0 1 0 0 0 22.08.2014Windows tak, ale nie na urządzenia mobilne – Gemius (infografika)W Polsce najpopularniejszą wersją systemu operacyjnego Microsoftu jest Windows 7, który generuje niemal 50 proc. ruchu w polskim Internecie. Gemius sprawdził, jaki procent ruchu pochodzi z tej rodziny systemów oraz czy korzystają z nich także mobilni internauci.
1 1 0 0 0 22.08.2014„Internety, tablety i po co kajety?” – Serce i Rozum idą do szkoły (wideo)Rozpoczęła się kolejna kampania Orange. Zbliża się inauguracja roku szkolnego, a zatem marka promuje „zestaw naukowy”, czyli Neostradę i Internet mobilny z tabletem oraz routerem. Jego zalety przedstawiają Serce i Rozum.
0 5 0 0 0 22.08.2014Factory Outlet promuje się jako miejsce dla smart shopperów22 sierpnia sieć Factory Outlet rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą jesienne kolekcje odzieżowe. Motywem przewodnim działań jest pokazanie sklepów tej sieci przez pryzmat inteligentnych zakupów połączonych z pozytywnymi emocjami.
2 2 0 0 0 22.08.2014Bartosz Kurek #kibicujezmonte (wideo)Rozpoczął się konkurs firmy Zott Polska pod hasłem „Kibicuj z Monte”. Producent deserów i produktów mlecznych zaprasza do wspólnego dopingowania zawodników podczas mistrzostw świata w piłce siatkowej. W reklamach wystąpili: siatkarz Bartosz Kurek i jego młodszy brat – Kuba.
1 1 0 0 0 22.08.2014Rodzinka.pl promuje Orange Open (wideo)Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange z udziałem aktorów występujących w serialu „Rodzinka.pl”. Tym razem Boscy zachęcają do łączenia usług. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji.
0 12 0 0 0 22.08.2014Zwycięzcy Międzynarodowego Konkursu Sztuki na Bilbordach Art Moves 2014Rozstrzygnięto Międzynarodowy Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves. Dziesięć najlepszych prac można będzie oglądać w trakcie Festiwalu Art Moves, który rozpocznie się 5 września w Toruniu. W tym roku artyści zmierzyli się z twórczą interpretacją hasła „Więcej czy mniej wolności?”.
0 2 0 0 0 21.08.2014Plus stworzy ze zdjęć internautów plakat do filmu o polskich siatkarzachNa profilu Plusa na Facebooku uruchomiona została aplikacja, która pozwala internautom dodać zdjęcie i w ten sposób stać się częścią siatkarskiej mozaiki – interaktywnego plakatu do filmu „Drużyna”. To jeden z elementów działań marki związanych ze sponsoringiem tegorocznych mistrzostw świata w piłce siatkowej mężczyzn.
1 1 0 0 0 21.08.2014Supermisie w spocie Sagi (wideo)Marka herbaty Saga (Unilever) rozpoczyna kolejną kampanię z udziałem swoich wieloletnich brand heroes – pluszowych misiów. Tym razem występują one w rolach superbohaterów.
1 1 0 0 0 21.08.2014Krakuski reklamują „Rytuały przyjemności” (wideo)21 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Krakuski. Do końca października prowadzona będzie w telewizji, prasie handlowej i punktach sprzedaży.
0 3 0 0 0 21.08.2014Kampania outdoorowa marki CoccodrilloRozpoczęła się kampania marki Coccodrillo – projektanta i producenta odzieży dla dzieci. Kreacje pojawiły się na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej.