3 3 0 0 0 11.09.2013Play kontynuuje promocję oferty Formuła Europa Unlimited i 4.0 Unlimited (wideo)Marka Play rozpoczęła drugą odsłonę kampanii promującej nowe taryfy: Europa Unlimited oraz 4.0 Unlimited. Tym razem ofertę oraz dostępne w niej telefony polecają sprzedawcy z salonu operatora – Basia i Maciej, znani z wcześniejszych spotów.
0 1 0 0 2 11.09.2013„Ateiści są boscy” – druga kampania Fundacji Wolność od ReligiiPod koniec września rozpocznie się druga kampania billboardowa Fundacji Wolność od Religii. Tegoroczne hasło brzmi: „Ateiści są boscy”. Cele działań to m.in. zwrócenie uwagi na kwestię wykluczenia społecznego ze względu na światopogląd oraz ocieplenie wizerunku osób niewierzących.
0 1 0 0 0 11.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWiedza o rynku i kliencie to podstawa działań marketingowych. Jak ją zdobyć?Marketing i zarządzanie to jedna z najszybciej rozwijających się i wyjątkowo dochodowych dziedzin, a znajomość zagadnień marketingu to w dzisiejszych czasach konieczność w niemal każdej branży. Stąd ogromne zapotrzebowanie na specjalistów profesjonalnie przygotowanych do tworzenia i realizowania strategii marketingowych.(Promocja)
1 3 0 0 0 11.09.2013Interaktywne billboardy z wiadomościami dla kierowców BMW Mini (wideo)Tego lata kierowcy poruszający się po londyńskich ulicach samochodami marki Mini mogli przeczytać spersonalizowane wiadomości i otrzymać upominki. Wszystko to w ramach kampanii „Not Normal”.
0 1 0 0 0 11.09.2013Programy lojalnościowe w sektorze MSP – badanie ARC Rynek i Opinia47% małych i średnich polskich przedsiębiorstw realizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie Sodexo, średnia roczna kwota przeznaczona na prowadzenie programu motywacyjnego w 2012 r. była wyższa o 11% w porównaniu z 2011.
1 1 0 0 0 11.09.2013Katarzyna Pakosińska ściąga bez zacinania w spocie UPC (wideo)UPC rozpoczyna kampanię promującą pakiet internetowo-telewizyjny. W jego reklamie występuje Katarzyna Pakosińska.
1 1 0 0 0 11.09.2013Kampania wprowadzająca Essentiale Max (wideo)Rozpoczęła się kampania nowego wariantu leku Essentiale z portfolio Sanofi. Działania, które towarzyszą wprowadzeniu na rynek preparatu Essentiale Max przeznaczonego dla mężczyzn, prowadzone są w telewizji i miejscach sprzedaży.
0 1 0 0 0 11.09.2013Partner of Promotion z nagrodą w konkursie IPRA Golden World Awards 2013Agencja Partner of Promotion zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2013 w kategorii Crisis management – Agency. Doceniony został projekt „Kolej na 2012”. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 300 projektów z całego świata.
2 1 0 0 0 11.09.2013Freja Beha Erichsen i szkockie krajobrazy w kampanii Reserved (wideo)Twarzą kampanii jesienno-zimowej kolekcji marki Reserved została Freja Beha Erichsen – modelka znana m.in. z kampanii marek Hugo Boss, Calvin Klein czy Gucci. Tło sesji zdjęciowej z jej udziałem stanowią krajobrazy Szkocji.
0 1 0 0 0 11.09.2013Druga edycja programu „Domestos wspiera UNICEF”Po raz drugi startuje projekt „Domestos wspiera UNICEF”. Unilever, producent marki, zapowiedział przekazanie na działania organizacji związane z poprawieniem standardu sanitarnego kwoty ponad 4 mln euro.