0 4 0 0 0 11.10.2013Dwóch na pięciu Polaków uważa social media za integralną część życia towarzyskiego – raport Wave 7 Universal McCann42% Polaków zgadza się ze stwierdzeniem, że media społecznościowe są integralnym elementem ich życia towarzyskiego – to jeden z wniosków z siódmej edycji badania Wave, prowadzonego przez Universal McCann. 30% badanych godzi się na śledzenie przez marki w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 11.10.2013Billboardy z matematyczną zagadką zareklamowały festiwal dla programistów (wideo)Tegoroczna edycja Campus Party – festiwalu programistów, graczy i hakerów – odbyła się w Londynie. Osoby, które rozszyfrowały billboardowy rebus, mogły odebrać darmowe bilety na wydarzenie.
2 3 0 0 0 11.10.2013Basia i Maciek w reklamach smartfonów HTC Desire 500, HTC One i LG G2Sprzedawcy z salonu Play, Basia i Maciek, w spocie telewizyjnym wypróbowują możliwości smartfonów dostępnych u operatora – HTC Desire 500, HTC One oraz LG G2. Ten ostatni pojawi się w sprzedaży 11 października.
0 1 0 0 0 11.10.2013KFC wybrało agencję kreatywnąPrzetarg na obsługę kreatywną marki KFC wygrała agencja McCann Worldgroup. Zajmie się koncepcją kreatywną całej marki oraz działaniami ATL i BTL w mediach tradycyjnych oraz w Internecie.
0 1 0 0 2 11.10.2013Polscy internauci najmniej ufają blogerom i politykom – badanie IIBR (infografika)Czytanie blogów jest popularne wśród polskich internautów. Użytkownicy Sieci poszukują na nich głównie informacji o nowych produktach, jednak nie są przekonani o wiarygodności rekomendacji blogerów – takie są wnioski z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IIBR.
1 1 0 0 0 11.10.2013Banki Spółdzielcze kontynuują kampanię „# jak VIP”Banki Spółdzielcze z Grupy BPS kontynuują kampanię „# jak VIP”. Tym razem w trasę po Warszawie wyruszył zielony fotel. Osoby, które w nim usiądą, mogą się sfotografować, a następnie odszukać w galerii zdjęć na Instagramie i Facebooku.
1 1 0 0 0 11.10.2013KLM zamienia samolot w salę kinową (wideo)Linie lotnicze KLM zaprosiły 300 dzieci na niecodzienny seans filmowy. Mali widzowie obejrzeli przedpremierowy pokaz „Samolotów” Disneya. Film został jednak wyświetlony nie w sali kinowej, lecz na pokładzie samolotu.
1 1 0 0 0 11.10.2013Akademia Przyszłości zdradza sekret (wideo)Akademia Przyszłości Stowarzyszenia „Wiosna” startuje z nowym spotem, a zarazem kolejną odsłoną kampanii „Kup indeks”. W tym roku motywem przewodnim prowadzonych działań jest odkrywanie sekretów.
1 1 0 0 0 11.10.2013Kolejne nagrody Golden Drum dla Polaków – Grand Prix dla 180Heartbeats + Jung v. Matt (wideo)Ogłoszono kolejnych zwycięzców Festiwalu Golden Drum. Nagroda Grand Prix powędrowała do 180Heartbeats + Jung v. Matt, złoto zdobyły Leo Burnett i Ogilvy & Mather Warsaw.
1 1 0 0 0 11.10.2013Kevin Spacey na deskorolce – reklama aplikacji mobilnej BZ WBK (wideo)Bank Zachodni WBK przygotował kolejną odsłonę kampanii promującej Konto Godne Polecenia. Tym razem Kevin Spacey reklamuje mobilną aplikację, jeżdżąc na deskorolce.