1 1 0 0 0 22.04.2024Bank Millennium ze spotem wizerunkowym na festiwal Docs Against GravityBank Millenium przygotował spot wizerunkowy promujący największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych – Docs Against Gravity. W tym roku współpraca banku z festiwalem zostaje przedłużona o kolejne trzy lata.
0 2 0 0 0 22.04.2024Konkurs Loyalty Heroes 2024 rozstrzygnięty17 kwietnia rozstrzygnięta została III edycja konkursu Loyalty Heroes. Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano również Grand Prix.
0 2 0 0 0 22.04.2024The Boring Phone – telefon bez internetu od Heinekena i BodegiHeineken i amerykański butik Bodega prezentują The Boring Phone. Urządzenie bez internetu ma ułatwiać interakcje w świecie offline. Powstało w odpowiedzi na potrzebę ograniczenia korzystania z technologii.
1 1 0 0 0 22.04.2024Wirtualna influencerka Lil Miquela w spocie BMWW kampanii nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2 wykorzystana została wirtualna influencerka – Lil Miquela.
0 1 0 0 0 22.04.2024PSPR sygnatariuszem Białej księgi komunikacji marketingowejPolskie Stowarzyszenie Public Relations dołączyło do grona sygnatariuszy Białej księgi komunikacji marketingowej. Rekomenduje tym samym jej standardy i rozwiązania swoim członkom.
0 12 0 0 0 22.04.2024Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji? – raport Neuroinsight LabJak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją.
0 2 0 0 0 20.04.2024Garden of Words Group zmienia identyfikację wizualnąGrupa agencji Garden of Words zmienia swoją identyfikację wizualną. Obejmie to odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki).
1 1 0 0 0 19.04.2024Jeremy Sochan w kampanii 4Move „Now it’s your move”Polak z NBA Jeremy Sochan wystąpił w kolejnej kampanii marki napojów 4Move, pod hasłem „Now it's your move". Ma inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii.
0 1 0 0 0 18.04.2024Marka Pablo Escobar nie może być zarejestrowana w Unii EuropejskiejPablo Escobar, imię i nazwisko zmarłego kolumbijskiego króla narkotykowego, nie może zostać zarejestrowane jako znak towarowy w UE. Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu uznał, że rejestracja znaku byłaby sprzeczna z zasadami moralności.
1 1 0 0 0 18.04.2024Kampania marki Black ma odkrywać energię drzemiącą w ludziachKampania „King of the Night” ma podkreślać misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą.