2 2 0 0 0 3.10.2013Kampania „Move your Lee”, promująca jesienno-zimową kolekcję marki (wideo)Marka Lee przygotowała kampanię kolekcji jesienno-zimowej. Kontynuuje w niej temat tańca z poprzedniego sezonu. Działaniom towarzyszy hasło „Move your Lee”.
1 1 0 0 0 3.10.2013Policja nawołuje: „Kieruj się rozsądkiem” (wideo)Policja rozpoczęła kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa na drogach. Jej hasło brzmi „Kieruj się rozsądkiem”. Działania realizowane będą w trzech odsłonach. Adresowane są do wszystkich uczestników ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem motocyklistów, osób starszych i pieszych.
0 1 0 0 0 3.10.2013Polski Konkurs Graficzny 2012/2013Rozpoczął się konkurs na najlepsze polskie projekty graficzne minionego roku. Organizuje go po raz trzeci Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Celem jest wyłonienie najciekawszych projektów graficznych, które stworzono w Polsce w 2013 r.
0 1 0 0 0 3.10.2013„Fanpage trends” – wyniki wrześniowePo zeszłomiesięcznej stagnacji w rankingu największych polskich stron na FB nadchodzi ożywienie. Robert Lewandowski zdobył w tym miesiącu 223 tys. fanów i wyprzedził Kwejka oraz Orange Polska. Sotrender prezentuje wrześniowe wyniki popularności stron fanowskich.
2 5 0 0 0 3.10.2013Burger King zmieni nazwę na Fries King? (wideo)Burger King zaskoczył internautów informacją o zmianie nazwy. Popularna sieć fast food miałaby stać się Fries Kingiem. Komunikat o rebrandingu zamieszczony w social media wywołał niemałe poruszenie. Okazało się, że to element kampanii wprowadzającej do menu nową pozycję – Satisfries.
0 1 0 0 0 3.10.2013Havas Worldwide Health Warsaw – nowa struktura w HavasGrupa Havas Worldwide w Polsce wyodrębnia specjalistyczną strukturę – Havas Worldwide Health Warsaw. Oferuje ona działania z zakresu zintegrowanej komunikacji w sektorze zdrowotnym (strategia, kreacja, digital, consulting, medical events).
1 1 0 0 0 3.10.2013Sykut-Jeżyna, Lesz, Kuleta i Szczepanik przekonują, że „palenie jest słabe” (wideo) [aktualizacja]W Małopolsce stowarzyszenie Manko zainaugurowało kampanię „Palenie jest słabe”. Jej celem jest promocja wśród młodzieży zdrowego trybu życia bez papierosa. Ambasadorami kampanii są Paulina Sykut-Jeżyna, Natalia Lesz, Rafał Brzozowski, Piotr Kuleta, Tomasz Szczepanik oraz Filip Wolański.
0 1 0 0 0 3.10.2013Ogłoszono nominacje do nagród NewsNewsy to nagrody za szczególne osiągnięcia w branży mediowej. Zostaną nimi uhonorowane osoby, firmy i przedsięwzięcia, które przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku mediów. Wręczenie nagród nastąpi 9 października.
0 2 0 0 0 3.10.2013Modelka Karolina Wąż w kampanii warszawskiego i gdyńskiego KlifuRuszyła jesienna kampania warszawskiego Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif Gdynia. W sesji zdjęciowej udział wzięła modelka Karolina Wąż.
0 13 0 0 0 2.10.2013Znamy najlepsze biuletyny firmowe 2013 r.Rozstrzygnięto konkurs na najlepsze biuletyny firmowe 2013 r. Nagrody przyznano w pięciu kategoriach: biuletyn wewnętrzny, zewnętrzny, elektroniczny, instytucji oraz projekt jednorazowy.