0 1 0 0 0 9.09.2013„Co nakręca e-commerce?” – badanie Cube Research41% właścicieli sklepów internetowych ma ambicje, by być najlepszymi w branży – wykazało badanie Cube Research „Co nakręca e-commerce?”. Podobną postawę prezentuje 11% ankietowanych prowadzących tradycyjny small biznes, zapytanych przez Fundację Kronenberga.
1 4 0 0 2 9.09.2013Danone i blogerzy serwują pusty talerz (wideo)Danone zaprosił do współpracy 50 blogerów kulinarnych (m.in. Kotlet.tv, Eksperymentalna Kuchnia, Pieprz czy wanilia). Wspólnie promować będą 11. edycję akcji „Podziel się posiłkiem”. W jej ramach na blogach kulinarnych pojawił się przepis na... pusty talerz.
3 1 0 0 0 9.09.2013Rządowa kampania informacyjna na temat polityki prorodzinnej (wideo)Przedłużony urlop rodzicielski, urlop ojcowski, dofinansowanie zapłodnienia in vitro – to niektóre tematy spotów stworzonych w ramach rządowej kampanii informacyjnej na temat polityki prorodzinnej. Jej start premier Donald Tusk ogłosił 7 września podczas konferencji prasowej.
0 4 0 0 0 9.09.2013Laureaci I edycji konkursu Posperita Awards wyłonieniZnani są laureaci Posperita Awards – konkursu na najciekawsze i najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży w postaci displaya reklamowego. Nagrodę główną zdobył zespół Zuzanny Szurkowskiej i Tomasza Królikowskiego za projekty „Spring Butterfly” i „Chocolate Touch”.
3 1 0 0 0 9.09.2013„Niech dobrobyt będzie z Tobą” – życzą Optymianie, nowi brand heroes BGŻ Optimy (wideo)Bank BGŻ Optima rozpoczął kampanię „Niech dobrobyt będzie z Tobą”. Marka wprowadza nowy format komunikacyjny. Jego bohaterami będą Optymianie – nowi brand heroes. Zmienia się również główne hasło, które obecnie brzmi „Misja oszczędzanie”.
1 1 0 0 0 6.09.2013LG przeprowadza przerażającą rozmowę kwalifikacyjną (wideo)„Reality or Ultra Reality?” – to hasło rozpoczynającej się kampanii LG, promującej w Chile 82-calowy telewizor tej marki. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci ubiegający się o fikcyjną posadę w firmie zobaczyli, jak w Ziemię uderza ogromny meteoryt.
0 1 0 0 0 6.09.2013G-Communications Consultants zmienia nazwę na BE_CommunicationsOd 5 września G-Communications Consultants – firma doradcza PR – zmienia nazwę na BE_Communications. To wynik poszerzenia obszarów kompetencji i rozwoju zakresu realizowanych usług.
0 1 0 0 0 6.09.2013MediaCom agencją roku według Media & Marketing Global AwardsZnani są laureaci 24. edycji Media & Marketing Global Awards. Agencją roku został MediaCom. Za najlepszą kampanię uznano „Real Beauty Sketches” marki Dove. Nagrody przyznano w 19 kategoriach.
3 1 0 0 0 6.09.2013Guinness „Made of more” (wideo)Sześciu mężczyzn gra w koszykówkę na wózkach inwalidzkich. Po skończonym meczu pięciu z nich wstaje i opuszcza salę w towarzystwie niepełnosprawnego przyjaciela – to fabuła nowego spotu Guinnessa.
1 1 0 0 0 6.09.2013Lubelskie promuje potencjał inwestycyjny (wideo)Rozpoczęła się kampania „Lubelskie – właściwe miejsce, czas i ludzie”, prowadzona na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. Promuje potencjał inwestycyjny regionu. W spocie wystąpili liderzy miejscowego biznesu, nauki i sztuki.