4 1 1 30.06.2014Kierowcy przysięgają w kampanii „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy” (wideo)Rozpoczęła się kampania „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy”, w której kierowcy, na wzór przysięgi małżeńskiej, ślubują sobie wspólnie spłacać ewentualne zobowiązania. Inicjatorem kampanii jest Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, zaś partnerzy działań to cztery instytucje ubezpieczeniowe.
1 1 0 30.06.2014Kampania „3 x tak” sklepów Komfort (wideo)Sklepy Komfort rozpoczęły kampanię reklamową informująca o promocji „3 x tak”. Działania prowadzone będą m.in. w telewizji.
1 1 0 30.06.2014Ekscytująca codzienność w kampanii Volkswagena (wideo)„Codzienność może ekscytować” to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagena. Marka promuje model Golf Sportsvan.
1 1 0 30.06.2014Boscy na wycieczce promują letnią ofertę Internetu Orange (wideo)Orange rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Tym razem grany przez Tomasza Karolaka Ludwik zabiera najbliższych na wycieczkę do lasu. W odnalezieniu zgubionej drogi pomaga im nawigacja operatora.
3 9 2 29.06.2014Startuje mobilny bank Smart (wideo)Działalność w Polsce rozpoczyna bank Smart udostępniający produkty i usługi poprzez urządzenia mobilne. Marka oferuje także bankowość głosową. Wejściu na rynek towarzyszy kampania „Urodzeni na smartfony”.
0 1 0 27.06.2014Najwięksi reklamodawcy w USA w 2013 r. Procter & Gamble na prowadzeniuStu największych reklamodawców w USA wydało na reklamę w 2013 r. 109 mld dol. Magazyn „AdAge” przygotował ranking tych firm. Jak przed rokiem liderem jest Procter & Gamble, który na ten cel przeznaczył 5 mld dol.
0 1 0 27.06.2014Partner of Promotion, MSLGroup i Grayling Poland na podium rankingu agencji według fee incomeZFPR po raz drugi opublikował ranking firm PR według fee income. Na podium tego zestawienia znalazły się Partner of Promotion z wynikiem 15,5 mln zł, MSLGroup z 10,5 mln zł i Grayling Poland – 7,9 mln zł.
0 1 0 27.06.2014Zwycięzcy Golden Arrow 2014 oraz agencje roku według MMP26 czerwca wręczono nagrody konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Zaprezentowano również wyniki raportu „Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego”. Agencją interaktywną 20-lecia została Artegence, agencją interaktywną roku Gong, a agencją marketingu zintegrowanego – Data Solutions.
0 2 0 27.06.2014Maj miesiącem spadków w e-commerce – badanie „E-commerce track”Maj nie był najlepszym okresem dla polskiego e-commerce – wynika z badania „E-commerce track” IRCenter i SW Research. W analizowanym miesiącu internauci znów chętniej deklarowali korzystanie z serwisu Allegro, podczas gdy popularność OLX ustabilizowała się.
0 1 0 27.06.2014UOKiK zezwolił bankom na stworzenie Polskiego Standardu PłatnościUOKiK dał zielone światło dla powstania systemu płatności urządzeniami mobilnymi. Sześć banków – PKO BP, Alior Bank, Bank Millennium, BZ WBK, mBank oraz ING Bank Śląski – będzie mogło utworzyć wspólne przedsiębiorstwo pod nazwą Polski Standard Płatności.