0 1 0 0 0 14.10.2014Ranking Interbrand 2014: marka Apple warta 119 mld dol.Firma doradcza Interbrand przygotowała zestawienie stu najcenniejszych globalnych marek w 2014 r. Na podium ponownie znajdują się Apple, Google i Coca-Cola.
4 1 0 0 0 14.10.2014Jak Thor sprawdzi się w PZU? – kampania emloyer branding ubezpieczyciela (wideo)14 października rozpoczyna się kampania pod hasłem „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej głównym bohaterem jest nordycki bóg Thor, który ubiega się o pracę w firmie.
0 1 0 0 0 14.10.2014Komu Komunikacja 29 października w ICE Kraków Congress Centre29 października w Krakowie odbędzie się ósme spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W ICE Kraków Congress Centre zaproszeni goście będą dyskutować wraz z uczestnikami o komunikacji w branży MICE (meetings, incentives, conferences, events).
2 1 0 0 0 13.10.2014Vanquis Bank z kampanią reklamową w telewizji (wideo)13 października rozpoczyna się kampania reklamowa Vanquis Banku. Skierowana jest do klientów indywidualnych.
1 1 0 0 0 13.10.2014mBank promuje mobilne konto (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa e-konta w mBanku. Prowadzona będzie nie tylko w mediach, ale też m.in. w klubach fitness.
1 1 0 0 0 13.10.2014Alior Bank goni marzenia (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Alior Banku. Jej głównym medium jest telewizja. Lektorem w spocie został ponownie Wojciech Malajkat.
0 2 0 0 0 13.10.2014Rynek artykułów sportowych wzrośnie o 5,2% w 2014 r. – PMRRynek artykułów sportowych w Polsce systematycznie rośnie. Dzieje się tak przede wszystkim dzięki modzie na aktywne spędzanie wolnego czasu i prowadzenie zdrowego trybu życia. Według szacunków PMR rynek ten wzrośnie o 5,2% w 2014 r.
1 1 0 0 0 13.10.2014Bogusław Wołoszański i czołg M3 Stuart w spocie Liberty Ubezpieczenia (wideo)Ruszył drugi etap działań informujących o zmianie Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia. Spoty utrzymane są w konwencji autorskich programów Bogusława Wołoszańskiego, który jest twarzą kampanii.
0 1 0 0 0 13.10.2014PKP Intercity wybrała realizatorów swoich kampanii BTLAgencje San Markos, Grupa Eskadra i EM&A będą przygotowywać strategię i kreację oraz zajmować się produkcją BTL w ramach projektu realizowanego przez PKP Intercity.
0 1 0 0 0 13.10.2014Ukazał się raport „Targi w Polsce 2013”Polska Izba Przemysłu Targowego zaprezentowała 21. raport statystyk targowych – „Targi w Polsce”. Rok 2013 był dla większości państw europejskich okresem wygasania kryzysu. W Polsce przyniósł zahamowanie tempa wzrostu PKB – do poziomu 1,4%. Pomimo tych niesprzyjających warunków – jak wynika z badania – targi w Polsce się obroniły.