0 1 0 4.12.2013Janusz Palikot i Twój Ruch zyskują zainteresowanie mediów – Press-Service Monitoring MediówJanusz Palikot jest jedynym liderem partii politycznej w Polsce, którego medialność wzrosła – wynika z najnowszego badania „Scena polityczna” Press-Service Monitoring Mediów. Również jego formacja – Twój Ruch – zyskuje coraz większe zainteresowanie dziennikarzy.
1 1 0 4.12.2013Migoczące billboardy Ferrero Rocher (wideo)„Ferrero Rocher dodaje świętom magii” – to hasło rozpoczętej kampanii pralinek firmy Ferrero Polska. Na wybranych backlightach można zobaczyć świetlną iluminację stworzoną z małych żarówek.
1 3 0 4.12.2013Z Tigerem „Game is not over” (wideo)Marka Tiger rozpoczyna internetowy projekt „Game is not over”. Na specjalnie stworzonej platformie internauci mogą zagrać w gry utrzymane w stylistyce automatów do gier z lat osiemdziesiątych XX w.
0 3 0 3.12.2013Raport „Purchasing Power Index 2013” GfKOkoło 8,62 biliona euro – tyle łącznie mieli do dyspozycji (na wydatki lub oszczędności) europejscy konsumenci w 2013 r., wykazało tegoroczne badanie siły nabywczej, przeprowadzone przez instytut GfK. Biorąc pod uwagę wszystkie 42 kraje uwzględnione w badaniu, średnia wartość siły nabywczej przypadająca na jednego mieszkańca Europy wynosi 12 890 euro. Polska znalazła się na 28. miejscu.
2 1 0 3.12.2013ROPS w Krakowie z kampanią na temat schorzeń psychicznych (wideo, audio)„Otwórz głowę na pomoc” to hasło rozpoczętej kampanii Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie. Stanowi ona część projektu „Opieka i wsparcie osób zależnych, w szczególności osób z zaburzeniami i chorujących psychicznie”.
1 5 0 3.12.2013WOŚP, Rafaello i Ptasie Mleczko najsilniejszymi markami 2013 r. – Brand Asset ValuatorWOŚP, Rafaello, Ptasie Mleczko, Tymbark i Delicje Szampańskie to pięć najsilniejszych marek w Polsce – wynika z piątej edycji Brand Asset Valuator. Badanie kondycji marek organizują BAV Consulting, Young & Rubicam oraz Millward Brown.
0 1 0 3.12.2013Payback Opinion Poll – wykorzystanie aplikacji w smartfonach (infografika)Ponad połowa respondentów przebadanych przez Payback korzysta na co dzień ze smartfonu. 2/3 z nich ma ponad 10 aplikacji w smartfonie. Służą one głównie rozrywce, a blisko co czwarty badany używa ich również podczas zakupów. Najchętniej wykorzystywane są darmowe aplikacje, które 93% respondentów pobiera ze sklepów z tego rodzaju programami.
0 7 0 3.12.2013Finlandia Vodka z globalną kampanią „Za życie niezwyczajne”„Za życie niezwyczajne” to rozpoczynająca się globalna kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka. Jej głównym celem jest ukazanie brandu jako inspirującego konsumentów do przełamywania rutyny.
1 1 0 3.12.2013Kinowy spot Škody z efektami specjalnymi (wideo)Škoda rozpoczęła kampanię kinową wykorzystującą czterowymiarowy format 4DX. Widzowie Cinema City Arkadia w Warszawie mogą obejrzeć 60-sekundowy spot, w czasie którego dzięki m.in. ruchomym fotelom doświadczą tego, co bohaterowie filmu reklamowego.
1 1 0 3.12.2013Ognista huta na melodię z „Misia Uszatka” w czwartej reklamie Trójki (wideo)Zbigniew Zamachowski, Artur Andrus i Dawid Podsiadło w spocie Trójki zaśpiewali kolejną piosenkę. Tym razem o hucie. Film wpisuje się w hasło kampanii: „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie”.