0 2 0 0 0 28.12.2022Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC EarthW ramach promocji premiery „Mroźnej planety II” powstały cztery wizualizacje CGI pokazujące trzy polskie miasta: Kraków, Warszawę i Sopot pokryte lodem. Zwracają w ten sposób uwagę, że bez względu na to, w której części globu mieszkamy, w kwestiach globalnego ocieplenia stąpamy po kruchym lodzie.
1 5 0 0 0 28.12.2022Rok 2022 w wyszukiwarce Google: wojna, królowa Elżbieta i WordleW tym roku cały świat uważnie przyglądał się Ukrainie. W związku z wojną wywołaną przez Rosję internauci i internautki szukali informacji o prezydencie Władimirze Putinie czy kursie rubla. Zadawali również wiele pytań: dlaczego Rosja zaatakowała Ukrainę, czy Ukraina jest w NATO lub jak pomóc Ukrainie. Dużym zainteresowaniem cieszyły się polskie produkcje filmowe. „Jak pokochałam gangstera” uplasowała się w pierwszej dziesiątce głównej listy i tym samym zdobyła podium kategorii Filmy. Doceniono również serial „Wielka woda”.
2 1 0 0 0 28.12.2022„Czy to czas, by razem czytać?” – ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie oraz w komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce wystartowała świąteczna kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0).
1 1 0 0 0 28.12.2022Świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu PorscheSalon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto przeprowadził lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle. W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki.
0 1 0 0 0 28.12.2022Oznaczanie reklam w internecie – RASP i WP pod lupą UOKiKUOKiK postawił zarzuty dwóm spółkom – Ringier Axel Springer Polska i Wirtualna Polska Media w kwestii prawidłowego oznaczania treści komercyjnych. Spółki mogą ponieść karę w wysokości do 10 proc. obrotu. Urząd prowadzi także postępowania wyjaśniające w tej samej sprawie wobec Agory i Grupy Interia.pl.
0 1 0 0 0 27.12.2022Polacy ograniczają używanie sprzętów elektrycznych – badanie GfKNiemal co trzeci Polak ogranicza używanie elektrycznych czajników, piekarników czy piecyków, aby obniżyć rachunki za prąd. Drugim powodem oszczędności są obawy przed eskalacją kryzysu energetycznego i przerwami w dostawach prądu. Takie są wnioski z grudniowej fali badania „Current Consumer Mood” zrealizowanego przez firmę GfK.
1 1 0 0 0 27.12.2022Pierwszy billboard 3D Google pojawił się na Times Square w Nowym JorkuGoogle we współpracy z Samsungiem emituje swoją pierwszą kampanię 3D na Times Square w Nowym Jorku. Akcja jest częścią kampanii „The Future is Unfolding”.
1 1 0 0 0 23.12.2022Allianz rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życieRozpoczyna się nowa kampania Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Obejmie portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
0 6 0 0 0 22.12.2022Warszawa ma nowe logo z Syreną i nowy system identyfikacji wizualnejNowym znakiem promocyjnym m.st. Warszawy jest uproszczony herb stolicy. Zaprojektowany został zgodnie ze współczesnymi trendami projektowania graficznego. Punktem wyjścia było nawiązanie do historii i tradycji miasta. Nowa Syrena jest poważniejsza i ma profil Marii Skłodowskiej-Curie.
0 2 0 0 0 21.12.2022Kampania świąteczna marki Milka: reklama w mediach, product placement, zbiórka charytatywnaŚwiąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań: zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne „Milionerów” w telewizji TVN oraz product placement wielkoformatowego kalendarza adwentowego na planie filmu „Listy do M.”.