2 1 0 0 0 6.10.2014Fruktajl reklamowany jako pogromca pączków i babeczek (wideo)Tymbark rozpoczął kampanię promocyjną Fruktajlu. W billboardach sponsorskich przedstawia produkt jako alternatywę dla słodkich przekąsek.
1 1 0 0 0 6.10.2014Kampania wprowadzająca na polski rynek urządzenie Volume 24 Rowenty (wideo)Marka Rowenta rozpoczęła kampanię wprowadzającą na polski rynek urządzenie do stylizacji włosów – Volume 24. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji. Kampania potrwa do 9 listopada.
0 1 0 0 0 6.10.2014Znamy finalistów 12. edycji konkursu Złote SpinaczeJury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do finału w dwudziestu siedmiu kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014. Zwycięzców poznamy 5 grudnia.
1 2 0 0 0 6.10.2014Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia i rozpoczyna kampanię z udziałem Bogusława WołoszańskiegoLiberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. Rozpoczyna również kampanię, której twarzą został Bogusław Wołoszański znany z programu „Sensacje XX wieku”.
0 1 0 0 0 6.10.2014Rynek telekomunikacyjny w Polsce – w 2014 r. blisko wyhamowania spadkuW 2013 r. wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce wyniosła 44,7 mld zł. W porównaniu do roku poprzedniego to spadek o blisko 4% – wynika z raportu „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2014. Prognozy rozwoju na lata 2014–2018”, przygotowanego przez PMR. Przekładało się to na strategie głównych graczy. W bieżącym roku rynek również ma stracić, choć skala spadku będzie mniej dotkliwa.
0 1 0 0 0 6.10.2014Red Bull nie spełnił reklamowych obietnic – zapłaci 13 mln dol.Red Bull w USA poszedł na ugodę w sprawie pozwu zbiorowego o nierzetelną reklamę. Zapłaci 13 mln dol. – podaje „Puls Biznesu”.
1 1 0 0 0 6.10.2014Żywiec i Discovery prezentują w kampanii piwne dziedzictwo marki (wideo)Rozpoczęła się kampania Żywca, która przybliża odbiorcom historię tej marki. Pierwszy spot, opowiadający o miejscu, w którym znajduje się arcyksiążęcy browar, został wyemitowany 3 października.
0 1 0 0 0 3.10.2014Ranking największych reklamodawców w wyszukiwarce GoogleAmazon wydał w 2013 r. 157,7 mln dol. na reklamę w wyszukiwarce Google. To najwięcej spośród amerykańskich firm ujętych w analizie magazynu „AdAge”. Ranking mocno różni się od listy największych reklamodawców uwzględniającej wszystkie media.
0 1 0 0 0 3.10.2014Sodexo promuje ofertę dla biznesuZ początkiem września ruszyła kampania reklamowa firmy Sodexo Benefits and Rewards Services, promująca ofertę „360° dla biznesu”. Działania obejmujące reklamy w prasie i Internecie oraz public relations potrwają do końca listopada.
0 1 0 0 0 3.10.2014Recesyjny barometr drgnął – WMRWskaźnik medialności recesji podniósł się w sierpniu o 21 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca. Osiągnął 130 punktów – wynika z odczytu firmy Press-Service Monitoring Mediów. Wartość ta w dalszym ciągu interpretowana jest przez analityków jako spokój. W lipcu WMR zanotował historyczne minimum: 107 punktów.