0 3 0 0 1 24.06.2013T-Mobile mierzy pomoc kilometramiW połowie czerwca ruszyła ogólnopolska akcja T-Mobile „Pomoc mierzona kilometrami”. Polega ona na przeliczaniu przebytych odległości na złotówki przekazane podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
0 1 0 0 0 24.06.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowy program Professional Diploma in Marketing w pięciu miastach PolskiWakacje zaplanowane? Zatem czas najwyższy pomyśleć o tym, co po wakacjach. Dla wszystkich, dla których marketing to coś więcej niż tylko koszty, narzędzia i doraźne efekty firma questus ma propozycję: program Professional Diploma in Marketing (DM) w nowej, udoskonalonej formule.(Artykuł promocyjny)
0 2 0 0 0 24.06.2013Nowy wizerunek marki MagnatMarka Magnat ma nowy system identyfikacji wizualnej. Jego główny element stanowi zmieniony logotyp.
0 1 0 0 0 23.06.2013Polscy zdobywcy Lwów i nagrody specjalne Cannes Lions 2013180Heartbeats + Jung von Matt, Young & Rubicam i Getin Noble Bank – to ostateczna lista polskich zdobywców Lwów w jubileuszowym, 60. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Agencja Reklamowa Roku to Ogilvy Brasil. Tytuł Reklamodawcy Roku został przyznany Coca-Coli.
1 1 0 0 0 21.06.2013Intermarché reklamuje obniżkę cen (wideo)Od 6 czerwca trwa kampania „Wielka rewolucja cenowa”, promująca szeroko zakrojoną obniżkę cen produktów z oferty sieci supermarketów Intermarché.
1 1 0 0 0 21.06.2013Kampania promująca festiwal „Refugee Review” (wideo)Trwa kampania reklamowa VIII Przeglądu Filmów o Tematyce Uchodźczej „Refugee Review”, organizowanego przez Polską Akcję Humanitarną. Wyświetlanym od 18 czerwca produkcjom towarzyszą działania promujące w kinach, metrze oraz warszawskich tramwajach i autobusach.
0 4 0 0 0 21.06.2013Kobiety w Sieci – badanie Instytutu Badań Pollster (infografika)Kreatorki, konsumentki i obserwatorki – takie grupy internautek zostały wyodrębnione w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badań Pollster na potrzeby konferencji „Web woman wanted”. Badanie wykazało też, że kobiety w różnym wieku na różne sposoby korzystają z Internetu.
2 1 0 0 0 21.06.2013Kampania promująca film „Stażyści” (wideo)21 czerwca do polskich kin wchodzi komedia „Stażyści”. Premierze towarzyszy kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji, na nośnikach outdoorowych w warszawskim metrze oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 21.06.2013Bakoma promuje jogurt naturalny gęsty (wideo)17 czerwca rozpoczęła się kampania Bakomy promująca jogurt naturalny gęsty. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w telewizji, prasie, w serwisach VOD oraz na monitorach w sieci Carrefour.
0 1 0 0 1 21.06.2013YouTube nauczy reklamodawców, jak tworzyć wirusyYouTube uruchomi we wrześniu pilotażowy program dla reklamodawców, który pomoże im tworzyć zaraźliwe treści wideo przeznaczone do serwisu.