0 1 0 16.01.2015DPD Polska wybrała agencję do działań marketingowych i PR-owychDziałająca na rynku kurierskim spółka DPD Polska wybrała do obsługi w zakresie marketingu i PR agencję D*fusion. Umowa zaczęła obowiązywać z początkiem 2015 r.
0 1 0 16.01.2015KRD – IG ogłasza przetarg na kampanię drobiu w ZEA [aktualizacja]Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza rozpoczyna postępowanie przetargowe mające wyłonić podmiot, który przygotuje i wdroży kampanię europejskiego drobiu na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zakładany budżet to 1,7 mln euro netto.
1 1 0 15.01.2015Delecta promuje Łatwe Ciacho (wideo)Od połowy stycznia do końca lutego potrwa kampania reklamowa Łatwego Ciacha – ciasta marki Delecta, które przygotowuje się w mikrofalówce. Działania o charakterze wizerunkowym obejmą telewizję oraz Internet.
1 1 0 15.01.2015Jak zmienić hejtera w znajomego? – kampania Disneya i Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)„Dodaj znajomego” to hasło kampanii Disney Channel i Disney XD oraz Fundacji Dzieci Niczyje. Ma ona uświadomić młodzieży negatywne skutki publikowania nienawistnych komentarzy w Internecie i zachęcić do przeciwstawiania się takim zachowaniom.
0 1 0 15.01.2015Mobile 2014 – najważniejsze wydarzenia i trendy według GoMobi.pl (infografika)Płatności mobilne, proximity marketing, m-health, a także ruch „mobile first” – to niektóre z ważniejszych trendów minionego roku w obszarze mobile. Infografikę podsumowującą mijające miesiące przygotował serwis GoMobi.pl.
0 1 0 15.01.2015Atlas sponsoruje Kamila StochaGrupa Atlas została sponsorem głównym skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Umowę podpisano 15 stycznia w Wiśle. Pierwsze skoki podczas pucharu świata sportowiec oddał w kasku z logo łódzkiej firmy.
1 1 0 15.01.2015Interaktywne bajki dla dzieci w kampanii producenta chrupek kukurydzianych Tygryski (wideo)Wystartowała kampania chrupek kukurydzianych Tygryski, marki z portfolio firmy TBM Snacks. W jej ramach przygotowano interaktywne bajki dla dzieci.
1 3 0 15.01.2015Gazeta.pl z nową stroną główną i logo (wideo)Zmieniła się strona główna Gazety.pl. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.
1 1 0 15.01.2015Walka z bakteriami w spocie Sebidinu niczym starcie z Krzyżakami (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Sebidin z portfolio firmy Omega Pharma. Spot emitowany jest w telewizji.
0 4 0 15.01.2015MasterCard znów ćwierkał dla WOŚPPo raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”. W jej ramach za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu finału firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto fundacji.