0 1 0 0 0 28.06.2013Zwycięzcy VIII edycji Golden ArrowZnane są wyniki VIII edycji Golden Arrow – konkursu marketingu bezpośredniego. W gronie zwycięzców znaleźli się m.in. IQ Marketing (Poland), AtomClick, Men At Work, VML Poland i Lemon Sky. Podczas gali przyznano tytuł Agencji Interaktywnej Roku 2013, a także, po raz pierwszy, Agencji Social Media Roku.
0 1 0 0 0 28.06.2013UOKiK nałożył karę na Sfinks Polska – spółka zaskarży decyzjęFranczyzodawca nie może narzucać swoim partnerom handlowym sztywnych i minimalnych cen towarów. Taką praktykę stosowała spółka Sfinks Polska w sieci restauracji Sphinx. UOKiK nałożył na przedsiębiorcę karę w wysokości ponad 464 tys. zł. Spółka zapowiada odwołanie od decyzji do sądu.
0 1 0 0 0 27.06.2013Rysunkowa postać ankietera zwiększa skuteczność badania – Gemius i IIBRNieinwazyjna forma, łatwość odmowy i rysunkowa postać ankietera – to droga do zwiększenia skuteczności badań marketingowych w Sieci. Nowe rozwiązania wypracowali badacze z IIBR i Gemiusa, którzy zakończyli projekt realizowany w ramach programu Innotech.
0 1 0 0 0 27.06.2013Pepco rozpoczyna współpracę z V&PDługofalową strategię oraz komunikację marki Pepco w zakresie ATL, BTL oraz in-store wdroży V&P. Działania agencji obejmą pola strategii, kreacji, produkcji, a także obsługi mediowej, internetowej i brand PR.
0 1 0 0 0 27.06.2013Medialność polskich polityków – Press-Service Monitoring MediówO 15 proc. spadła liczba materiałów prasowych na temat liderów partii politycznych w maju. Zainteresowanie tracą wszyscy poza prezesem Prawa i Sprawiedliwości. W ubiegłym miesiącu wśród przywódców ugrupowań parlamentarnych Jarosław Kaczyński osiągnął też najniższy odsetek nieprzychylnych treści – wynika z badania „Scena polityczna”, przeprowadzanego przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 27.06.2013Nowi gracze na multipleksach podkopują telewizyjnych gigantówNowi gracze na multipleksach zabierają widzów czterem głównym kanałom naziemnym – TVP1, TVP2, TVN i Polsatowi. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, ich udziały w czasie oglądania spadły w pierwszym półroczu średnio o 13 proc. na rzecz stacji tematycznych i nowych graczy na multipleksach.
1 1 0 0 0 27.06.2013Pierwsza kinowa kampania marki Schweppes (wideo)W multipleksach Cinema City, Helios i Imax zostanie wyemitowany pierwszy kinowy spot marki Schweppes.
0 2 0 0 0 27.06.2013Niewielki spadek optymizmu Polaków w czerwcuCzerwcowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos nieznacznie się obniżył. Jest to jednak nadal jeden z najwyższych poziomów wskaźnika w tym roku.
0 1 0 0 0 27.06.2013ComPress, Hill and Knowlton i Martis Consulting w czołówce rankingu agencji PR wg fee incomeNa zlecenie ZFPR firma Business Watch opracowała ranking agencji PR w Polsce według fee income. W czołówce znalazły się ComPress, Hill and Knowlton i Martis Consulting. Opracowanie zawiera również zestawienie według przychodów ze sprzedaży netto – tu na podium stanęły Partner of Promotion, Havas PR Warsaw i Grayling Polska.
1 1 0 0 0 27.06.2013Maffashion pokonała Tomasza Lisa w rankingu Człowiek Roku Polskiego Internetu 2013 (wideo)Autorka bloga modowego Maffashion, Julia Kuczyńska otrzymała tytuł Człowieka Roku Polskiego Internetu 2013 w plebiscycie Internet2K13. Pokonała w tej konkurencji m.in. Tomasza Lisa.