0 1 0 0 0 10.06.2013M@il My Day – podsumowanie konferencji22 maja odbyła się pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona e-mail marketingowi – M@il My Day. Wzięło w niej udział ponad dwieście osób, które przybyły do krakowskiego Multikina, by wysłuchać szesnastu ekspertów e-mail marketingu i dziedzin pokrewnych.
1 1 0 0 0 10.06.2013Polskie studio produkcyjne z animacją do kampanii społecznej w Katarze (wideo)Platige Image stworzyło 25-minutową animację „Hero and the message” dla Komitetu Organizacyjnego Narodowego Dnia Kataru. Zamówienie złożyła spółka Al Rayyan Productions.
0 4 0 0 0 10.06.2013Miastoszpeciciel wybrany – okrąglak z OlsztynaReklama z Olsztyna została pierwszym polskim Miastoszpecicielem. Konkurs na nośnik reklamowy najbardziej szpecący przestrzeń publiczną zorganizowało stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim.
0 1 0 0 0 10.06.2013Netizens Peppermint dzieli się na Netizens i PeppermintNetizens Peppermint przekształca się w Netizens Digital Innovation House – interaktywny dom produkcyjny oraz Peppermint – agencję reklamową. Będą to dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobą i uzupełniające się kompetencjami firmy.
0 1 0 0 0 10.06.2013Druga edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności – Blueffect26 czerwca w Warszawie odbędzie się kongres w całości poświęcony analityce internetowej i optymalizacji działań marketingowych w Sieci.
1 1 0 0 4 10.06.2013Dla „Wprost” nie ma świętych krów – w kampanii reklamowej (wideo)„Nie ma świętych krów” – to hasło kampanii wizerunkowej tygodnika „Wprost”. Celem jest pokazanie, jak zmienił się charakter tygodnika w ciągu kilku ostatnich miesięcy.
3 1 0 0 0 10.06.2013„Oglądam, czuję, myślę – młodzi w kinie” – kampania (wideo)W czerwcu rozpoczęła się kampania „Oglądam, czuję, myślę – młodzi w kinie” z udziałem aktorów oraz reżyserów. Dotyczy ona programu edukacyjnego „Filmoteka Szkolna. Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej”, zachęcającego młodzież do oglądania wartościowych filmów.
0 1 0 0 0 8.06.2013Volvo szuka globalnej agencji reklamowejDo przetargu, który zostanie rozstrzygnięty jesienią, zostaną zaproszone trzy lub cztery agencje reklamowe. Wśród nich Arnold Worldwide, która aktualnie obsługuje Volvo.
0 1 0 0 0 8.06.2013Facebook upodabnia reklamy do postów użytkownikówNowe reklamy Facebooka przypominające posty użytkowników mają ułatwić reklamodawcom serwisu konkurowanie o uwagę odbiorców.
1 1 0 0 0 7.06.2013Najpowszechniejsze stereotypy w kampanii „Naiwni” przeciw marihuanie (wideo)Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego rozpoczął kampanię społeczną „Naiwni”. Ma ona dostarczyć młodzieży wiedzy o zagrożeniach związanych z używaniem przetworów konopi indyjskich.