0 1 0 0 0 3.09.2014Spółka DBMS wykupiła bazę danych Acxiomu28 sierpnia spółka DBMS wykupiła prawo własności do bazy danych konsumentów Acxiomu – dostawcy baz danych B2C. Zgodnie z umową przejęła ponad 3,7 mln rekordów: prawie 2,8 mln numerów telefonów (w tym 1,9 mln komórkowych), 1,3 mln adresów e-mail oraz 3,5 mln adresów pocztowych.
0 1 0 0 0 3.09.2014„Kotlin świeci przykładem” i rozdaje odblaskowe gadżetyWe wrześniu wystartowała promocja konsumencka Kotlina. W ramach akcji „Bądź widoczny na drodze” do magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie oraz do ketchupów marki dołączane są odblaskowe paski i zawieszki dla dzieci. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 3 0 0 0 3.09.2014Telewizja trzyma się mocno – badanie TNS Connected LifeGlobalnie trzy czwarte użytkowników Internetu codziennie ogląda telewizję. Prawie połowa internautów podczas wieczornego oglądania telewizji równocześnie korzysta ze smartfona, tabletu lub komputera. Jedna czwarta badanych codziennie ogląda treści wideo online – wynika z raportu TNS Connected Life.
0 1 0 0 0 3.09.2014Książka „Jak wygrać wybory samorządowe?” do 9 września w promocyjnej przedsprzedażyBohaterowie książki „Jak wygrać wybory samorządowe?” próbują wspólnie z autorem, Grzegorzem Wierzchołowskim, zaprezentować pewne obszary strategii wyborczych, które są niezbędne w drodze do sukcesu.
0 9 0 0 0 3.09.2014Interia wkrótce z nową odsłonąInteria zapowiada zmianę wizerunku. Niebawem internautom zaprezentowana zostanie nowa identyfikacja wizualna firmy. Zmienione logo o otwartej formie i rozbudowanej palecie kolorystycznej ma oddawać nowoczesność i wiarygodność portalu.
0 1 0 0 1 3.09.2014Telefony, laptopy, tablety – tego internauci szukają w e-sklepach (analiza RTB House)Co trzeci internauta odwiedza e-sklepy w poszukiwaniu telefonu. Co piąty ogląda w nich laptopy, a co szósty tablety – wynika z raportu przygotowanego przez RTB House.
1 1 0 0 0 2.09.2014Superpolisa zaprasza agentów do współpracy (wideo)Od początku września do końca października trwa telewizyjna kampania reklamowa Superpolisy, zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń. Celem firmy jest zaproszenie agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej.
0 1 0 0 0 2.09.2014Donald Tusk po wyborze na przewodniczącego RE zdeklasował rywali w social mediaWybór Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej wywołał olbrzymie zainteresowanie. Miało to odzwierciedlenie też w mediach społecznościowych. Według danych firmy Press Service Monitoring Mediów w ciągu czterech dni ukazało się 3,7 tys. publicznych postów w języku polskim z nazwiskiem premiera.
0 3 0 0 0 2.09.2014Przed zakupem sprzętu RTV/AGD sprawdzamy przede wszystkim ceny – ARC Rynek i OpiniaChoć popularność sklepów internetowych rośnie, zdecydowana większość klientów (72%) sprzęt RTV/AGD i komputerowy kupuje w sklepach stacjonarnych. Najważniejszą cechą sklepu, zarówno stacjonarnego, jak i internetowego, jest dobra cena poszukiwanego produktu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 2.09.2014Tesco uczy dzieci gotowania (wideo)Rozpoczęła się 12. edycja programu „Tesco dla szkół”. Działania pod hasłem „Kulinarni odkrywcy” prowadzone są m.in. w prasie.