1 2 0 0 0 26.06.2013Inwestowanie jak sadzenie drzewa – kampania subfunduszu UniAkcje Dywidendowy (wideo)Ruszyła kampania reklamowa subfunduszu inwestycyjnego UniAkcje Dywidendowy Union Investment TFI. Jej motywem przewodnim jest drzewo symbolizujące proces inwestowania.
0 2 0 0 1 26.06.2013SAR: ile zarabia się w branży komunikacji marketingowej?Według badania „Raport o wynagrodzeniach SAR 2013”, wzrost płac w agencjach reklamowych pomiędzy rokiem 2012 a 2013 dotyczy 25% stanowisk, zaś obniżenie lub stagnacja płac – 75% stanowisk. W raporcie przedstawione są dane na temat zarobków na różnych stanowiskach.
0 1 0 0 0 26.06.2013IAB Polska prezentuje „Zbiór case studies: agencje interaktywne”Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Agencje interaktywne wydała „Zbiór case studies: agencje interaktywne”. Ma on przybliżać zainteresowanym aktualne trendy w projektach marketingowych.
2 1 0 0 0 26.06.2013Mały Druczek i Drobny Maczek na fan page’u banku BPH (wideo)Bank BPH na swoim profilu Make Life Fair na Facebooku wprowadza brand heroes: Małego Druczka i Drobnego Maczka.
0 1 0 0 0 26.06.2013Seriale z miłością w tytule najchętniej komentowane w mediach społecznościowych w majuKtóre polskie produkcje goszczą najczęściej w mediach społecznościowych? Z analizy wpisów i komentarzy z pięciu najpopularniejszych serwisów społecznościowych wynika, że najchętniej komentowane są seriale obyczajowe, zwłaszcza „M jak miłość” i „Pierwsza miłość”. Badanie przeprowadził Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 26.06.2013Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji ReklamowychWalne zebranie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych w Polsce wybrało nowe władze, podsumowało 2012 r. i przedstawiło plany na najbliższy rok.
1 1 0 0 0 25.06.2013Ikea z kampanią sprzedażową (wideo)Rozpoczęła się kampania sprzedażowa Ikei dotycząca asortymentu kuchennego i łazienkowego. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty z zaspanymi bohaterami.
1 4 0 0 0 25.06.2013Black Jet rusza w rejsy po Europie (wideo)23 czerwca odbył się inauguracyjny lot Embraera 175 z wizerunkiem Mike’a Tysona i logo marki Black. Samolot wyruszył do Mińska z warszawskiego lotniska Chopina.
0 1 0 0 0 25.06.2013Zwycięzcy plebiscytu „Wybór konsumentów” targów Euro-Reklama 2013Książka-obraz wydawnictwa Kurtiak i Ley zwyciężyła w plebiscycie „Wybór konsumentów”, zorganizowanym w ramach targów Euro-Reklama 2013.
1 3 0 0 0 25.06.2013IAB Polska: Rola komunikacji w handlu elektronicznymPrawie wszyscy aktywni internauci uznają reklamę on-line za przydatną w wyborze produktów i usług – stwierdzono w badaniu IAB Polska. Najczęściej wskazywane były cyfrowe formy reklamy (90%) oraz kanały informacyjne zarządzane przez markę.