2 1 0 0 0 1.03.2023T-Mobile promuje bonusy w aplikacji oraz ofertę na kartęW nowej, uproszczonej wersji oferty T-Mobile na kartę firma oferuje duże paczki gigabajtów w smartfonie i swobodę korzystania z sieci internetowej w każdym miejscu. Firma uruchamia też akcję „Bonusy od serca”, zachęcającą do korzystania z aplikacji.
1 2 0 0 0 1.03.2023„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową„Świstaki lubią wiatraki, żbiki podziwiają fotowoltaiki, a łasice szanują wodne prądnice” – tymi hasłami PGE buduje swój wizerunek w najnowszej kampanii.
0 1 0 0 0 1.03.2023Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Wspólna oferta dla klientówAgora jako nowy większościowy wspólnik Eurozetu podjęła strategiczną decyzję o wspólnej identyfikacji obu grup radiowych. Od tej chwili będą one występować na rynku jako Grupa Eurozet. Zespoły handlowe Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Agory rozpoczynają pracę nad wspólną ofertą dla klientów.
0 3 0 0 0 1.03.2023TikTok wprowadza ograniczenia korzystania z aplikacji dla niepełnoletnichTikTok wprowadza zmiany dotyczące funkcjonalności monitorujących ilość czasu przed ekranem i domyślnych ustawień dla kont nastolatków. Osobom poniżej 18. roku życia zostanie automatycznie ustawiony 60-minutowy dzienny limit w aplikacji.
1 5 0 0 0 1.03.2023Kodeks etyki reklamy rozszerzony o zapisy dotyczące greenwashinguGreenwashing coraz częściej pojawia się w przekazach reklamowych. To sygnał, aby to zjawisko postrzegać w kategoriach niebezpiecznej manipulacji dokonywanej na umysłach i świadomości konsumentów w przestrzeni komunikacyjnej. Rada Reklamy stworzyła ideę i program samoregulacji branży w tym zakresie.
0 4 0 0 0 1.03.2023Rynek reklamowy CEE wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. – prognoza GroupMW 2022 r., wzrost rynku reklamy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wyniósł 6 proc. Tegoroczny szacowany wzrost to 4,5 proc. Najbliższe lata nie przyniosą wielkich przesunięć w podziale tortu reklamowego, w którym przychody mediów digital przebiły właśnie połowę wartości rynku. Tak ocenia GroupM, mediowa grupa inwestycyjna. Jej raport obejmuje analizę sytuacji na rynkach Czech, Węgier, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Serbii oraz Polski.
0 1 0 0 0 1.03.2023Ekologia i CSR sieci handlowych mniej ważne. Liczy się cena i szybkość zakupu – badanie KantaraWyniki badania pracowni Kantar Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumencka. Zmalała grupa rozważnych i pragmatycznych shopperów, którzy starają się jak najtaniej kupować markowe produkty. Przybyło klientów z przymusu i cenoholików.
0 2 0 0 0 1.03.2023Ukazała się najnowsza edycja „Przewodnika po content marketingu” IAB PolskaCo jest najtrudniejszym elementem działań content marketingowych? Czy klienci chętnie podejmują działania contentowe i jakie mają względem nich oczekiwania? Tego wszystkiego można dowiedzieć się z najnowszego „Przewodnika po content marketingu”, przygotowanego przez Grupę Roboczą Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska.
1 3 0 0 0 1.03.2023Gra z hakerem podczas koncertu Paliona na Robloksie – ING uczy o cyberbezpieczeństwieNiespodziewany atak hakera przerwał koncert Paliona – jutubera, który wystąpił w Mieście ING na platformie Roblox z okazji uruchomienia drugiego sezonu gry. W ten sposób rozpoczęła się kampania uświadamiająca dzieciom wagę cyberbezpieczeństwa.
1 4 0 0 0 1.03.2023Trójwymiarowa reklama Pepsi w centrum WarszawyPepsi uruchomiło reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki napoju wyświetlane na ekranie LED sprawiają wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu.