1 1 0 0 0 1.07.2013Mariusz Pudzianowski w kampanii Axa Direct (wideo)Z początkiem lipca ruszyła trzymiesięczna kampania reklamowa Axy Direct, dotycząca promocyjnej oferty ubezpieczenia opon. W spocie wystąpił Mariusz Pudzianowski.
0 1 0 0 0 1.07.2013Willson & Brown i Gesa łączą siłyFirmy Willson & Brown oraz Gesa podjęły decyzję o rozpoczęciu procesu połączenia i o stworzeniu międzynarodowej organizacji w branży POS.
0 1 0 0 0 1.07.2013Mastercook z kampanią w prasowych dodatkach kulinarnychNa łamach wydań specjalnych oraz dodatków kulinarnych do pism kobiecych i poradnikowych rozpoczyna się promocja urządzeń kuchennych Mastercook. W magazynach prezentowane będą przepisy kulinarne oraz sprzęt tej marki.
0 1 0 0 0 1.07.2013Premiera Radia Zet Gold1 lipca rozpoczęło działalność Radio Zet Gold powstałe w miejsce dotychczasowej sieci Planeta FM oraz Radia Plus Toruń i Radia Traffic FM. Sieć nadaje w 16 miastach Polski. Swój program kieruje do dojrzałych słuchaczy.
1 1 0 0 0 1.07.2013Blade toplesy Serca i Rozumu w kampanii Orange Open (wideo)Rozpoczęła się kampania Orange. Drugi spot z nowej serii przygód Serca i Rozumu oraz Wykrzyknika – promującej ofertę Open – zostanie wyemitowany w telewizji 1 lipca.
1 4 0 0 0 1.07.2013Marka Tchibo ułożyła największy obraz z kawy (wideo)30 czerwca w CH Złote Tarasy w Warszawie powstał największy na świecie obraz z kawy, który jest zarazem największą mozaiką z kapsułek. Bicie rekordów Guinnessa zorganizowano z okazji otwarcia nowego sklepu Tchibo.
0 1 0 0 0 30.06.2013Brytyjskie władze ostrzegają reklamodawców w oczekiwaniu na królewskiego potomkaBrytyjski regulator Committee of Advertising Practice (CAP) ostrzegł reklamodawców przed wykorzystywaniem w reklamach wizerunku królewskiego potomka – oczekiwanego dziecka księcia Williama i księżnej Kate.
0 1 0 0 0 30.06.2013E-mail popularniejszym narzędziem zakupowym niż media społecznościowe, blogi i rekomendacjeBrytyjscy i amerykańscy konsumenci i marketingowcy częściej poszukują informacji o produktach za pomocą e-maila niż poprzez media społecznościowe, blogi czy kanał mobilny. Wskazują na to wyniki badania The Economist Intelligence Unit.
1 1 0 0 0 28.06.2013Komisja Etyki Reklamy oceniła reklamy Theraflu, 4 Life Direct oraz Wzrostanu (wideo)W czerwcu KER uznała reklamy Theraflu, 4 Life Direct oraz Wzrostanu za naruszające Kodeks Etyki Reklamy. Skargi wnieśli konsumenci.
1 1 0 0 0 28.06.2013Multikino promuje wakacyjną ofertę dla rodzin (wideo)Multikino i Radio Zet przygotowały ofertę wakacyjną dla rodzin z dziećmi. Rodzice, którzy przyjdą do kina ze swoimi pociechami, mogą kupować bilety rodzinne i płacić za nie tyle co dziecko. Ofercie towarzyszy ogólnopolska kampania „Rodzina do kina”.