1 3 0 0 0 14.05.2014Radwańska i Janowicz znów rozgrywają mecz dla Play (wideo)Play zaprezentował kolejną odsłonę kampanii z udziałem Agnieszki Radwańskiej i Jerzego Janowicza. Tenisiści ponownie stają naprzeciw siebie na korcie zaaranżowanym w salonie operatora.
0 1 0 0 0 14.05.2014„Fanpage Trends” – kwiecień 2014 (infografika)W kwietniu na polskim Facebooku napisano łącznie blisko pół miliona postów. 27% z tych opublikowanych w okresie świątecznym nawiązywało do Wielkanocy. Te wpisy angażowały o 45% więcej użytkowników niż przeciętnie i o 60% więcej niż posty publikowane w kwietniowe dni robocze – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.
0 3 0 0 0 14.05.2014Tomasz Frankowski twarzą marki 50StyleCzterokrotny król strzelców polskiej Ekstraklasy, Tomasz Frankowski został twarzą marki 50Style – ogólnopolskiej sieci sklepów multibrandowych z odzieżą i obuwiem. Wizerunki piłkarza i jego rodziny niebawem pojawią się w pierwszych materiałach reklamowych.
1 1 0 0 0 14.05.2014„Rodzinka.pl” sięga po więcej w kampanii Orange (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Z Orange sięgaj po więcej”. Marka przedstawiana będzie w niej jako operator, który zapewnia coś więcej niż produkty i usługi – m.in. realizuje projekty Orange Warsaw Festival i Środy z Orange. W reklamach wystąpili aktorzy z serialu „Rodzinka.pl”.
0 1 0 0 0 14.05.2014Rośnie znaczenie zakupów mobilnych – GemiusPolscy internauci robią zakupy online nie tylko na ekranach komputerów. Korzystają z laptopów, tabletów, smartfonów i e-booków. Zaczynają na ekranie telefonu, a kończą na domowym PC. Choć rośnie znaczenie zakupów mobilnych, użyteczność stron WWW nadal kuleje – wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa dla e-Commerce Polska.
2 3 0 0 0 14.05.2014„Człowiek Europy to ty” – przekonuje Władysław Bartoszewski w spocie PO (wideo)9 maja rozpoczęła się nowa kampania Platformy Obywatelskiej. Promuje ona 10. rocznicę wejścia Polski do Unii Europejskiej i zachęca do głosowania w najbliższych wyborach do Parlamentu Europejskiego. Dzięki aplikacji na Facebooku internauci mogą wcielić się w rolę Człowieka Europy i wystąpić w spocie z Władysławem Bartoszewskim.
0 1 0 0 0 14.05.2014MP Power Awards – nagrody branży eventowej rozdaneWręczono nagrody w konkursie branży eventowej MP Power Awards. Przyznano także tytuł Kreatywnego Roku Branży Eventowej. Został nim Łukasz Gumowski z agencji Plej.
1 1 0 0 0 14.05.2014Marcin Dorociński reklamuje „rewolucję w OC PZU” (wideo)PZU wprowadza bezpośrednią likwidację szkód dla osób, które wykupiły polisę OC u ubezpieczyciela. Dostępną od kwietnia usługę promuje spot, w którym wystąpił Marcin Dorociński.
0 2 0 0 0 14.05.2014Telekomunikacja w mediach społecznościowych – raport IRCenter i OutboxaJedną z branż najprężniej działających w nowych mediach jest telekomunikacja. IRCenter i Outbox przygotowały raport, w którym analizują jej potencjał marketingowy w Internecie oraz opisują najlepsze praktyki sprzedażowe.
0 3 0 0 0 14.05.2014Internauci rzadziej klikali w reklamy online – kwietniowe badanie AdvertTrackW kwietniu spadła liczba internautów, którzy świadomie klikali w reklamy w Google (-6%) i którzy uznawali je za przydatne (-6%). Dotyczy to przede wszystkim osób, które w ostatnim miesiącu kupiły coś przez Internet i w znacznej mierze korzystały z sieciowych porównywarek cenowych. To niektóre wnioski z badania AdvertTrack, przeprowadzonego przez IRCenter i Research Now