0 3 0 0 0 4.06.2013Małopolska promocja z koralem po Europie29 maja wyruszył w trasę po Europie Camper Małopolski. To samochód ozdobiony nadrukiem czerwonego korala, który ma być mobilną wizytówką regionu. Wyposażony w materiały promocyjne przemierza kolejne państwa, a jego załoga organizuje pokazy pod hasłem „Follow us to Małopolska”.
3 1 0 0 0 4.06.2013Kampania płytek marki Paradyż (wideo)W maju rozpoczęła się kampania reklamowa płytek ceramicznych Paradyż z serii Yoshioka, Abrila i Silvia. Hasło przewodnie działań to „Twój wybór piękna”.
2 1 0 0 0 4.06.2013Justyna Kowalczyk reklamuje kredyt w Raiffeisen Polbanku (wideo)3 czerwca rozpoczęła się kampania kredytu w Raiffeisen Polbanku, pod hasłem „Marzysz i masz”. Emisji spotów telewizyjnych i radiowych towarzyszy reklama outdoorowa, emisja reklam na ekranach bankomatów oraz dystrybucja materiałów BTL. W kampanii wykorzystywany jest wizerunek ambasadorki banku, Justyny Kowalczyk.
0 1 0 0 1 4.06.2013Bogusław Linda rekomenduje Bols PlatinumBogusław Linda będzie promował markę Bols Platinum. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w punktach sprzedaży, w materiałach POS, mediach społecznościowych oraz w kanale on-trade.
0 1 0 0 0 4.06.2013Reader’s Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago PolskaSpółka Reader's Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago Polska. Zmiana ma podkreślać przynależność do nowego właściciela – Tarsago Media Group. Firma będzie mieć również nową identyfikację wizualną.
0 1 0 0 0 4.06.2013Polski rynek mobilny poniżej średniej w regionie – badanie GemiusaTelefony komórkowe i tablety sukcesywnie podbijają przestrzeń wirtualną. Ich udział w internetowym ruchu z roku na rok rośnie. Najwyższy odsetek odsłon mobilnych odnotowano w Danii, ale to rynek słowacki rośnie najszybciej – wynika z badań Gemiusa. Polska znajduje się poniżej średniej w regionie.
0 1 0 0 0 4.06.2013Płatności telefonem i korzystanie z bankowości mobilnej – raport TNS Mobile Life 2013 (infografika)Korzystanie z bankowości mobilnej i płatności smartfonem stają się coraz popularniejsze, także w Polsce. 22% użytkowników telefonów komórkowych na świecie korzystało za pośrednictwem tych urządzeń z usług bankowych. Tego rodzaju wnioski zebrano w raporcie TNS Mobile Life 2013.
0 2 0 0 0 4.06.2013Robert Lewandowski, Anna Dereszowska i Robert Korzeniowski w kampanii Coca-Coli „Bądź aktywny, dołącz do gry”8 czerwca na krakowskim Rynku Głównym odbędzie się finał turnieju sportowego Coca-Cola Cup 2013. Będzie można spotkać się wtedy z Robertem Lewandowskim, Anną Dereszowską i Robertem Korzeniowskim, a także wziąć udział w konkursach. Jest to element programu walki z otyłością.
1 1 0 0 0 4.06.2013Włosowe „przestępczynie” w kampanii Garniera Fructis (wideo)Rozpoczęła się kampania gamy szamponów Garnier Fructis Goodbye Damage. Działania obejmą telewizję i prasę. Ich celem jest wprowadzenie nowego produktu na rynek.
1 1 0 0 0 4.06.2013Taneczne spoty Super-Pharm (wideo)Ruszyła kampania sieci sklepów Super-Pharm. Jej głównym elementem jest taniec, który stał się motywem przewodnim działań w 2013 r. Firma zaprezentowała taneczny spot prezentujący aktualną ofertę „1+1 za grosz”.