0 4 1 5.03.2015Firmy pożyczkowe stają w szranki z bankami. Wydatki reklamowe branży finansowej pod lupą – badanie IMMCzwarty kwartał 2014 r. charakteryzował się dużymi wydatkami reklamowymi banków, firm pożyczkowych oraz innych instytucji finansowych – wynika z danych IMM. Koszt emisji materiałów promocyjnych w mediach wyniósł łącznie prawie 433 mln zł. W porównaniu do III kwartału to więcej o 97 mln zł.
0 1 1 5.03.2015Galeria Rusz świętuje Dzień Kobiet na billboardach w WarszawieCzy kobiety są równe mężczyznom? – pyta Galeria Rusz. Po latach walki o władzę, sporów, przeciągania liny i wzajemnych oskarżeń kobiety i mężczyźni zakopali wojenny topór. Obie strony wybaczyły sobie doznane krzywdy i nadużycia oraz postanowiły, że zamienią się rolami – tak grupa artystyczna świętuje nadchodzący Dzień Kobiet.
0 1 0 5.03.2015Polska Izba Przemysłu Targowego: targi w 2014 r. coraz większeTargi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej. Wskazują na to dane PIPT oraz Centrexu – Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych. Porównując statystyki w układzie dwuletnim, PIPT przewiduje tendencję wzrostową wszystkich kluczowych parametrów: powierzchni targowej wynajętej, liczby wystawców i zwiedzających.
0 2 0 5.03.2015Visa zachęca do spróbowania czegoś nowego (wideo)Rozpoczęła się kampania promocyjna „Spróbuj czegoś nowego z Visą”. Zachęca posiadaczy kart do płacenia nimi zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i w sklepach internetowych.
0 3 0 5.03.2015Do 2017 r. wartość rynku luksusowych hoteli i spa w Polsce może sięgnąć 1,6 mld zł – KPMGEkskluzywne hotele i spa to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku dóbr luksusowych w Polsce. Jak ocenia KPMG, w latach 2014–2017 jego wartość wzrośnie nawet o jedną czwartą, przekraczając 1,6 mld zł.
0 3 0 5.03.2015Polka rozważna, towarzyska i modna – ARC Rynek i OpiniaPolki lubią zakupy, jednak podchodzą do nich racjonalnie. Moda jest dla nich ważna i chętnie poszukują informacji o nowych trendach. Interesują się sportem oraz częściej niż mężczyźni biorą udział w wydarzeniach kulturalnych. Do kawiarni chodzą w celach towarzyskich, a jeśli chcą zjeść posiłek poza domem, najczęściej wybierają pizzerię lub restaurację lokalną – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 5.03.2015UOKiK: zgoda na koncentrację firm Drosed i Drop oraz Forteam Investments i MałpkaUOKiK wydał decyzje, w których zgodził się na dokonanie koncentracji. Dotyczą one m.in. spółek Małpka oraz Drop.
2 2 0 4.03.2015„Upiekłam domowe ciasto” – margaryna Palma z wielkanocną kampanią reklamową3 marca ruszyła wiosenna kampania reklamowa margaryny Palmy produkowanej przez Z.T. Bielmar. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku produktu przed Wielkanocą w kontekście tradycyjnych wypieków.
0 1 0 4.03.2015IX Kongres Online Marketing startuje 12 marcaJak brzmi język świata reklamy i marketingu? Jak efektywnie realizować globalny e-mail marketing? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? Na te m.in. pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci IX Kongresu Online Marketing. Wydarzenie odbędzie się 12 marca.
0 4 1 4.03.2015OS3 z nowym logo i identyfikacjąAgencja reklamowa OS3 zmieniła logo i wprowadziła nową identyfikację wizualną. Wykorzystuje obecnie hasło „Widzimy więcej, głębiej, ostrzej”.