0 1 0 0 0 3.07.2014Łodzianie zaproponują hasło promujące miastoOd maja do października trwa kampania „Łódź pozdrawia”. W pięciu miastach Polski zawisły kontekstowe billboardy, powstał też spot z udziałem łodzian. Aplikacja oraz konkurs na najlepsze hasło promocyjne to kolejny element działań.
4 1 0 0 0 3.07.2014„Myślimy, że to nie absurd płacić za dobre historie” – śpiewa „Gazeta Wyborcza” (wideo)3 lipca rozpoczęła się kampania „Co oni sobie myślą?!”. Promuje pakiety cyfrowe „Gazety Wyborczej”. W reklamach zobaczyć można Paulinę Reiter, Mariusza Szczygła i Adama Wajraka.
0 2 0 0 1 3.07.2014Gołąb i Bociek bohaterami marki Poczty PolskiejGołąb i Bociek to nowi bohaterowie Poczty Polskiej. Od 3 lipca są obecni na profilu marki na Facebooku. Fanom będą m.in. prezentować poszczególne usługi oraz polecać ciekawe miejsca do odwiedzenia.
0 1 0 0 0 3.07.2014Łódzkie angażuje mieszkańców w tworzenie wizytówki regionuMieszkańcy województwa łódzkiego stworzą album fotograficzny prezentujący przykłady myślenia projektowego (design thinking) w regionie. Mogą oni zgłaszać zdjęcia do konkursu „Projektuje łódzkie”.
1 1 0 0 0 3.07.2014Król gór ratuje księcia w spocie Harnasia (wideo)3 lipca startuje kampania wizerunkowa Harnasia. Spot reklamowy utrzymany jest w charakterystycznej dla marki konwencji animacji, z postacią mitycznego króla gór.
0 1 0 0 1 3.07.2014Justyna Kowalczyk nie będzie już twarzą Raiffeisen Polbanku? [aktualizacja]W czerwcu zakończył się kontrakt reklamowy zawarty między Raiffeisen Polbankiem a Justyną Kowalczyk. Mistrzyni w biegach narciarskich była twarzą instytucji przez cztery lata. Jak podaje Dziennik.pl, bank nie zamierza przedłużyć tej współpracy.
0 1 0 0 0 3.07.2014BSH Bosch und Siemens Hausgeräte może przejąć część mienia FagorMastercookSpółka BSH Bosch und Siemens Hausgeräte może przejąć część mienia FagorMastercook. Przeprowadzone przez UOKiK postępowanie wykazało, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
1 1 0 0 0 3.07.2014Ikea z kampanią promującą system mebli kuchennych Metod (wideo)Ruszyła kampania reklamowa Ikei. Działania pod hasłem „Metod – kuchnia na Twoją miarę” promują nowy system mebli kuchennych.
0 1 0 0 0 3.07.2014SodaStream wybrała agencję do obsługi online w PolscePrzetarg na obsługę marki SodaStream (Navo PGD) w zakresie Internetu, w tym social media wygrała agencja Comfitura należąca do Focus Media Group.
0 5 0 0 0 3.07.2014Bar z butelek i znaki komunikacyjne wśród zwycięzców konkursu Grolsch Bottle ArtSylwia Świerc z tymczasowym barem, Grzegorz Mołek i Łukasz Pasek z projektem DJ-ki/stolika, Piotr Lange, autor stolika dla warszawskiego klubu oraz Zuzanna Rajkowska i jej znaki komunikacyjne – to zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu dla młodych niezależnych twórców Grolsch Bottle Art. Konkurs organizowany jest w ramach Festiwalu Sztuk Wizualnych Grolsch ArtBoom Festival.