0 1 0 0 0 13.11.2012Konkursy na Facebooku jako narzędzie marketingowe – wyniki badania IIBRTylko 4% posiadaczy kont na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nie bierze udziału w konkursach online – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
0 1 0 0 0 13.11.2012Polski Bank Przedsiębiorczości z Grupą ClickAdPolski Bank Przedsiębiorczości rozpoczął współpracę z Grupą ClickAd, która zajmie się planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii, zadba o usługi performance marketingu, przygotowanie kreacji reklamowych oraz SEM/SEO.
0 1 0 0 0 13.11.2012Wzrost cen reklam w Radiu Tok FMOd 3 grudnia Radio Tok FM wprowadza nowy cennik usług reklamowych. Średnia cena spotu w dni powszednie w godzinach 6.00 – 20.00 wzrośnie o około 16,5%, a w weekendy o 53%.
0 1 0 0 0 13.11.2012„Śląsk węglowy czy muzyczno-modowy?” spotkanie organizowane przez śląski oddział PSPR„Śląsk węglowy czy muzyczno-modowy?” – to temat kolejnego spotkania organizowanego przez śląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 15 listopada o tym, że Śląsk jest muzyczny i modowy, przekonywać będą Ilona Kanclerz z facebookowej inicjatywy społecznej Modny Śląsk oraz Karolina Glazer – polska wokalistka jazzowa.
0 3 0 0 1 13.11.2012Blogerka na polskim odcinku międzynarodowej trasy „Route 301”1 listopada w Stambule ruszyła międzynarodowa wyprawa pod szyldem „Route 301”. Trasa promująca nowego Peugeot 301 ma ponad 10 tys. km. Zaczyna się w stolicy Turcji i biegnie dwutorowo: na północ (do Moskwy) oraz na południe (do Casablanki). Na polskim odcinku trasy za kierownicą peugeota 301 usiądzie Segritta, blogerka interesująca się podróżami i samochodami.
0 3 0 0 0 13.11.2012Bio-Active zmienia nazwę i modyfikuje logoBio-Active, producent herbaty, zmienia nazwę na Big-Active. Modyfikacji poddał również swoje logo. Hasło nowej kampanii wizerunkowej marki brzmi: „Duża Zielona może więcej”.
0 5 0 0 2 13.11.2012Mężczyźni nie chorują. Oni walczą o życie – „męska grypa” w kampanii GripexuJesienna kampania reklamowa marki Gripex to puszczenie oka do wszystkich kobiet, które borykają się w sezonie zachorowań ze zjawiskiem „męskiej grypy”. Pomysł ma wyróżnić markę i przyciągnąć uwagę młodszych odbiorców.
0 1 0 0 1 13.11.2012„Bezprzewodowa” kampania IBM Polska na lotnisku w WarszawieRozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa IBM Polska. W ramach akcji na terenie portu lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie będzie można skorzystać z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu. O możliwości podłączenia się do sieci Wi-Fi mają informować specjalnie zaprojektowane standy reklamowe, nawiązujące do idei Inteligentnych Miast.
0 1 0 0 0 12.11.2012CAM Media zainstaluje nośniki reklamowe na lotnisku Warszawa-ModlinNa początku przyszłego roku firma planuje montaż nośników typu backlight i citylight na lotnisku w Modlinie.
0 3 0 0 0 12.11.2012Gerber zmienia swoje logo po 85 latachW 2013 roku firma Gerber zmieni swoje logo. Podobiznę Ann Turner Cook, dziś 85-latki, zastąpi zdjęcie 8-miesięcznej Mary Jane Montoi. Dziewczynka została wybrana spośród 300 tys. kandydatów.