0 1 0 0 0 21.01.2015UOKiK: 1,4 mln zł kary za masło z dodatkiem tłuszczu roślinnegoOd 80 do 90% tłuszczu mlecznego i ani grama roślinnego – to składniki masła. Prezes UOKiK ustalił, że masło produkowane przez Masmal Dairy było zafałszowane tłuszczem roślinnym, a producent wprowadza klientów w błąd. Nałożona na firmę kara to ponad 1,4 mln zł.
0 2 0 0 1 21.01.2015Zegarki i biżuteria najszybciej rosnącym segmentem dóbr luksusowych w Polsce – raport KPMGDo 2017 r. odzież i dodatki pozostaną drugim co do wielkości segmentem dóbr luksusowych w Polsce. Najszybciej będzie jednak rosła wartość rynku zegarków i biżuterii. KPMG prezentuje raport „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2014”.
0 2 0 0 0 21.01.2015Ustronianka oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji PolskiUstronianka – producent napojów i wód mineralnych – została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Podpisanie umowy z PZPN odbyło się 19 stycznia w Warszawie.
6 1 0 0 0 21.01.2015OLX.pl podsumowuje świąteczną kampanię (wideo)25 grudnia rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa OLX.pl. Poprzedziły ją życzenia, które na profilu marki na Facebooku złożyli mieszkańcy czterech regionów Polski.
0 1 0 0 0 21.01.201510 najpopularniejszych aplikacji mobilnych według badania MobienceUżytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android w Polsce, podobnie jak w krajach Europy Zachodniej czy USA, najczęściej korzystają z aplikacji do wyszukiwania informacji, komunikacji, rozrywki, a także zakupów. Allegro jest jedyną polską propozycją, która znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia Spicy Mobile, przygotowanego za pomocą aplikacji Mobience.
1 1 0 0 0 20.01.2015Pierwsza europejska kampania telewizyjna marki Enfamil (wideo)Rozpoczęła się pierwsza europejska kampania telewizyjna mleka Enfamil, marki należącej do Mead Johnson Nutrition. Działaniom w telewizji towarzyszy kampania prasowa.
0 1 0 0 0 20.01.2015IRCenter i UPC Polska testują ankiety w miejsce CAPTCHAW grudniu ubiegłego roku IRCenter i UPC Polska przeprowadziły pierwsze, pilotażowe badanie zrealizowane według metodologii One Question.
1 1 0 0 0 20.01.2015Znów „#dziejesiewpolsce” – WP kontynuuje kampanię (wideo)Ruszył kolejny etap kampanii serwisu Wirtualna Polska „#dzjejesiewpolsce”. Realizowane w styczniu i lutym działania reklamowe skupiają się wokół najważniejszych obszarów tematycznych portalu – Wiadomości, Finansów oraz Sportu.
0 1 0 0 0 20.01.2015PR-owcy oczami polskich dziennikarzy – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała – m.in. ci dziennikarze będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii PR-owiec – dziennikarz było jak najmniej spięć. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015, który odbędzie się 23 i 24 kwietnia. Jego temat przewodni to media relations.
0 1 0 0 0 20.01.2015Polska aplikacja lojalnościowa wykorzystuje beaconyW styczniu zadebiutowała androidowa wersja aplikacji Everytap. Wraz z wersją na iPhone’a aplikacja stanowi program multipartnerski wykorzystujący beacony. Zgodnie z deklaracjami twórców ma oferować korzyści miękkie, a nie zniżki czy rabaty w lokalach.