0 1 0 11.07.2023Które formy płatności cyfrowych cieszą się największym zaufaniem Polaków? – raport InquiryPolacy bardzo dobrze orientują się w różnego rodzaju nowoczesnych formach płatności. Korzystają z nich często i regularnie. Płatności cyfrowe to dziś nie tylko płatność kartą, ale cały szereg innych metod. Agencja badawcza Inquiry opublikowała raport szczegółowo opisujący zwyczaje i preferencje Polaków w zakresie wykorzystywania cyfrowych metod płatności.
0 2 0 11.07.2023Postawy milenialsów i Gen Z wobec zakupów online – badanie PayPalPrzedstawiciele pokolenia Z i milenialsów uwielbiają świat online. Robią tam zakupy, słuchają muzyki, oglądają filmy, komunikują się ze znajomymi, a także szukają inspiracji zakupowych. Tak wynika z najnowszego badania PayPal „Milenialsi vs. Gen Z – postawy wobec zakupów online”.
0 1 0 11.07.2023Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo z zarzutami UOKiK po zmianach przepisów o prezentacji cenUOKiK stawia pierwsze zarzuty czterem przedsiębiorcom w związku z błędnym prezentowaniem promocji. Dotyczą one działań firm Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo. Za naruszenie praw konsumentów grozi im kara nawet do 10 proc. obrotu.
1 2 0 11.07.2023Żabka Jush przetestowała dostawę dronemW ostatni weekend Żabka Jush przetestowała dostawę dronem, który dostarczył zamówienie na plażę w Warszawie. Przeprowadzona akcja była związana z promocją dostaw w plener, które wraz z nastaniem cieplejszych dni wróciły do aplikacji.
0 1 0 11.07.2023Carlsberg wybrał nową globalną agencję mediowąGrupa Carlsberg wybrała agencję iProspect (Dentsu) na swoją agencję mediową. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii reklamowych i marketingowych firmy na wszystkich rynkach, w tym w Polsce.
0 5 0 11.07.2023Studio produkcyjne Orka z nową komunikacją wizualną stworzoną z wykorzystaniem AIStudio Orka zaprezentowało nową identyfikację wizualną marki. Została ona opracowana w bliskiej współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3.
1 1 0 10.07.2023„Jest temat, o którym się nie mówi…” – ruszyła kampania o szkodliwości piractwa książek elektronicznychStowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie, do którego należą Agora oraz jej księgarnia internetowa Publio, rozpoczęło kampanię informującą o szkodliwości piractwa oraz promującą legalne źródła pozyskiwania e-booków i audiobooków. Akcję wspierają pisarze i artyści, m.in. Mariusz Szczygieł, Elżbieta Cherezińska, Vincent Severski, Krzysztof Gosztyła, Paulina Jurga, Magdalena Witkiewicz i Tomasz Michniewicz.
1 1 0 10.07.2023„Zmieniamy świat na dobre” – Szlachetna Paczka ma brand claimSzlachetna Paczka stworzyła swój brand claim. Powstał po to, by w prosty sposób tłumaczyć wielowymiarowość działalności organizacji i przybliżać ideę działania programu.
0 1 0 10.07.2023STS oficjalnym sponsorem klubu Raków CzęstochowaSTS nawiązał współpracę z Rakowem Częstochowa. W ramach umowy STS został oficjalnym bukmacherem mistrzów Polski.
1 1 0 10.07.2023Pru z kampanią nawiązującą do dotrzymywania złożonych obietnicKolejna odsłona kampanii reklamowej Prudentiala, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego obecnie pod marką Pru nawiązuje do dotrzymywania złożonych obietnic. Marka realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.