0 1 0 0 0 14.05.2013Nową kampanię Gillette przygotuje agencja Hypermedia IsobarPrzetarg na kompleksową obsługę marki Gillette w Europie Centralnej wygrała agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia Isobar. Zaplanowana kampania połączy działania on-line i off-line.
0 1 0 0 0 14.05.2013Drzwi i podłogi Vox pod PR-ową opiekąOd połowy maja kompleksową obsługą PR marki drzwi i podłóg firmy Vox zajmuje się agencja Toolbox Creative Communications. Kontrakt został zawarty w drodze negocjacji.
1 3 0 0 0 14.05.2013Stacja kosmiczna naprawiana klejem Atlas (wideo)Rozpoczyna się kampania „Kosmiczni fachowcy” firmy Atlas. W spocie wystąpiło siedmiu użytkowników portalu AtlasFachowca.pl.
0 2 0 0 0 14.05.2013„Kto nie przyniesie – odpada” – akcja ekologiczna Tesco, Carlsberga i Coca-Coli18 maja w czternastu miastach Polski odbędzie się IV edycja ekologicznej akcji pod hasłem „Kto nie przyniesie – odpada”. Działania organizowane są cyklicznie w ramach obchodów Dnia bez Śmiecenia. Zbiórkę opakowań organizują wspólnie trzy firmy: Tesco Polska, Carlsberg Polska i Coca-Cola HBC Polska.
0 1 0 0 0 14.05.2013Grupa Promedica24 wybrała agencję PRGrupa Promedica24 podpisała z 24/7PR umowę na obsługę public relations. W ramach współpracy agencja zajmie się stałą obsługą firmy w Polsce.
2 1 0 0 0 14.05.2013Maszyna Goldberga w reklamie Żywca (wideo)14 maja rusza aktywacja konsumencka oraz kampania internetowa pod hasłem „Otwieracz Żywca”. Rozpoczęcie działań jest okazją do zaprezentowania nowej identyfikacji wizualnej marki, jej zmienionych opakowań i nowych szklanek.
1 1 0 0 1 14.05.2013Nie ma Polski biednej ani bogatej. Jest jedna Polska – start kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)„Jestem księdzem i przyznam się wam, że kocham ludzi bogatych” – słowami księdza Jacka Stryczka rozpoczyna się najnowsza reklama Szlachetnej Paczki, projektu prowadzonego przez Stowarzyszenie Wiosna.
1 1 0 0 0 14.05.2013Harnasia wilki się słuchają – nowa kampania „Harnaś. Król gór” (wideo)Trwa kampania marki Harnaś. Promuje ją hasło „Król gór. Każdego dnia”.
0 1 0 0 0 14.05.2013Polacy najchętniej jedzą z rodziną i przyjaciółmi – raport „Polska kulinarnie”Polskich internautów można podzielić na pięć segmentów według zwyczajów żywieniowych. Takie są wnioski z raportu przygotowanego przez agencję Ciszewski MSL, Interactive Research Center i CubeGroup. Najbardziej charakterystyczną i jednocześnie najliczniejszą grupę stanowią gotujący dla rodziny – to 32% respondentów.
1 2 0 0 0 14.05.2013„In search of incredible” Asusa i Intela na polskich dworcach (wideo)Startuje kolejna odsłona wspólnego projektu firm Asus oraz Intel – „W poszukiwaniu niesamowitego”. W Polsce jego głównym elementem są trzy strefy tych marek, które powstaną na dworcach kolejowych w Warszawie, Katowicach i Gdyni.