0 5 0 0 0 16.09.2013Mieszkańcy Krakowa apelują na citylightach o czyste powietrzeKrakowski Alarm Smogowy – społeczna inicjatywa mieszkańców stolicy Małopolski – rozpoczyna kolejną kampanię przeciw zanieczyszczaniu powietrza w mieście. W 50 punktach Krakowa pojawią się plakaty z apelami i komentarzami mieszkańców, które zamieszczono pod antysmogową petycją.
4 1 0 0 0 16.09.2013Netto z kampanią urodzinową (wideo, audio)Sieć dyskontów Netto rozpoczęła kampanię z okazji 18. urodzin. Stworzono do niej spoty telewizyjne i radiowe oraz kreacje outdoorowe.
1 9 0 0 0 16.09.2013Polacy o reklamie w przestrzeni publicznej – wyniki badania TNS PolskaJak Polacy postrzegają reklamy w przestrzeni publicznej w kraju? – odpowiedzi na to pytanie poszukiwał TNS Polska w badaniu przeprowadzonym latem tego roku. Wyniki zostały opublikowane na stronie internetowej, ale również przedstawione w postaci muralu w Warszawie.
3 1 0 0 0 16.09.2013Kampania reklamowa nowego wariantu pasty do zębów Sensodyne (wideo, audio)Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczęła kampanię reklamową nowego wariantu pasty do zębów Sensodyne Complete Protection. Hasło działań brzmi „Wrażliwe zęby potrzebują kompleksowej ochrony codziennie”.
11 1 0 0 0 16.09.2013O nowych mediach, kłamstwie i biznesie w Sieci – InternetBeta 2013Ponad 500 osób z Polski i zagranicy przyjechało do Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na piątą edycję konferencji InternetBeta. O nowościach i trendach w Sieci oraz ich skutecznym wykorzystaniu podczas trzydniowych wykładów mówiło 80 prelegentów.
0 1 0 0 0 13.09.2013Europejskie dzieci oglądają telewizję coraz dłużejKonsumpcja telewizji wśród dzieci w pierwszej połowie 2013 r. wynosiła średnio 2 godziny i 14 minut dziennie. To więcej niż jeszcze pięć lat temu – wynika z „Kids TV Report”, przygotowanego przez Eurodata TV Worldwide.
1 1 0 0 1 13.09.2013Škoda z kampanią wprowadzającą model Superb (wideo)„Bądź spokojny o swój komfort” – to hasło kampanii wprowadzającej na rynek Škodę Superb.
0 1 0 0 0 13.09.2013Cross-promocja Knorra i EmpikuKnorr i Empik rozpoczynają cross-promocję. Osoby, które między 16 a 29 września pokażą przy kasie sklepu paragon poświadczający zakup pięciu dowolnych Gorących Kubków, otrzymają 20-procentowy rabat na zakup produktów z asortymentu Empiku.
0 1 0 0 0 13.09.2013Whirlpool promuje się w programie kulinarnym Agnieszki PopielewiczNa antenie Polsat Cafe pojawi się nowy program kulinarny, który poprowadzi Agnieszka Popielewicz. Jest to część kampanii „Gotuj na luzie” marki Whirlpool.
0 1 0 0 0 13.09.2013UOKiK nałożył na Play karę w wysokości ponad 8 mln złSpółka P4, operator sieci Play, nie zastosowała się do wyroku SOKiK i nie usunęła niezwłocznie niedozwolonego postanowienia z umów. Ograniczała również prawa konsumentów do dochodzenia odszkodowania za brak dostępu do usług telekomunikacyjnych. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów na operatora nałożono karę w wysokości ponad 8 mln zł.