0 1 0 0 0 11.09.2013Programy lojalnościowe w sektorze MSP – badanie ARC Rynek i Opinia47% małych i średnich polskich przedsiębiorstw realizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie Sodexo, średnia roczna kwota przeznaczona na prowadzenie programu motywacyjnego w 2012 r. była wyższa o 11% w porównaniu z 2011.
1 1 0 0 0 11.09.2013Katarzyna Pakosińska ściąga bez zacinania w spocie UPC (wideo)UPC rozpoczyna kampanię promującą pakiet internetowo-telewizyjny. W jego reklamie występuje Katarzyna Pakosińska.
1 1 0 0 0 11.09.2013Kampania wprowadzająca Essentiale Max (wideo)Rozpoczęła się kampania nowego wariantu leku Essentiale z portfolio Sanofi. Działania, które towarzyszą wprowadzeniu na rynek preparatu Essentiale Max przeznaczonego dla mężczyzn, prowadzone są w telewizji i miejscach sprzedaży.
0 1 0 0 0 11.09.2013Partner of Promotion z nagrodą w konkursie IPRA Golden World Awards 2013Agencja Partner of Promotion zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2013 w kategorii Crisis management – Agency. Doceniony został projekt „Kolej na 2012”. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 300 projektów z całego świata.
2 1 0 0 0 11.09.2013Freja Beha Erichsen i szkockie krajobrazy w kampanii Reserved (wideo)Twarzą kampanii jesienno-zimowej kolekcji marki Reserved została Freja Beha Erichsen – modelka znana m.in. z kampanii marek Hugo Boss, Calvin Klein czy Gucci. Tło sesji zdjęciowej z jej udziałem stanowią krajobrazy Szkocji.
0 1 0 0 0 11.09.2013Druga edycja programu „Domestos wspiera UNICEF”Po raz drugi startuje projekt „Domestos wspiera UNICEF”. Unilever, producent marki, zapowiedział przekazanie na działania organizacji związane z poprawieniem standardu sanitarnego kwoty ponad 4 mln euro.
0 1 0 0 0 11.09.2013Huawei promuje telefon Ascend P6Huawei rozpoczął kampanię telefonu Ascend P6. Na początku września ruszyły działania na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 11.09.2013Książka „Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę” Grzegorza Kossona11 września ukazała się na rynku książka „Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę”. Jej autorem jest Grzegorz Kosson – doświadczony strateg i brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young & Rubicam, Ogilvy, był szefem strategii agencji Just.
0 2 0 0 0 10.09.2013Badanie Radio Track (czerwiec–sierpień 2013 r.)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 10.09.2013Sandomierz najlepiej wypromowanym miastem w serialu – Press-Service Monitoring MediówSandomierz najlepiej wykorzystał szansę na wypromowanie się za pośrednictwem serialu – wynika z badania Press-Service Monitoring Mediów. W pierwszej połowie 2013 r. nazwę miasta wymieniono w 592 publikacjach na temat „Ojca Mateusza”. Na podium są także Łódź i Warszawa.