1 1 0 24.04.2015„Rześka odmiana” Tyskiego (wideo)Startuje kampania reklamowa nowego wariantu Tyskiego. Radler łączący piwo ze smakiem cytryn promowany jest m.in. w telewizji.
0 1 0 24.04.2015Najbardziej renomowane marki świata 2015 według Global RepTrak 100BMW pokonuje Google i staje się najbardziej renomowaną marką świata – wynika z rankingu 2015 Global RepTrak 100 przygotowanego przez Reputation Institute. W pierwszej trójce znalazły się także Google i Daimler.
0 2 0 24.04.2015Renault wprowadza na rynek nowy model samochodu i zmienia hasłoWprowadzeniu na rynek modelu Espace towarzyszy nowe hasło: „Renault – Passion for Life”. Ma ono oddawać odnowę stylistyczną samochodów marki.
0 1 0 24.04.2015„Piwo w Internecie” – raport NewspointuW 2014 r. w Internecie pojawiło się łącznie 31 646 wzmianek na temat najpopularniejszych marek piwnych. Analitycy firmy Newspoint sprawdzili wypowiedzi na ich temat.
2 2 0 24.04.2015Ciekawostki w kampanii promującej ofertę Praktikera (wideo)Praktiker rozpoczął kampanię wspierającą sprzedaż. W kreacjach reklamowych marka prezentuje ciekawostki związane z oferowanymi przez siebie produktami.
0 7 0 24.04.2015Jury wybrało laureatów Strefy Studenta targów Packaging Innovations9 i 10 kwietnia w Warszawie trwały VII Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Jury wybrało wówczas laureatów IV edycji Strefy Studenta.
0 1 0 24.04.2015Raport IQS „Polska na talerzu”15% Polaków regularnie jada poza domem, a co piąty robi to przynajmniej 1–3 razy w miesiącu. Średnio za posiłek płacimy nieco ponad 20 zł. IQS na zlecenie Makro Cash & Carry zbadał trendy panujące na rynku gastronomicznym.
3 1 0 24.04.2015Stowarzyszenie Wiosna i Jarosław Boberek opowiadają bajkę o rodzinie KRS-owatych (wideo)Stowarzyszenie Wiosna stworzyło animację, do której głosu użyczył Jarosław Boberek (znany m.in. z dubbingowania Króla Juliana w filmie „Madagaskar”). Opowiada ona o rodzinie KRS-owatych.
0 1 0 24.04.2015XV Konferencja Finansowa TNS Polska21 maja w Warszawie odbędzie się konferencja dla branży finansowej organizowana przez TNS. Jej hasło brzmi „I żyli długo i szczęśliwie? Burzliwe losy konsumentów w świecie finansów”. W tym roku motywem przewodnim będą zmieniające się potrzeby klientów instytucji finansowych w różnych fazach ich życia.
0 1 0 23.04.2015Globalny wzrost popularności zakupów spożywczych przez Internet – raport firmy DunnhumbyZ najnowszego badania firmy Dunnhumby wynika, że popularność zakupów wielokanałowych (czyli kupowania zarówno przez Internet, jak i w tradycyjnych sklepach) dynamicznie rośnie na całym świecie. Raport zawiera analizę zachowań siedmiu milionów konsumentów z czternastu krajów w Europie, Azji i obu Amerykach.