1 1 0 0 0 29.11.2012„Pokolenie M” i znani blogerzy w kampanii Canona (wideo)Canon rozpoczął nową kampanię pod hasłem „Potęga pokolenia M”, skierowaną do blogerów i internautów. Celem działań jest promocja najnowszej linii aparatów kompaktowych z wymienną optyką – Eos M. Projekt to część ogólnoeuropejskiej kampanii firmy Canon. Akcja potrwa do 6 stycznia 2013 roku.
1 1 0 0 0 29.11.2012Piwny kosmos w reklamie Książęcego (wideo)16 listopada rozpoczęła się emisja trzeciego spotu reklamowego marki Książęce. Po Czerwonym Lagerze i Złotym Pszenicznym promowany jest trzeci wariant – Ciemne Łagodne. Kolejna odsłona to kontynuacja kampanii wizerunkowej Książęcego, rozpoczętej w połowie października.
2 1 0 0 0 29.11.2012O cztery kroki od finansowej katastrofy – kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz” (wideo)26 listopada wystartowała kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”. Zwraca ona uwagę na ryzyko korzystania z wysoko oprocentowanych pożyczek gotówkowych (tzw. chwilówek) oraz z inwestycji oferowanych przez firmy niepodlegające państwowemu nadzorowi. Akcja ma charakter długofalowy.
0 3 0 0 1 29.11.2012Ogromna wtyczka na billboardach 3D – reklama zewnętrzna EnergiEnerga promuje się w największych miastach Polski za pomocą billboardu 3D. Na nośniku znajduje się ogromna wtyczka, która została podłączona do latarni ulicznej.
0 1 0 0 0 29.11.2012Konkurs Blog Firmowy Roku 2012Po raz piąty polskie firmy konkurują w konkursie na Blog Firmowy Roku. Dotychczas przez konkurs przewinęło się blisko 400 blogów. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski, który od 2007 roku tworzy blog o blogach firmowych.
2 4 0 0 0 29.11.2012„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” przekonują Magdalena Różczka i Bartłomiej Topa (wideo)„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” – to główne hasło kampanii „Jeszcze żywy karp 2012”, zainaugurowanej przez Klub Gaja. Akcja przypomina, że konsument ma wybór i może wpłynąć na sposób handlu karpiami. W tym roku kampanię wspierają aktorki: Magdalena Różczka, Magdalena Popławska i Julia Pietrucha oraz aktor Bartłomiej Topa, którzy udzielili głosu „jeszcze żywym karpiom”.
1 1 0 0 0 29.11.2012Test na HIV. Test na odpowiedzialność – Światowy Dzień AIDS (wideo)1 grudnia przypada Światowy Dzień AIDS. Według Raportu UNAIDS 2012 aż 50% osób zakażonych HIV na świecie nie wie o fakcie swojego zakażenia. Test anonimowo i bezpłatnie można wykonać w punktach konsultacyjno-diagnostycznych (PKD). Obecnie takich punktów jest już 31.
0 2 0 0 0 29.11.2012„Przewodnik – centra handlowe w Polsce”Firma DTZ a UGL przygotowała pierwszą edycję „Przewodnika – centra handlowe w Polsce”. Publikacja zawiera informacje na temat rynku centrów handlowych, przedstawia porównanie podaży tego rodzaju centrów oraz podstawowych wskaźników ekonomicznych w tym zakresie dla 15 największych polskich miast.
0 6 0 0 0 29.11.2012Perspektywy rozwoju usług PR – raportJakie są aktualne opinie na temat usług PR realizowanych przez agencje tej specjalności? Jak będzie rozwijał się rynek tego rodzaju usług? Odpowiedzi poszukiwała firma badawcza Millward Brown SMG/KRC, prowadząc badanie na zlecenie Związku Firm Public Relations i ośrodka analitycznego Think Tank. Wyniki badania przeprowadzonego na przełomie października i listopada br. przedstawiono 16 listopada w Warszawie, podczas 10. edycji konferencji PR Forum.
0 2 0 0 0 29.11.2012Rynek reklamy online w III kwartale 2012 roku – raport GemiusAdMonitorNajpopularniejszym formatem reklamowym w polskim Internecie pozostaje niezmiennie double billboard, ale reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. Najwięcej reklam online emitują takie branże jak telekomunikacja, higiena i pielęgnacja, finanse, ubezpieczenia oraz maklerstwo – wynika z raportu GemiusAdMonitor za III kwartał 2012 roku.