0 2 0 29.01.2015Medialne zmiany na szczeblach władzy – Press Service Monitoring MediówW grudniu doszło do sporych przetasowań w medialnej popularności liderów głównych polskich ugrupowań politycznych. Ewa Kopacz wygrała z Jarosławem Kaczyńskim zaledwie 15 publikacjami – wynika z raportu „Scena polityczna”, przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.
0 2 0 29.01.2015Durex radzi: „Dojdźcie wspólnie” – i tworzy wierszeRozpoczęła się internetowa kampania „Dojdźcie wspólnie”, promująca prezerwatywy Durex Performax Intense. W jej ramach na podstawie wskazanych cech i faktów tworzone są wiersze.
0 2 0 29.01.2015Biedronka z tygodnikiem opinii2 lutego w sklepach sieci Biedronka pojawi się tygodnik opinii. Pismo zatytułowane „7 Dni” wydawane jest przez Ringier Axel Springer Polska. Będzie przeglądem artykułów z prasy drukowanej oraz Internetu, głównie na tematy społeczno-polityczne, obyczajowe i sportowe.
0 4 0 29.01.2015Mleczko, Sawka, Raczkowski i inni w kalendarzu firmy Gedeon RichterFirma farmaceutyczna Gedeon Richter przygotowała kalendarz na 2015 r. Znani polscy rysownicy satyryczni zobrazowali w nim swoją wizję człowieka XXI w. i zmierzyli się ze słowami Maksyma Gorkiego: „Człowiek to brzmi dumnie”.
0 6 0 29.01.2015Reklamy marketów w 2014 r. warte ponad 1 mld zł – analiza IMMW czwartym kwartale 2014 r. działające w Polsce sieci dyskontów, sklepów wielkopowierzchniowych i convenience przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 327 mln zł – wynika z raportu IMM. Oznacza to wzrost o 18 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku oraz o 30 proc. wobec poprzedniego kwartału. W ciągu całego roku wartość tej promocji przekroczyła 1 mld zł.
1 1 0 29.01.2015Infiniti rozpoczyna kampanię informującą o wyprzedaży aut z rocznika 2014Ruszyła kampania informująca o wyprzedaży samochodu Infiniti QX70 Sport Design z rocznika 2014. Działania realizowane są m.in. w telewizji.
0 1 0 28.01.2015Konsumpcja mediów wśród polskich internautów – badanie IRCenterInternauci częściej decydują się na obejrzenie krótkiego filmu na YouTube i przeglądanie newsfeeda na Facebooku niż na obejrzenie czegoś w telewizji. To jeden z wniosków z badania dotyczącego konsumpcji mediów, zrealizowanego przez IRCenter.
3 1 0 28.01.2015Unipharm promuje preparaty Vitrum (wideo)Vitrum Calcium, Vitrum Paznokcie oraz Vitrum D3 to preparaty, których kampania reklamowa rozpoczęła się w styczniu. Działania skierowane są przede wszystkim do kobiet.
0 1 0 28.01.2015Finaliści Nagród Biznesu Sportowego Demes 2014Kapituła Nagród Biznesu Sportowego Demes, złożona z ekspertów w dziedzinie biznesu sportowego, wybrała finalistów 11. edycji tego konkursu. Wyniki zostaną ogłoszone 12 marca.
0 1 0 28.01.2015Burger King powierza budżet mediowy firmie VizeumOd stycznia strategią oraz planowaniem i zakupem mediów dla Burger Kinga w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii i Portugalii zajmuje się Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). Wartość budżetu szacowana jest na 74 mln euro.