0 1 0 0 2 28.08.2014Konsumenci w ślepych testach nie rozróżniają marek lagerówPrzywiązanie do marek piwnych ma niewiele wspólnego ze smakiem napoju. To, jaki trunek preferujemy, związane jest ze sposobem jego promocji. American Association of Wine Economists przeprowadziło ślepe testy, które pokazały, że konsumenci nie odróżniają smaku lagerów poszczególnych marek.
1 10 0 0 0 28.08.2014Dekoral zmieni kolor Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie (wideo)30 sierpnia przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawi się instalacja OOH wykorzystująca niestandardowe nośniki. Pozwolą one na chwilę dodać koloru szaremu budynkowi. Akcja promuje aplikację Wizualizer 2.0 marki Dekoral.
0 1 0 0 0 27.08.2014Content marketing – there’s no free lunch (anymore)15 i 16 września w Warszawie odbędzie się forum „Inbound marketing – marketing przyszłości”. Dlaczego temat wydarzenia jest dziś istotny? Wyjaśnia to Igor Bielobradek z Deloitte, jeden z prelegentów konferencji.
0 1 0 0 0 27.08.2014Lux Med wybrał agencję PRGrupa Lux Med rozpoczęła współpracę z 24/7Communication. Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi dotyczącymi projektów i produktów sieci medycznej.
1 2 0 0 0 27.08.2014Kampania promująca Europejskie Forum Nowych Idei 2014Wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Europejskiego Forum Nowych Idei. Międzynarodowy kongres środowisk biznesowych promowany będzie w telewizji, radiu, prasie, na billboardach oraz w Internecie. W reklamach pojawili się m.in. Henryka Bochniarz i Jerzy Buzek.
0 1 0 0 0 27.08.2014Fałszywe konta marek na Instagramie – problem dla marketingowcówInstagram powinien wprowadzić weryfikację marek, by oczyścić się z fałszywych kont. Setki imitatorów podszywają się pod znane firmy. Najwięcej naśladowców mają Adidas Originals i Starbucks – wynika z analizy platformy BirdSong.
0 2 0 0 0 27.08.2014Gotowanie w polskiej Sieci – GemiusNa strony WWW z przepisami i poradami kulinarnymi zagląda blisko 6 mln polskich internautów. W ciągu dwóch lat o niemal jedną szóstą wzrosła liczba osób, które z nich korzystają. E-kucharze najczęściej czerpią inspiracje ze strony Durszlak.pl – wynika z danych firmy Gemius.
0 1 0 0 0 27.08.2014Orange zaprasza do interaktywnego domu BoskichMarka Orange uruchomiła drugą edycję interaktywnej gry z udziałem aktorów serialu „Rodzinka.pl” – Małgorzaty Kożuchowskiej, Tomasza Karolaka, Macieja Musiała i Adama Zdrójkowskiego. Tym razem bohaterowie wyjeżdżają na wakacje, a internautom będą telefonicznie przekazywać zadania do wykonania na stronie www.domboskich.pl.
2 1 0 0 0 27.08.2014Adidas promuje buty Predator Instinct grą na InstagramieRozpoczęła się kampania reklamowa butów Predator Instinct marki Adidas. Na Instagramie uruchomiona została gra – forma konkursu brandu.
0 1 0 0 0 27.08.2014Czy Big Data to Pareto XXI wieku? – analiza McCann WorldgroupPonad 1/3 liderów na świecie nie ufa informacjom, na podstawie których musi podejmować decyzje biznesowe – wynika z badań przeanalizowanych przez McCann Worldgroup. Popularna teoria zarządzania, zasada 80/20 wykorzystująca założenie, że 20% zasobów jest w stanie wypracować 80% możliwego postępu w rozwoju organizacji – w świetle analiz Big Data zaczyna być kwestionowana.