1 1 0 20.05.2015Otomoto.pl rozpoczyna pierwszą kampanię po rebrandingu (wideo)Serwis Otomoto.pl po kwietniowym rebrandingu ruszył z kampanią reklamową, która ma zachęcać do poszukiwania samochodu na tej stronie WWW. Bohaterami spotów zostali właściciele różnych typów aut – m.in. sportowego, miejskiego, rodzinnego czy dostawczego.
2 1 0 20.05.2015Duet Nico & Vinz tworzy piosenkę dla marki Nestea (wideo)18 maja rozpoczęła się emisja spotu marki Nestea. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Na potrzeby działań duet Nico & Vinz stworzył utwór „Fresh Idea”.
2 2 0 20.05.2015„Pieluszka i pecik awarii duecik” – kampania ostrzegająca przed wrzucaniem śmieci do kanalizacjiW kwietniu w Poznaniu ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna „Nie śmieć w sieć”, organizowana przez firmę Aquanet – zaopatrującą stolicę Wielkopolski w wodę. Ma ona uświadomić mieszkańcom, że odpowiedzialność za stan sieci kanalizacyjnej ponoszą wszyscy jej użytkownicy.
0 1 0 20.05.2015Więcej partnerstwa – ZFPR ogłasza zasady organizowania przetargówZwiązek Firm Public Relations ogłosił zasady organizowania przetargów na usługi public relations dla klientów i agencji. Ma to ułatwić podmiotom organizującym i biorącym udział w procesach przetargowych przestrzeganie dobrych praktyk rynkowych.
0 1 0 20.05.2015Wygraj bezpłatną wejściówkę na konferencję Marketing Progress28 i 29 maja we Wrocławiu odbędzie się III edycja konferencji Marketing Progress. Organizator przeznaczył 4 bezpłatne wejściówki dla czytelników Marketingu przy Kawie. Aby mieć szansę na bezpłatne uczestnictwo, należy wziąć udział w konkursie.
0 2 0 19.05.2015Przez recenzję do serca kierowcy – case study kampanii Peugeot 308W kampanii promującej model 308 marka Peugeot postawiła na promocję obiektywnych treści na temat auta. Wzmacniany był zasięg redakcyjnych artykułów dotyczących pojazdu.
0 1 0 19.05.2015„Edelman Trust Barometer 2015”: Polska ufa innowacyjności i oczekuje większego tempa zmianInnowacje następują zbyt szybko – uznali respondenci z większości państw (51%) w badaniu „Edelman Trust Barometer 2015”. Tymczasem polskie społeczeństwo uważa, że innowacje są wdrażane zbyt wolno i oczekuje przyspieszenia tego procesu (52%).
0 1 0 19.05.2015„PR relations”. Komu Komunikacja o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami28 maja w Krakowie odbędzie się 15. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W maju – miesiącu, w którym obchodzimy Światowy Dzień Wolności Prasy – prelegenci zastanowią się nad tym, jak wyglądają dziś wzajemne relacje dziennikarzy i PR-owców oraz jak jakość ich współpracy wpływa na kształt dzisiejszych mediów.
0 1 0 19.05.2015Ceneo.pl wydaje drukowaną gazetkę promocyjnąPorównywarka Ceneo.pl wydaje drukowaną gazetkę promocyjną. 100 tys. egzemplarzy trafi w połowie maja do skrzynek mieszkańców Wrocławia.
1 1 0 19.05.2015Jak Polacy kupują w Sieci? – badanie GfK PoloniaW dzisiejszych czasach podstawowym źródłem wiedzy o markach i produktach stał się Internet. Strony internetowe, blogi, fora dyskusyjne to naturalne miejsca poszukiwania informacji na ich temat. Na zlecenie i-Systems firma GFK Polonia przeprowadziła badanie, jak internauci wyszukują i kupują produkty oraz jaki wpływ na te decyzje ma ich wiek.