1 1 0 0 0 27.10.2014Kilkulatki przeklinają, walcząc z seksizmem (wideo)Co jest gorsze – kilkuletnie dziewczynki wykrzykujące niecenzuralne słowa czy seksistowskie traktowanie kobiet? To pytanie zadaje marka Fckh8.
1 1 0 0 0 27.10.2014Trudny poranek Plushaka w spocie Plusha (wideo)Marka Plush rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii z udziałem niepokornego brand hero. Tym razem w spocie Plushak budzi się rano po suto zakrapianej imprezie.
2 1 0 0 1 27.10.2014Lądowanie na komecie w filmie Tomasza Bagińskiego (wideo)Aidan Gillen („Gra o tron”) i Aisling Franciosi („Upadek”) wystąpili w filmie wyreżyserowanym przez Tomasza Bagińskiego. „Ambition” to próba odpowiedzi m.in. na pytanie, skąd na Ziemi wzięła się woda. Materiał informuje o kulminacyjnym punkcie misji sondy Rosetta.
0 5 0 0 0 27.10.2014Logo Interii będzie przypominać o ważnych datachPocząwszy od 28 października na stronie głównej portalu Interia codziennie oglądać będzie można inną wersję logo. Charakterystyczne liternictwo znaku stanie się zasłoną, pod którą ukryje się zdjęcie obrazujące ciekawe wydarzenia z historii.
1 5 0 0 0 27.10.2014Kradzież telefonu Maffashion kampanią reklamową Orange (wideo)W październiku Julia Kuczyńska (Maffashion) poinformowała, że jej telefon został skradziony, a nieświadomy złodziej robi nim zdjęcia i nagrywa filmy, które później trafiają do chmury. Blogerka na swoim facebookowym profilu publikowała te materiały. 26 października poinformowała, że ostatnie działania to akcja reklamowa Orange Cloud.
1 7 0 0 0 27.10.2014Łódzcy policjanci w cywilu ostrzegają podróżnych przed kieszonkowcami (wideo)Ruszyła kampania edukacyjna „Stop kieszonkowcom” przygotowana przez MPK i łódzką policję. Podczas jednej z akcji policjanci w cywilu naklejali na torby podróżnych ostrzegawcze wlepki.
2 1 0 0 0 24.10.2014Zamarzające bańki mydlane w reklamie Sony (wideo)Nowa reklama telewizyjna Sony nakręcona w śnieżnej scenerii gór Kanady przedstawia zamarzające bańki mydlane. Spot zwraca uwagę na technologię 4K wykorzystaną w telewizorach marki.
1 3 0 0 0 24.10.2014Druga odsłona kampanii reklamowej MetLife (wideo)Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej marki MetLife. Tym razem poza aspektem wizerunkowym promowany jest produkt ochronno-inwestycyjny firmy. Główne hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.
0 1 0 0 0 24.10.2014Nasz świat w 2039 roku – Natalia Hatalska publikuje „FutureMakers.Today”Natalia Hatalska opublikowała „FutureMakers.Today”. To zapis rozmów blogerki na temat przyszłości z międzynarodowej sławy ekspertami z różnych dziedzin, m.in. futurystami, filozofami, start-upowcami, fascynatami nowych technologii.
1 1 0 0 0 24.10.2014Wypadki chodzą po ludziach – przypomina JBL w kampanii słuchawek bezprzewodowych (wideo)10 października w kinach rozpoczęła się kampania reklamowa marki JBL. Wyższość słuchawek bezprzewodowych nad tymi przewodowymi w spocie została pokazana na przykładzie wypadków, które mogą nas spotkać.