0 1 0 0 0 20.10.2014Polak lubi zakupy w Internecie – badanie TNS Polska i Ceneo.pl (infografika)84% Polaków lubi zakupy w Internecie. 82% badanych deklaruje, że przegląda oferty e-sklepów dla przyjemności, szukając zakupowych inspiracji. Ponad połowa respondentów uważa, że kupowanie online jest tak samo bezpieczne, jak tradycyjne. To główne wnioski badania TNS Polska przygotowanego na zlecenie Ceneo.pl.
0 1 0 0 0 20.10.2014Jaka będzie Polska w 2040 roku? – badanie 4P Research Mix i Grupy Onet (infografika)Jakich zmian oczekujemy w nadchodzącej przyszłości – do roku 2040? Jakie mamy prognozy? Czego spodziewamy się po technologii, czego po polityce, a jakich zmian oczekujemy w życiu codziennym i w konsumpcji? Takie m.in. pytania zadano internautom w badaniu 4P Research Mix i Grupy Onet.
0 1 0 0 0 20.10.2014WKS Śląsk Wrocław i Plus nawiązują współpracęKoszykarski klub WKS Śląsk Wrocław i Plus rozpoczynają współpracę. Potrwa ona do końca 2014 r.
1 1 0 0 0 20.10.2014Płatności telefonem w kampanii Orange Finanse (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii zachęcającej do korzystania z mobilnej usługi bankowej Orange Finanse. Bohaterami spotu ponownie zostali pracownicy banku.
0 1 0 0 0 20.10.2014Laureaci konkursu PRCH Retail Awards 2014Polska Rada Centrów Handlowych wyłoniła zwycięzców piątej edycji konkursu PRCH Retail Awards. Wyniki ogłoszono 16 października.
3 5 0 0 1 20.10.2014„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)Do swojej nowej kampanii ING Bank Śląski zaprosił rysowników oraz blogerów, m.in. Łukasza Jakóbiaka i Artura Kurasińskiego. Hasło działań brzmi „Liczą się ludzie”. Marka zachęca Polaków do realizacji zamierzeń.
1 1 0 0 0 20.10.2014Jerzy Dudek promuje sieć Premio Opony – Autoserwis (wideo)Rusza pierwsza telewizyjna kampania sieci Premio Opony – Autoserwis. Jej twarzą został bramkarz Jerzy Dudek.
4 1 0 0 0 20.10.2014Piotr Żyła w kampanii content marketingu marki Samsung (wideo)15 października w Internecie ruszyła kampania content marketingu Samsunga. Jej celem jest przybliżenie odbiorcom możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami oferuje użytkownikom firma. W spotach wystąpił Piotr Żyła.
3 6 0 0 0 20.10.2014Onet z nową stroną główną, spersonalizowanymi treściami i kampanią reklamową (wideo, audio)20 października Onet zaprezentował nową stronę główną. Zmiany dotyczą trzech obszarów: treści (otwarcie portalu na nowych, niezależnych autorów), funkcjonalności (możliwość obserwowania wybranych tematów, twórców czy brandów mediowych) oraz designu. Równolegle rusza kampania „Każdy ma swój Onet”.
0 1 0 0 0 17.10.2014„E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach” – raport IAB PolskaDla dalszego rozwoju krajowego rynku e-commerce szczególne znaczenie ma edukacja przedsiębiorców. Dotyczy to zwłaszcza znajomości zagadnień prawnych oraz marketingowych. Takie wyniki przyniosło badanie „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowane przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki