0 1 0 0 0 28.05.2013Poznańskie targi reklamy i poligrafii – podsumowanieMiędzy 21 a 24 maja w Poznaniu odbyły się Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia oraz Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama. Wzięło w nich udział 250 wystawców.
0 1 0 0 0 28.05.2013Wzrost optymizmu Polaków w majuMajowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował kolejny wzrost. Plasuje się na wyższym poziomie niż przed rokiem (82,66 pkt obecnie, 79,01 pkt w maju 2012 r.). Ostatnio był tak wysoki w czerwcu ubiegłego roku. Poprawa idzie w parze z lepszą oceną koniunktury w przemyśle podaną przez GUS.
1 1 0 0 0 28.05.2013Nescafé Gold dla kochających kawę (wideo)Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka Nescafé Gold prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną. Działania obejmą telewizję, outdoor, Internet oraz sieci handlowe.
1 1 0 0 0 28.05.2013„Sezon na Sphinxa” – loteria do listopada (wideo)28 maja startuje loteria pod hasłem „Sezon na Sphinxa”. Towarzyszy jej kampania obejmująca działania m.in. w telewizji, radiu, kinach oraz Internecie.
1 4 0 0 0 28.05.2013FreshMail 5.0 – odświeżony system do e-mailinguSystem do e-mailingów FreshMail został poddany gruntownym zmianom. Wersja 5.0 z całkowicie odmienionym interfejsem ma być bardziej intuicyjna, zawierać rozbudowany moduł antyspamowy i umożliwiać wysłanie ok. 2 mln wiadomości na godzinę. Nowy wygląd zyskał także Pan Cytrynka – brand hero marki.
0 3 0 0 3 28.05.2013Greenpeace przyznał się do przeróbki reklamy PGEDziś o świcie w centrum Warszawy członkowie Greenpeace dokonali zmiany hasła reklamowego koncernu PGE: z „Robimy prąd od początku do końca” na „Trujemy węglem od początku do końca”. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na szkodliwość emisji powstających w wyniku spalania węgla.
0 1 0 0 0 28.05.2013Kampania prasowa BNP ParibasBank BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową promującą bankowość prywatną. Ogłoszenia prasowe pojawią się m.in. w miesięczniku „Forbes”. Kampania ma charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 28.05.2013Marka Danio wybrała agencję do obsługi programu konsumenckiegoProgram konsumencki marki Danio zrealizuje Marketing House. Agencja wygrała przetarg. Działania zakładają m.in. budowę strony WWW, konkursy i akcje specjalne skierowane do grupy docelowej marki.
1 5 0 0 1 28.05.2013Fabry odnaleziony – niestandardowa akcja społeczna (wideo)25 kwietnia w Warszawie odbył się finał akcji poszukiwawczej „Gdzie jest Fabry?”. Prowadzone działania miały na celu zwrócenie uwagi na osoby z tą rzadką chorobą genetyczną. Przez miesiąc w Internecie trwały niestandardowe działania.
0 1 0 0 0 27.05.2013CAM Media oskarża „Wprost” i PMPG o nieuczciwą konkurencjęFirma reklamy zewnętrznej CAM Media złożyła zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez tygodnik „Wprost”. Chodzi o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji sugerujących korupcyjne powiązanie firmy z ministrem transportu, Sławomirem Nowakiem.