0 1 0 9.03.2015Wiosenna edycja kampanii „W kuchni z E.Wedel” (wideo)Marka Wedel ponownie zachęca konsumentów do wspólnego gotowania. Rozpoczyna drugą odsłonę kampanii „W kuchni z E.Wedel”.
0 4 0 9.03.2015Handel mobilny w Polsce rośnie trzy razy szybciej niż e-commerce ogółem (infografika)Od 2013 do 2016 r. średnia roczna stopa wzrostu handlu mobilnego w Polsce ma wynieść 32,8%, w porównaniu do 10,4% wzrostu w e-handlu ogółem (już z uwzględnieniem m-commerce). Do 2016 r. wydatki mobilne w Polsce wzrosną do prawie 3,5 mld zł – to główne wnioski z badania przeprowadzonego przez Ipsos dla PayPala.
0 1 0 9.03.2015Co robią pracownicy Bakomy? Rusza kampania jogurtów marki (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów owocowych Bakoma Premium Gold. W spotach podkreślane jest przede wszystkim zaangażowanie pracowników firmy.
0 1 0 9.03.2015Bank Pekao wybiera agencję i rozpoczyna działania w social mediaBank Pekao chce promować się w serwisach społecznościowych Facebook, YouTube i Google+ komunikatem „Od ponad 85 lat klienci lubią to”. Firma nawiązała współpracę z agencją The Digitals, która stworzyła to hasło i przygotowała kreację kampanii.
0 1 0 9.03.2015Można zgłaszać kandydatów na Telemarketera Roku 2015Od 9 marca firmy mogą zgłaszać kandydatów w sześciu kategoriach konkursu na Telemarketera Roku 2015. Propozycje przyjmowane są za pośrednictwem formularza na stronie WWW.
0 1 0 9.03.2015Czy Warszawa będzie walczyć ze „śmieciami na wysokości”? Uczniowski projekt społeczny (wideo)Gigantyczne obrazki, jaskrawe litery, wielki format – z tym walczą organizatorzy akcji „Śmieci na wysokości”. Chcą uświadomić mieszkańcom Warszawy, że mogą wpłynąć na ograniczenie liczby reklam outdoorowych w stolicy.
0 1 0 9.03.2015Facebook usunie nieaktywne konta z grona fanówW najbliższych dniach administratorzy profili na Facebooku mogą zauważyć spadek liczby fanów. 5 marca portal ogłosił wprowadzenie zmian w sposobie liczenia polubień. Z grona fanów usunięci zostaną ci użytkownicy, którzy są od dawna nieaktywni.
0 1 0 9.03.2015KER: reklama Undofenu Max wprowadza w błąd. Cider Inn nie może reklamować się na InstagramieKomisja Etyki Reklamy uznała, że firma Omega Pharma Poland, reklamując preparat Undofen Max, wprowadza konsumentów w błąd. Zespół orzekający stwierdził również, że reklama napoju alkoholowego na Instagramie narusza normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 8.03.2015Power of Content Marketing – konferencja i badanie na temat wykorzystania CM w biznesie28 maja w Warszawie odbędzie się konferencja Power of Content Marketing. Zostaną na niej przedstawione wyniki międzynarodowego badania rynku content marketingu. Konferencji towarzyszyć będą warsztaty oraz konkurs Szpalty Roku.
0 1 0 7.03.2015Co PR-owcy sądzą o dziennikarzach? Zapraszamy do udziału w badaniuCzy współpraca PR-owców i dziennikarzy może być lepsza? Ankiety dla przedstawicieli obu profesji przygotowano w ramach spotkań Komu Komunikacja.