0 1 0 0 0 10.09.20145. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych 20 listopada w Warszawie20 listopada rozpocznie się dwudniowe 5. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Wydarzenie będzie okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów na temat marketingu tych instytucji.
1 1 0 0 0 10.09.2014Tesco i Robert Makłowicz „wiedzą wszystko o świeżych owocach i warzywach” (wideo)Tesco rozpoczęło kolejną odsłonę kampanii z udziałem Roberta Makłowicza. Marka podkreśla świeżość owoców i warzyw dostępnych w jej ofercie.
1 1 0 0 0 10.09.2014Pierwsza kampania telewizyjna marki Monnari (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca jesienno-zimową ofertę sklepów odzieżowych Monnari. Po raz pierwszy prowadzona jest w telewizji.
0 1 0 0 0 10.09.2014Duży potencjał Internetu w zakupach leków – raport IAB PolskaGłównie Internet, obok telewizji, jest dla konsumentów źródłem informacji na temat leków, wyrobów i usług medycznych. Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” zrealizowanego przez IAB Polska ukazują potencjał tego medium w procesie zakupowym produktów i usług z branży farmaceutycznej.
1 1 0 0 0 10.09.2014Ostatnie minuty życia motocyklisty w kampanii społecznej (wideo)Brenda Holmes – matka, której syn zginął w wypadku motocyklowym – przestrzega przed nadmierną prędkością na drodze. W materiale wideo relacjonuje ostatnie minuty życia swojego dziecka utrwalone przez kamerę zamontowaną na jego kasku.
0 8 0 0 0 10.09.2014Wyniki Megapanelu – czerwiec 2014 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2014 r.
1 1 0 0 0 10.09.2014Apple rozszerza portfolio urządzeń i prezentuje iWatcha (wideo)9 września zaprezentowany został Apple Watch. Inteligentny zegarek ma dołączyć do portfolio smartfonów i tabletów marki w 2015 r.
0 4 0 0 0 10.09.2014„Wiersz powszedni” na opakowaniach pieczywa z Piekarni SzwajcarskiejNa torebkach z pieczywem Piekarni Szwajcarskiej (Inter Europol) pojawiły się wiersze i baśniowe motywy. Przy porannej kawie poczytać będzie można m.in. Adama Asnyka.
0 1 0 0 0 9.09.2014Saturn przedłuża współpracę z Ogilvy & MatherMedia Saturn Holding Polska wyłonił zwycięzcę przetargu na obsługę reklamową marki Saturn. Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym przedłuży współpracę z agencją Ogilvy & Mather, która będzie m.in. realizować kampanię zaplanowaną na kolejny rok.
3 1 0 0 0 9.09.2014„Franek łowca marek” – Tomasz Frankowski z rodziną w kampanii 50Style (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii sieci sklepów 50Style z odzieżą i obuwiem różnych marek. W działaniach reklamowych udział bierze ambasador brandu, Tomasz Frankowski. Piłkarzowi w spocie towarzyszy rodzina.