1 3 0 0 0 28.10.2013Pkt.pl promuje się w radiu i na outdoorze (audio)Ruszyła kampania reklamowa „Dzięki Pkt.pl – znalazłeś”. Wyszukiwarka promowana jest w radiu i na outdoorze.
0 1 0 0 0 28.10.2013Warunkowa zgoda UOKiK na przejęcie przez Polskapresse kontroli nad Mediami RegionalnymiPrezes UOKiK wydała zgodę na przejęcie przez Polskapresse kontroli nad spółką Media Regionalne. Transakcja może się jednak odbyć pod pewnymi warunkami – przede wszystkim sprzedaży „Dziennika Wschodniego”.
0 1 0 0 0 28.10.2013Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive SolutionsMiędzynarodowa agencja Saatchi & Saatchi ogłosiła przejęcie Interactive Solutions. Agencja interaktywna połączy się z polskim oddziałem Saatchi. To pierwsza akwizycja dokonywana przez Saatchi & Saatchi w Polsce.
0 1 0 0 0 28.10.2013Nowa agencja kreatywna w strukturach grupy Young & Rubicam w PolsceW ramach grupy Young & Rubicam w Polsce powstała nowa agencja kreatywna – Twentyoneeast (21E).
0 1 0 0 0 28.10.2013Nominowani w konkursie Mixx Awards 2013IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w Internecie – Mixx Awards 2013. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 listopada.
0 1 0 0 0 28.10.2013WMR najniższy od ponad dwóch lat – Press-Service Monitoring MediówWe wrześniu wskaźnik medialności recesji spadł o 22 proc. i osiągnął 245 punktów – podał Press-Service Monitoring Mediów. Oznacza to, że recesja wzbudzała w minionym miesiącu najmniejsze zainteresowanie mediów od czerwca 2011 r. (220 punktów).
0 1 0 0 0 28.10.2013Agora Internet Artist uruchamia sprzedaż reklam w kanałach zrzeszonych twórcówUruchomiona przez Agorę sieć partnerska YouTube – Agora Internet Artist – uruchamia sprzedaż reklam.
0 1 0 0 0 28.10.2013Euro Net zapłaci ponad pół mln zł za wprowadzanie klientów w błąd„Darmowa dostawa tylko do piątku” – tym hasłem spółka Euro Net zachęcała do zakupu w sklepie internetowym Euro.com.pl. Jak się jednak okazało, oferta nie była ograniczona czasowo. UOKiK uznał, że firma wprowadzała klientów w błąd i nałożyła na nią karę ponad pół miliona złotych.
1 1 0 0 0 28.10.2013Kampania wprowadzająca Ibum Zatoki (wideo)Rozpoczyna się kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt firmy Hasco Lek – Ibum Zatoki. Od 28 października spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
1 1 0 0 0 26.10.2013Rozpinanie biustonosza kampanią społeczną Nestlé w social media (wideo)Czujnik umieszczony w zapięciu biustonosza gwiazdy wysyła sygnał do fanów obserwujących ją w mediach społecznościowych. Dzieje się tak za każdym razem, gdy biustonosz zostanie rozpięty. W ten sposób Nestlé włącza się w popularyzację profilaktycznych badań piersi.