0 1 0 0 0 20.05.2014Agata Majecka na czele zmienionych działów Newcast i Performics w ZenithOptimediaNewcast i Performics, specjalistyczne działy domu mediowego ZenithOptimedia, zmieniają swoje kompetencje i strukturę. Ich dyrektor zarządzającą została Agata Majecka.
0 1 0 0 0 20.05.2014II Polish eCommerce Summit w czerwcu10 i 11 czerwca w Warszawie odbędzie się druga edycja Polish eCommerce Summit. Najdynamiczniej rozwijający się obszar biznesu wymaga również dynamicznych rozwiązań, pomysłów i reakcji na zmiany. O nich właśnie będzie mowa podczas konferencji.
1 5 0 0 0 20.05.2014Anna Lewandowska w kampanii Rexony „Możesz więcej” (wideo)Anna Lewandowska została ambasadorką kampanii „Możesz więcej” marki Rexona. Żona napastnika Borussii Dortmund wystąpiła m.in. w telewizyjnych spotach.
0 6 0 0 0 20.05.2014Technologie przyszłości w centrum WarszawyPrzed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie stanął Pawilon Przyszłości. To międzynarodowa wystawa zorganizowana przez portugalską platformę LoginPT i Krajowe Stowarzyszenie Portugalskich Firm Informatycznych, Technologicznych i Elektronicznych. W ramach ekspozycji można zobaczyć, jak będą wyglądały miasta za 40 lat i co będą potrafiły smartfony.
3 1 0 0 0 20.05.2014Platforma Superpolisa.pl z kampanią telewizyjną (wideo)Ruszyła kampania reklamowa platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu towarzystw ubezpieczeniowych – Superpolisa.pl. Bohaterem reklam jest animowany pies Spox.
1 1 0 0 0 19.05.2014Literackie opakowania w restauracjach ChipotleChoć połączenie fast foodów z literaturą nie wydaje oczywiste, marka Chipotle Mexican Grill postanowiła obrać taką drogę. W ramach projektu „Cultivating Thought – Author Series” na kubkach i pudełkach, w które pakowane jest jedzenie, można przeczytać krótkie opowiastki.
0 1 0 0 0 19.05.2014Nordea Polska TUnŻ zmienia nazwę na PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń14 kwietnia 2014 r. Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie zmieniło markę na PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń. To konsekwencja zakupu spółki przez PKO Bank Polski.
0 1 0 0 0 19.05.2014Marka e-papierosów promuje się poprzez loterię17 maja ruszyła kampania promująca sieć punktów sprzedaży papierosów elektronicznych eSmoking World. Głównym celem akcji reklamowej „Chmura nagród” jest zbudowanie świadomości marki i ugruntowanie jej pozycji na rynku.
1 1 0 0 1 19.05.2014Miś polarny zastępuje szczeniaczka w kampanii marki Velvet (wideo)Velvet prezentuje nową szatę graficzną. Symbolem marki został miś polarny, który zastąpił szczeniaka. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 19.05.2014Polscy street artowcy stworzą murale w TurcjiOd 1 do 6 czerwca trzech polskich artystów – Sepe, Chazme i M-City – będzie tworzyło w Stambule murale. Prace w dzielnicy Kadikoy powstaną z okazji sześćsetlecia nawiązania stosunków polsko-tureckich.