0 2 0 0 0 28.08.2014Coca-Cola odpowiada internautom na InstagramieRozpoczęła się akcja Coca-Coli, w której prowadzony jest monitoring Instagrama pod kątem treści związanych z marką. Wychwytywane są również zdjęcia, które nie zostały opatrzone opisami czy hashtagami.
1 1 0 0 0 28.08.2014Sąsiedzi znowu gdzieś jadą. Drugi etap kampanii „Zabierz rodzinę na wspólne pomaganie!” (wideo)W sierpniu rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii zachęcającej rodziny do angażowania się w wolontariat. W telewizyjnych spotach Akademia Rozwoju Filantropii i Fundacja PZU przekonują, że warto wspólnie z bliskimi działać na rzecz społeczności lokalnej, sąsiedztwa, brać udział w akcjach dobroczynnych lub wspomagać wybrane organizacje i instytucje w działalności charytatywnej.
0 1 0 0 0 28.08.2014Legia utrzymuje znaczącą przewagę w mediach – Press Service Monitoring MediówLipiec był trzecim miesiącem z rzędu, w którym Legia okazała się najbardziej medialnym klubem T-Mobile Ekstraklasy – wynika z analizy Press Service Monitoringu Mediów. Tym razem drużyna uzyskała znaczącą przewagę przy dużej liczbie publikacji – inaczej niż w czerwcu, gdy trwała przerwa międzysezonowa i o klubach pisało się niewiele.
1 1 0 0 0 28.08.2014Krispol promuje się w radiu (audio)Krispol – producent bram garażowych, okien i rolet – rozszerza trwającą od połowy lipca kampanię reklamową o spoty radiowe. Będą one emitowane na antenie rozgłośni RMF FM.
1 1 0 0 0 28.08.2014Samsung promuje pralki Eco Bubble (audio)Rozpoczęła się kampania reklamowa pralek Eco Bubble Samsunga, pod hasłem „Wybór może być tylko jeden”. Podkreśla zalety systemu wytwarzającego aktywne bąbelki jeszcze przed rozpoczęciem cyklu prania, a także zachęca odbiorców do wzięcia udziału w konkursie.
0 1 0 0 0 28.08.2014Samsung Electronics Polska wybrał dom produkcyjnySamsung Electronics Polska wybrał do współpracy Cut/Cut. To efekt prowadzonego przez firmę przeglądu domów produkcyjnych.
0 4 0 0 1 28.08.2014Internauci chętnie klikają w reklamy piwa – sierpniowe badanie „AdvertTrack”Internauci zapytani o to, w jakie reklamy najchętniej klikają, najczęściej wskazują na reklamy piwa. W sierpniowym badaniu „AdvertTrack” firmy IRCenter i ResearchNow przyjrzały się bliżej popularności złocistego trunku wśród internautów.
0 1 0 0 2 28.08.2014Konsumenci w ślepych testach nie rozróżniają marek lagerówPrzywiązanie do marek piwnych ma niewiele wspólnego ze smakiem napoju. To, jaki trunek preferujemy, związane jest ze sposobem jego promocji. American Association of Wine Economists przeprowadziło ślepe testy, które pokazały, że konsumenci nie odróżniają smaku lagerów poszczególnych marek.
1 10 0 0 0 28.08.2014Dekoral zmieni kolor Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie (wideo)30 sierpnia przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawi się instalacja OOH wykorzystująca niestandardowe nośniki. Pozwolą one na chwilę dodać koloru szaremu budynkowi. Akcja promuje aplikację Wizualizer 2.0 marki Dekoral.
0 1 0 0 0 27.08.2014Content marketing – there’s no free lunch (anymore)15 i 16 września w Warszawie odbędzie się forum „Inbound marketing – marketing przyszłości”. Dlaczego temat wydarzenia jest dziś istotny? Wyjaśnia to Igor Bielobradek z Deloitte, jeden z prelegentów konferencji.