1 1 0 0 0 21.11.2012Vivus Finance na niezaplanowane wydatki – kampania firmy pożyczkowej (wideo)Vivus Finance, firma pożyczkowa, trzy miesiące po wejściu na polski rynek startuje z pierwszą kampanią telewizyjną. Pożyczkodawca właśnie zaprezentował spot reklamowy, który będzie obecny w mediach do świąt Bożego Narodzenia. Kampania ma przynieść dwukrotny wzrost sprzedaży.
0 1 0 0 0 21.11.2012Alternatywa dla świątecznych skarpetek w kampanii Grolscha: „Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej”Grolsch przedstawia alternatywę dla niechcianych prezentów w ramach nowej kampanii „Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej”. Nietrafiony upominek można wymienić w wybranych punktach na świąteczną butelkę piwa Grolsch o pojemności 1,5 l. Działania rozpoczną się w listopadzie i potrwają do stycznia.
0 1 0 0 0 21.11.2012Odzyskać turystów po Arabskiej Wiośnie – Egipt szuka agencji reklamowejEgipskie władze szukają agencji reklamowej, która na poziomie globalnym odbuduje zainteresowanie turystów tym krajem. Drastycznie spadło ono po rewolucji nazywanej Arabską Wiosną.
0 3 0 0 0 21.11.2012Komunikacja marketingowa według samorządów – wyniki badaniaNowe technologie coraz odważniej wkraczają w proces wymiany informacji pomiędzy samorządem a otoczeniem – to wnioski z badania sposobu planowania oraz wykonywania działań promocyjnych przez urzędy miejskie i gminne. Badanie na przełomie października i listopada realizowali: Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, agencja Exacto oraz Korporacja Badawcza Pretendent.
0 1 0 0 0 20.11.2012„Rzeczpospolita” ogłasza konkurs na stanowisko redaktora naczelnego. Zastępcą został Bartosz WęglarczykRada nadzorcza spółki Presspublica w Warszawie, wydawcy dziennika „Rzeczpospolita”, ogłosiła konkurs na stanowisko redaktora naczelnego tego tytułu. Zastępcą został Bartosz Węglarczyk, który równocześnie pozostaje redaktorem naczelnym miesięcznika „Sukces”.
0 1 0 0 0 20.11.2012Laureaci Pereł Polskiej Gospodarki 2012Znani są już laureaci X edycji rankingu Perły Polskiej Gospodarki, tworzonego z inicjatywy anglojęzycznego miesięcznika „Polish Market”. Statuetki zostały rozdane 16 listopada podczas uroczystej gali na Zamku Królewskim w Warszawie.
0 1 0 0 0 20.11.201214. warsztaty Akademii Questusa: „Nowy klient – od relacji do wartości”Między 15 a 17 listopada w Łochowie odbyły się trzydniowe warsztaty strategiczne Akademii Questusa: „Nowy klient – od relacji do wartości”. Prelekcje dotyczyły m.in. współczesnych klientów, ich środowisk, a także sposobów budowania wartości i wzmacniania relacji z odbiorcami.
1 2 0 0 0 20.11.2012„Ratujmy rysie, niech ciągle zostawiają ślady życia” – kampania Fundacji WWF Polska (wideo)Fundacja WWF Polska, organizacja działająca na rzecz ochrony środowiska naturalnego, rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazywania środków finansowych na ochronę rysi w Polsce. Działania rozpoczęły się 5 listopada i potrwają do połowy grudnia. Akcja realizowana będzie przede wszystkim w Internecie.
0 1 0 0 0 20.11.2012Warszawski i gdyński Klif oraz Wola Park z agencją PRTrzy centra handlowe zarządzane przez BNP Paribas Real Estate – Dom Mody Klif, Klif Gdynia i Wola Park – rozpoczęły współpracę z agencją public relations Allegro. Agencja opracowała i wdraża strategię działań PR wszystkich obiektów, a także wspiera komunikacyjnie metamorfozę warszawskiego Klifu, który z „centrum handlowego” przemianował się niedawno na „dom mody”.
1 1 0 0 0 20.11.2012Nowy spot HBO Go: „Uzależnienie, które się nie kończy…” (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania promująca HBO Go, w ramach której stworzono 45-sekundowy spot reklamowy. Jego każda scena została przygotowana jak miniforma fabularna.