1 1 0 0 0 9.09.2014Chupa Chups z promocją „na pełnym luzie” (wideo)W pierwszych dniach września ruszyła promocja konsumencka lizaków Chupa Chups. Towarzyszy jej hasło „Nagrody na pełnym luzie”.
0 1 0 0 0 9.09.2014 ARTYKUŁ SPONSOROWANYJak teorię przekuto w praktykę, czyli słuchacze PR-u u Tischnera dla Idea FixSłuchacze 11. edycji studiów podyplomowych o kierunku Nowy Public Relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla Idea Fix – miejsca, w którym wielowymiarowo spotyka się polski kreatywny biznes.(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 8.09.2014Nescafe odświeża logo i ujednolica identyfikację wizualną (wideo)Marka Nescafe wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna. Zmianie towarzyszy też odświeżenie komunikacji, której nowe hasło to „Wszystko zaczyna się z Nescafe!”.
0 1 0 0 0 8.09.2014Provident Polska pod opieką agencji public relationsW postępowaniu przetargowym, w którym wzięły udział cztery wyselekcjonowane agencje, Provident Polska wybrał ofertę firmy Edelman Polska. Agencja zajmie się realizacją działań PR dla firmy pożyczkowej.
1 1 0 0 0 8.09.2014Katarzyna Maciąg, Jerzy Stuhr, kosmonauta, zombie i mag w kampanii Stopklatki TV (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa kanału filmowego Stopklatka TV. Jej gwiazdą jest aktorka telewizyjna i teatralna Katarzyna Maciąg. Lektorem w spocie został Jerzy Stuhr.
0 5 0 0 0 8.09.2014Żywiec promuje się na outdoorzeW siedmiu polskich miastach pojawiły się reklamy Żywca. To element rozpoczętej w sierpniu kampanii „Żywiecka kronika filmowa”.
0 2 0 0 0 8.09.2014Nowa strona główna InteriiTydzień po zapowiedzianej zmianie wizerunku Interii światło dzienne ujrzała odświeżona strona główna portalu. Po raz pierwszy pojawi się na niej nowe logo.
0 1 0 0 0 8.09.2014Polscy jurorzy na festiwalu EurobestIzabela Kurczewska oraz Maciej Nowicki będą oceniać prace w europejskim festiwalu kreatywności Eurobest. Organizatorzy ogłosili skład tegorocznego jury z przewodniczącymi poszczególnych kategorii na czele.
2 1 0 0 0 8.09.2014Organizm ma zbliżenie w kolejnym spocie PKO BP (wideo)Akcja kolejnego spotu PKO BP toczy się w mózgu. Bohaterkami filmu reklamowego są „endorfiny od pieszczenia”, które pojawiają się, ponieważ organizm ma zbliżenie.
1 1 0 0 0 8.09.2014Piotr Adamczyk dziękuje klientom Eurobanku (wideo)Eurobank rozpoczął kampanię wizerunkową. W spocie Piotr Adamczyk, odnosząc się do wyników ankiety przeprowadzonej wśród klientów banku, dziękuje im za polecanie tej marki.