supermarket Frisco.pl.
0 2 0 0 0 22.08.2013Bestseller na przystankach – akcja Publio.plW połowie sierpnia wystartowała kampania promująca nowy e-book amerykańskiej pisarki Jodi Picoult, pt. „To, co zostało”. W ramach promocji na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście umieszczono plakaty z kodem QR. Po jego zeskanowaniu można bezpłatnie pobrać poprzednią powieść autorki.
0 1 0 0 0 22.08.2013Podróżniccy przyspieszają podróż Samsunga Galaxy S II dookoła świataPodróżniccy – autorzy bloga, którzy pół roku temu wysłali Samsunga Galaxy S II w podróż dookoła świata – postanowili przyspieszyć wyprawę. Ogłosili, że telefon przekazywany z rąk do rąk ma okrążyć kulę ziemską do końca 2013 r. Poszukują 40 osób z 40 różnych państw.
4 1 0 0 0 22.08.2013Metafen „inaczej walczy z bólem” (wideo) [aktualizacja]Rozpoczęła się kampania „Można inaczej walczyć bólem” Metafenu z portfolio Polpharmy. Działania poprzedził film teaserowy w rytmach synth-pop. Właściwy spot zaś podejmuje grę z konwencjami reklamowymi.