0 1 0 26.02.2015Skanowanie kodów dla zdrowia tak, dla sprawdzenia ceny nie – badanie ABR Sesta80% sieci handlowych akceptuje skanowanie kodów EAN produktów spożywczych w celu weryfikacji składników. Większość sklepów wciąż jednak nie zgadza się na fotografowanie towarów oraz porównanie cen – wynika z badania ABR Sesta.
0 1 0 26.02.2015Contented – nowa marka specjalizująca się w content marketinguAgencja marketingu internetowego They.pl wprowadza na rynek nową markę – Contented. Zajmie się ona tworzeniem rozwiązań z dziedziny content marketingu.
0 2 0 26.02.2015W styczniu rekordowa liczba artykułów o Ewie Kopacz – Press Service Monitoring MediówPremier rządu została w styczniu najbardziej medialnym politykiem. Na jej temat opublikowano w prasie o ponad 1000 materiałów więcej niż w grudniu. Oznacza to wzrost o 91 proc. – wynika z raportu „Scena polityczna” przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.
2 1 1 26.02.2015Gładź w rytmie disco polo – Cekol z kampanią reklamową (wideo)Marka Cekol rozpoczęła kampanię „Przebojowa gładź”. W spocie promującym produkty wykorzystano muzykę z utworu „Ona tańczy dla mnie” zespołu Weekend.
0 1 0 26.02.2015ING Życie rozstrzygnął przetarg na dom mediowyING Życie powierza budżet mediowy firmie MEC. Trwają już prace nad pierwszymi kampaniami ubezpieczyciela.
0 6 0 26.02.2015Wiarygodność w e-commerce – badanie IdealoInformacje i odniesienia do wystawianych przez konsumentów recenzji pojawiają się na stronie głównej w 55% zbadanych przez Idealo sklepów internetowych. Porównywarka cen sprawdziła, o jakich budujących zaufanie wyróżnieniach najczęściej informują sprzedawcy z Polski, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoch i Hiszpanii.
1 1 0 26.02.2015Na scenie, na rowerze i w łazience – Maciej Stuhr klika w Pajacyka (wideo)Tuż po przebudzeniu, podczas pływania czy na deskach teatru – Maciej Stuhr nie rozstaje się ze swoją myszką. Wszędzie klika w Pajacyka. W ten sposób PAH zachęca w spocie do odwiedzania strony akcji i włączenia się w zbiórkę środków na rzecz niedożywionych dzieci.
0 8 0 26.02.2015„Piękno jest w nas” – Konin obala mity dotyczące niepełnosprawnychOd 26 lutego do 15 marca w Koninie trwa kampania outdoorowa „Piękno jest w nas”. Ma przełamywać społeczne tabu dotyczące seksualności niepełnosprawnych i pokazać ich jako ludzi atrakcyjnych, pięknych i otwartych.
0 1 0 26.02.2015„Polacy na zakupach mobilnych” – raport Mobile Institute, GoMobi.pl i AllegroMobilność nie oznacza tylko korzystania ze smartfonów – to nowy styl życia konsumentów. Migrują oni pomiędzy urządzeniami i korzystają z nich w sposób optymalny dla siebie w danym momencie. Jak wyglądają mobilne zakupy Polaków, sprawdził Mobile Institute we współpracy z serwisami GoMobi.pl i Allegro.pl.
0 1 0 26.02.2015SMG Warsaw wśród 20 najlepszych agencji mediowych w rankingu WarcMiędzynarodowy serwis Warc poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii opublikował wyniki dorocznego raportu dotyczącego najlepszych agencji mediowych na świecie. W globalnym zestawieniu znalazło się polskie biuro Starcom MediaVest.