0 5 0 0 0 6.08.2014Imprezowy wagon Desperadosa rusza w podróż po PolsceMarka Desperados rozpoczęła akcję „Żądamy darmowych wagonów imprezowych”. W jej ramach w wybranych pociągach przygotowano specjalny wagon, w którym podróżni mogą bawić się przy dźwiękach muzyki.
0 4 0 0 0 6.08.2014Łódź pozdrawia kreatywnych w całej PolsceRuszyła kampania „Łódź kreatywna”. To kolejna odsłona działań pod hasłem „Łódź pozdrawia”. Na billboardach w największych miastach Polski Łódź promuje m.in. szkołę filmową i galerię street artu.
0 3 0 0 0 6.08.2014Jabłko owocem narodowym Polaków – ARC Rynek i OpiniaW Polsce jabłka jedzą niemal wszyscy – spośród badanych osób 94% przyznało, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy spożywało ten owoc. Najchętniej sięgamy po jabłka surowe (83%) oraz sok jabłkowy (74%) – wynika z analizy ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 6.08.2014Prezes firmy CupSell śpiewa o depresji przedsiębiorcy (wideo)Marcin Majzner, prezes firmy CupSell.pl umożliwiającej projektowanie i zakup koszulek, tym razem skomponował piosenkę „Depresja przedsiębiorcy”. W nagraniu rapuje o tym, jak trudno jest być szczęśliwym.
3 2 0 0 0 6.08.2014Tomasz Kammel poszukuje nowych PiersiBadaczy (wideo) [aktualizacja]Rozpoczęła się kampania promująca konkurs „Zostań PiersiBadaczem!”. Ma ona wyłonić nowych bohaterów bezpłatnej aplikacji ułatwiającej samobadanie piersi. Jej ambasadorem został Tomasz Kammel.
0 1 0 0 0 5.08.2014eSky.pl reklamuje się na polskich lotniskachInternetowe centrum podróży eSky.pl nawiązało współpracę z sześcioma polskimi portami lotniczymi. W sezonie wakacyjnym, od lipca do końca września, w lotniskowych kanałach offline (banery i wideo) oraz online (Wi-Fi) emitowane są reklamy serwisu.
1 1 0 0 0 5.08.2014Zwycięzca „X Factora” śpiewa o Iced Fruit Smoothies (wideo)Artem Furman, zwycięzca czwartej edycji programu „X Factor”, napisał piosenkę inspirowaną komentarzami fanów McDonald’s. Internauci zamieszczali na Facebooku rymy związane z Iced Fruit Smoothies. W klipie pojawiają się również ich teksty i awatary.
0 2 0 0 0 5.08.2014Telewizyjna wartość mediowa finału mundialu w polskiej TVFinał mundialu w polskiej telewizji był wart 43 mln zł. Liderem wśród sponsorów okazał się Adidas – wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research.
0 1 0 0 0 5.08.2014BZ WBK od 2015 r. pod marką SantanderBZ WBK planuje w 2015 r. rebranding na markę hiszpańskiego inwestora – Santandera. Poinformował o tym w wywiadzie dla PAP Mateusz Morawiecki, prezes instytucji.
1 4 0 0 0 5.08.2014440 mln zł na reklamę branży finansowej w II kwartale 2014 r. – IMMSpełnianiem marzeń i wakacjami w egzotycznym kraju, ale również kredytem mieszkaniowym z rządową dopłatą i bankowością mobilną – tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale roku. Jak wynika z danych IMM, reklamodawcy z branży finansowej wydali w tym czasie na promocję blisko 440 mln zł.