0 1 0 0 0 13.05.2013Cinema City przyłącza się do Nocy Muzeów 2013Sieć Cinema City pierwszy raz przyłącza się do Nocy Muzeów. W nocy z 18 na 19 maja będzie można odwiedzić, poza muzeami i galeriami, również kino.
0 1 0 0 0 13.05.2013Druga edycja Grolsch Bottle ArtW ramach Grolsch ArtBoom Festival rozpoczyna się druga edycja konkursu dla młodych twórców sztuki niezależnej na projekt elementu wyposażenia klubowego. Projektanci wykorzystają butelki, puszki, kegi, kartony lub logotyp piwa Grolsch. Od 10 maja można zgłaszać konkursowe projekty z pogranicza sztuki użytkowej i recyklingu.
2 1 0 0 0 13.05.2013Marcin Perchuć w ostatniej odsłonie kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)Rozpoczął się ostatni etap kampanii medialnej Pożyczki Superszybkiej ING Banku Śląskiego. Na finał akcji przygotowano dwa nowe spoty reklamowe.
1 1 0 0 0 13.05.201331,6-proc. spadek na rynku reklamy wielkoformatowej – raport CAM MediaSzacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w I kwartale 2013 r. wyniosła 14,1 mln zł, co oznacza spadek o 31,6 proc. w stosunku do analogicznego czasu w roku ubiegłym – wynika z raportu CAM Media. Największy spadek odnotował sektor telekomunikacja, a największy wzrost komputery i produkty audio/wideo.
0 1 0 0 0 13.05.2013Heineken zaprasza do współtworzenia lounge baruPo raz drugi w ramach Open Design Explorations (ODE2) Heineken zaprasza projektantów do współpracy przy projektowaniu lounge baru.
1 1 0 0 0 13.05.2013Debiut reklamowy piwa Namysłów Pils w reżyserii Tomasza Bagińskiego (wideo)Rozpoczyna się pierwsza w historii browaru Namysłów ogólnopolska kampania reklamowa. Jej celem jest przedstawienie marki browaru: piwa Namysłów Pils.
0 2 0 0 0 13.05.2013„W Łodzi będzie głośno” – kampania zachęcająca do odwiedzenia miastaRozpoczyna się długofalowa kampania pod hasłem „W Łodzi będzie głośno”. W jej ramach m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Warszawie eksponowane są billboardy, w Łodzi zaś citylighty.
1 20 0 0 0 13.05.2013Cytaty z filmów promują Krakowski Festiwal Filmowy (wideo)Od początku maja trwa kampania promująca Krakowski Festiwal Filmowy. Na plakatach można zobaczyć zestawione ze sobą cytaty z filmów, które będą prezentowane podczas festiwalu.
0 1 0 0 0 13.05.2013Polacy ufają Bogusławowi Lindzie – European Trusted Brands 2013Bogusław Linda to aktor, któremu Polacy ufają najbardziej – wynika z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Drugie miejsce zajął Jerzy Stuhr, przegrywając ze swym kolegą po fachu zaledwie o kilka głosów. Ostatnie miejsce na podium należy do Marka Kondrata.
0 1 0 0 0 13.05.2013XVI Warsztaty Strategiczne „Sprawny marketing”Prof. Grzegorz Kołodko, Natalia Hatalska, Renata Gut, Jacek Kotarbiński i kilka innych wybitnych osób poprowadzi letnie Warsztaty Strategiczne Akademii Questusa. Odbędą się one od 13 do 15 czerwca w Pałacu Romantycznym w Turznie pod Toruniem.