0 3 0 19.10.2023Maybelline New York z wirtualnym upiększaniem WarszawyMaybelline New York wykorzystała efekty specjalne w spotach ukazujących Warszawę z kosmetykami marki. PKiN, Rondo ONZ czy Tamka zostały przekształcone w nośniki reklamy. Spoty zdobyły popularność w mediach społecznościowych.
1 6 0 19.10.2023Dresiarz ma problem w spocie Otwartych KlatekW spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki groźny mężczyzna nakłania drobną seniorkę do podpisania petycji. Stowarzyszenie chce pokazać, że pomaganie zwierzętom nie ma społecznych granic.
0 1 0 19.10.2023„Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie” – Bayer rozpoczyna kampanię DicofloruCelem kampanii jest ukazanie korzyści wynikających ze stosowania suplementu diety, który pozwala przywrócić równowagę mikroflory jelitowej po antybiotykoterapii. Działania reklamowe wystartowały od 16 października w telewizji, internecie i POS.
5 5 0 19.10.2023„Czytaj i wejdź do gry!” – NPRCz 2.0 promuje czytelnictwo z siatkarzamiSiatkarze Maria Stenzel i Mateusz Bieniek promują czytelnictwo w kampanii Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. Kampanię Narodowego Centrum Kultury wsparła Polska Liga Siatkówki.
1 4 0 19.10.2023Uniqa z kampanią przeciwko hejtowiW październiku Uniqa powołała Fundację Uniqa. Ma ona wspierać działania społeczne ubezpieczyciela i działać przeciwko hejtowi. Powołaniu fundacji towarzyszy spot.
0 1 0 19.10.2023Uruchomiono Nielsen One – nowe globalne rozwiązanie do cross-mediowego pomiaru oglądalnościNielsen ogłosił wprowadzenie Nielsen One, rozwiązania do cross-mediowego pomiaru oglądalności na rynkach na całym świecie. Na początek uruchamia Nielsen One Content w Danii.
1 1 0 19.10.2023Kampania produktów roślinnych „Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie”Kampania „Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie” promuje produkty roślinne. Obejmuje emisję spotu telewizyjnego, digital i promocję konsumencką.
1 1 0 18.10.2023McDonald’s kontynuuje platformę komunikacyjną „Odkryj ukryty talent Maka”W ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Odkryj ukryty talent Maka” ruszyła nowa kampania burgerów McCrispy.
0 1 0 18.10.2023Polacy coraz częściej zwracają uwagę na dobry stosunek jakości do ceny – badanie GfK TrendKey 2023Od kilku lat polscy konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i coraz mocniej doceniają spersonalizowane, indywidualne podejście ze strony sprzedawców. Tak kształtują się najważniejsze trendy konsumenckie w 2023 r. według danych GfK – an NIQ Company.
0 1 0 18.10.2023Wzrost świadomości ESG wśród Polaków, ale nadal daleko do czołówki światowejPolska odnotowała znaczący wzrost świadomości społecznej w kwestii ESG (36%). Nadal jednak znajdujemy się znacznie poniżej średniej globalnej, która w badaniu ESG Monitor 2023 wyniosła 53%.