Espresso

8 lipca 2022

7 lipca 2022

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2022

Raport z badania „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” Hash.FM by Streetcom

Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią influencerów, wybierając produkty i usługi. Celebryci pod względem wpływu na konsumentów dorównują influencerom tylko w jednej kategorii produktowej – dobra luksusowe. Moda i uroda to obszary, gdzie wpływ influencerów jest największy – 55% wskazań. 63% polskich internautów uważa, że influencerzy powinni oznaczać promowane produkty jako reklama. Takie są dane z raportu „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” agencji Hash.Fm by Streetcom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2022

Żabka, Dino, Selgros – prezes UOKiK wszczyna kolejne postępowania wyjaśniające

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi, czy trzy sieci handlowe mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty pobierane od kontrahentów przez Żabkę Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciela sieci Selgors Cash & Carry. Wcześniej postępowania wyjaśniające zostały wszczęte w sprawie praktyk spółek Auchan Polska i Carrefour.

6 lipca 2022

Poprzednie Następne