0 1 0 0 0 23.10.2013Białystok zyskuje najwięcej na współpracy z klubem piłkarskim – raport „Ekstraklasa piłkarskiego biznesu 2013”Białystok, Gdańsk, Bielsko-Biała, Gliwice i Wrocław to miasta, które uzyskały najwyższą wartość ekwiwalentu telewizyjnego w rozgrywkach piłkarskiej Ekstraklasy w sezonie 2012/2013. Dane pochodzą z raportu przygotowanego przez EY i spółkę Ekstraklasa.
3 1 0 0 0 23.10.2013Proama wyjaśnia, skąd się wzięły polisy i ubezpieczenia mieszkań (wideo)Do 6 listopada na antenie Discovery Channel oraz TLC emitowane są krótkie filmy Proamy. To ciekawostki z historii ubezpieczeń i ruchu drogowego.
1 1 0 0 0 23.10.2013Filmowa historia Gedeon Richter nagrodzona w Cannes Corporate Media and TV AwardsFilm korporacyjny firmy Gedeon Richter zdobył nagrodę na festiwalu Cannes Corporate Media and TV Awards. Otrzymał Srebrnego Delfina w kategorii Internal Communication. Była to jedyna nagrodzona produkcja z Polski.
0 3 0 0 0 23.10.2013Przychody z reklamy zewnętrznej niższe niż przed rokiemSprzedaż w branży OOH w Polsce w trzecim kwartale 2013 r. wyniosła 116 mln zł. Była niższa niż w tym samym czasie roku ubiegłego o 7,36% – wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
1 1 0 0 0 23.10.2013Kampania „Uwolnij zatkany nos dzięki potędze oceanu!” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa sprayu marki Quixx – „Uwolnij zatkany nos dzięki potędze oceanu!”. Reklamy można oglądać od 7 października w stacjach ogólnopolskich.
1 1 0 0 0 22.10.2013Huawei Ascend P6 promowany przed „Grą Endera” (wideo)Firma Huawei rozpoczyna drugą odsłonę kampanii smartfonu Ascend P6. Jej start połączony jest z premierą ekranizacji powieści Orsona Scotta Carda – „Gra Endera”.
0 1 0 0 0 22.10.2013mBank nagrodzony w konkursie Distribution and Marketing Innovation AwardsW konkursie Distribution and Marketing Innovation Awards, w którym wyróżniane są projekty bankowe, nagrodzony został mBank. Doceniono go w kategorii Digital and Mobile Excellence oraz The Most Disruptive Innovation.
1 1 0 0 0 22.10.2013McDonald’s promuje akcję „Kawa gratis” (wideo)McDonald’s rozpoczął akcję promocyjną „Kawa gratis”. Reklamują ją m.in. spoty telewizyjne oraz internetowe.
1 2 0 0 0 22.10.2013Kampania „Kia funkcjonalne technologie” (wideo)Rozpoczyna się kampania limitowanej edycji samochodów z nawigacją i kamerą cofania. Jej hasło to „Kia funkcjonalne technologie”.
0 4 0 0 0 22.10.2013Orlen najpopularniejszy, Shell najlepszy – badanie PBS Loyalty BenchmarkOrlen jest najpopularniejszą stacją benzynową w Polsce – wynika z badania PBS Loyalty Benchmark. Ze stacji tej marki korzysta 33% Polaków. W ocenach zadowolenia z poziomu usług liderem jest Shell.