3 5 0 0 1 20.10.2014„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)Do swojej nowej kampanii ING Bank Śląski zaprosił rysowników oraz blogerów, m.in. Łukasza Jakóbiaka i Artura Kurasińskiego. Hasło działań brzmi „Liczą się ludzie”. Marka zachęca Polaków do realizacji zamierzeń.
1 1 0 0 0 20.10.2014Jerzy Dudek promuje sieć Premio Opony – Autoserwis (wideo)Rusza pierwsza telewizyjna kampania sieci Premio Opony – Autoserwis. Jej twarzą został bramkarz Jerzy Dudek.
4 1 0 0 0 20.10.2014Piotr Żyła w kampanii content marketingu marki Samsung (wideo)15 października w Internecie ruszyła kampania content marketingu Samsunga. Jej celem jest przybliżenie odbiorcom możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami oferuje użytkownikom firma. W spotach wystąpił Piotr Żyła.
3 6 0 0 0 20.10.2014Onet z nową stroną główną, spersonalizowanymi treściami i kampanią reklamową (wideo, audio)20 października Onet zaprezentował nową stronę główną. Zmiany dotyczą trzech obszarów: treści (otwarcie portalu na nowych, niezależnych autorów), funkcjonalności (możliwość obserwowania wybranych tematów, twórców czy brandów mediowych) oraz designu. Równolegle rusza kampania „Każdy ma swój Onet”.
0 1 0 0 0 17.10.2014„E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach” – raport IAB PolskaDla dalszego rozwoju krajowego rynku e-commerce szczególne znaczenie ma edukacja przedsiębiorców. Dotyczy to zwłaszcza znajomości zagadnień prawnych oraz marketingowych. Takie wyniki przyniosło badanie „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowane przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki
0 1 0 0 0 17.10.2014Polacy często zwracają odzież kupioną w sklepach internetowych – analiza KodówRabatowych.pl (infografika)Nowe elementy garderoby najczęściej nabywamy we wtorki. W sklepach internetowych odzież częściej kupują kobiety – to one generują 68 proc. transakcji. Ubrania są także najczęściej zwracanymi produktami, które kupujemy online – wynika z analizy przeprowadzonej przez KodyRabatowe.pl.
1 1 0 0 0 17.10.2014Stovit rozpoczyna pierwszą kampanię telewizyjną (wideo)13 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania producenta dżemów Stovit. Działania pod hasłem „Taka natura dżemu” potrwają do 2 listopada. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.
0 1 0 0 3 17.10.2014„Nie zgadzamy się na wybory w ramach takiej niby-demokracji” – STGU o głosowaniu na logo dla PolskiOd 14 października trwa głosowanie na logo Polski. Głos w sprawie zabrał Paweł Krzywda, członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, współautor m.in. systemu identyfikacji Policji.
0 4 0 0 0 17.10.2014Polskie firmy najliczniej reprezentowane w rankingu „Deloitte Technology Fast 50 CE”W 15. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm innowacyjnych technologicznie w Europie Środkowej, zestawionym przez Deloitte, znalazły się 22 spółki z Polski (we wszystkich kategoriach). Liderem zestawienia głównego „Technology Fast 50” jest węgierska Szallas.hu, drugie miejsce zajęła polska firma Comperia.pl, a trzecie High Tech Engineering Center z Serbii.
1 1 0 0 0 16.10.2014Mechanicy wyścigowi polecają olej Platinum (wideo)Orlen Oil rozpoczął kampanię reklamową oleju Platinum. Jej bohaterami zostali mechanicy. W jesiennej odsłonie zobaczyć można Tomasza Gajdę, który ze sportami motorowymi związany jest od ponad dziesięciu lat.