0 1 0 0 0 12.09.2013Goldbach sprzedaje reklamy na ekranach AmscreenMiędzynarodowa grupa mediowa Goldbach Group rozpoczęła współpracę z Amscreen – siecią reklamy typu digital signage. Partnerstwo dotyczy sprzedaży przez Goldbach reklam w sieci ekranów Amscreen.
0 1 0 0 0 12.09.2013Ósma edycja Superbrands z nowym partnerem badawczym i warsztatamiRozpoczyna się kolejna odsłona Superbrands – projektu nagradzającego liderów wśród marek konsumenckich i biznesowych. Podczas tegorocznej edycji badania przeprowadzi ARC Rynek i Opinia. Nowością będzie także program Brand Leaders, czyli cykl szkoleń dla osób zarządzających markami.
0 5 0 0 0 12.09.2013Sieci komórkowe wydały na reklamę prawie miliard złotych – IMMOd początku roku sieci komórkowe wydały na reklamę w Polsce około 800 mln zł. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange (304 mln zł). Wskazują na to dane reklamowe z aplikacji Admonit Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 12.09.2013Klienci chętniej rekomendują banki niż towarzystwa ubezpieczeniowe – ARC Rynek i OpiniaKlienci instytucji finansowych raczej nie są skłonni do rekomendowania ich usług innym. Więcej osób byłoby skłonnych polecać banki niż towarzystwa ubezpieczeniowe – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 12.09.2013Pracuj.pl gratuluje odważnym (wideo)Serwis Pracuj.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Gratulujemy odważnym”. Będzie ona prowadzona w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie. Działania potrwają do 17 listopada.
0 1 0 0 0 11.09.2013Effie Awards: znane są już nominacje do nagród w XIV edycji konkursuDo tegorocznej edycji konkursu Effie Awards agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Spośród nich jury nominowało do nagród 52 kampanie.
0 1 0 0 0 11.09.2013ZenithOptimedia zdobywa globalny budżet SCASieć ZenithOptimedia zdobyła w przetargu globalny budżet mediowy SCA – producenta artykułów higienicznych oraz produktów papierowych, który w portfolio ma m.in. marki Bodyform, Libero, Plenty, Tempo, Tena, Velvet i Zewa. Tym samym SCA konsoliduje obsługę mediową swoich brandów w jednej agencji.
3 3 0 0 0 11.09.2013Play kontynuuje promocję oferty Formuła Europa Unlimited i 4.0 Unlimited (wideo)Marka Play rozpoczęła drugą odsłonę kampanii promującej nowe taryfy: Europa Unlimited oraz 4.0 Unlimited. Tym razem ofertę oraz dostępne w niej telefony polecają sprzedawcy z salonu operatora – Basia i Maciej, znani z wcześniejszych spotów.
0 1 0 0 2 11.09.2013„Ateiści są boscy” – druga kampania Fundacji Wolność od ReligiiPod koniec września rozpocznie się druga kampania billboardowa Fundacji Wolność od Religii. Tegoroczne hasło brzmi: „Ateiści są boscy”. Cele działań to m.in. zwrócenie uwagi na kwestię wykluczenia społecznego ze względu na światopogląd oraz ocieplenie wizerunku osób niewierzących.
0 1 0 0 0 11.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWiedza o rynku i kliencie to podstawa działań marketingowych. Jak ją zdobyć?Marketing i zarządzanie to jedna z najszybciej rozwijających się i wyjątkowo dochodowych dziedzin, a znajomość zagadnień marketingu to w dzisiejszych czasach konieczność w niemal każdej branży. Stąd ogromne zapotrzebowanie na specjalistów profesjonalnie przygotowanych do tworzenia i realizowania strategii marketingowych.(Promocja)