0 3 0 0 0 17.09.2013„Wszystko zaczyna się w Intercity” – kampania PKPStartuje kampania PKP Intercity, pod hasłem „Wszystko zaczyna się w Intercity”. Ma ona podkreślać zalety kolei.
1 1 0 0 0 17.09.2013Marka Crispy Natural reklamuje się hasłem „Chrup na zdrowie” (wideo)16 września rozpoczęła się kampania reklamowa przekąsek z warzyw i owoców – Crispy Natural. Jej hasło to „Chrup na zdrowie”.
0 1 0 0 0 17.09.2013Procontent Communication rozszerza działalność o public affairsAgencja Procontent Communication, należąca do międzynarodowej sieci Global Reach Public Relations, będzie zajmowała się również public affairs. Rozszerzenie działalności to element strategii rozwoju spółki.
1 1 0 0 0 17.09.2013„Titanic” Red Bulla nie spodobał się Brytyjczykom (wideo)Brytyjczykom nie spodobała się reklama Red Bulla zatytułowana „Titanic”. W charakterystyczny dla marki sposób zasugerowano w niej, że zabranie na pokład napojów energetyzujących mogło zapobiec skutkom katastrofy.
1 1 0 0 0 17.09.2013Tymbark promuje Owoce Świata (wideo)Rozpoczęła się kampania telewizyjna Owoców Świata marki Tymbark. Działania promują napoje w szklanych butelkach o pojemności 250 ml oraz informują o pojawieniu się nowego wariantu – napoju o smaku mango w litrowym kartonie.
1 2 0 0 1 17.09.2013Tablica.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa serwisu Tablica.pl. Działania offline i online potrwają do końca października.
1 1 0 0 0 17.09.2013Kampania reklamowa kanałów sportowych VectryVectra – dostawca usług telekomunikacyjnych – rozpoczyna kampanię promocyjną kanałów sportowych. Działania skupione są wokół emisji 30- i 10-sekundowych spotów telewizyjnych.
0 9 0 0 0 17.09.2013Wyniki Megapanelu za lipiec 2013Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2013 r.
0 1 0 0 0 16.09.2013Wrześniowy barometr Carrefoura: czwarty miesiąc z rzędu bez spadkówWrześniowa wartość barometru Carrefoura – wskaźnika koniunktury konsumenckiej – wyniosła -10,5 punktu (w skali od -100 do +100). Nie zmieniła się znacząco w porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca.
1 1 0 0 0 16.09.2013Empikfoto.pl w kampanii telewizyjnej (wideo)8 września rozpoczęła się kampania telewizyjna Empikfoto.pl – platformy internetowej zajmującej się usługami fotograficznymi. Przed wybranymi programami w telewizji emitowane będą billboardy sponsorskie.