0 1 0 0 0 19.08.2014IAB Polska publikuje „Przewodnik content marketingu”IAB Polska udostępnia „Przewodnik content marketingu”. Opracowanie odnosi się do definicji, kanałów dystrybucji, dostępnych form oraz zasad transparentności content marketingu. Ma dostarczyć przedstawicielom branży marketingu cyfrowego precyzyjne ramy do interpretacji tego pojęcia.
1 4 0 0 0 19.08.2014Ikea Katowice zachęca: „Pokochaj!” (wideo)8 sierpnia w katowickiej Ikei ruszyła akcja „Pokochaj”. Jej głównym celem jest promowanie przygarniania bezdomnych zwierząt. Na terenie sklepu ustawiono naturalnych rozmiarów wydruki postaci psów i kotów, które czekają na właścicieli.
1 1 0 0 0 19.08.2014„Pomaganie jest proste” – przekonuje MAC (wideo)Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji promuje nowe zasady prowadzenia zbiórek publicznych. Działaniom resortu towarzyszy kampania „Pomaganie jest proste”.
1 1 0 0 0 19.08.2014„Przesuń granice z Castrol Edge” – kampania promująca olej wzmocniony tytanem (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca w Polsce nową linię oleju Castrol Edge Titanium FST. Jej głównym elementem jest konkurs dla internautów, którzy pasjonują się sportami motorowymi. W kampanię zaangażowali się kierowcy sportowi, m.in. Grzegorz Staszewski, Ken Block czy Paweł Trela.
0 1 0 0 0 19.08.2014On – Off Kongres Liderów Marketingu 11 września w Warszawie11 września w Warszawie odbędzie się On – Off Kongres Liderów Marketingu. Wydarzenie w całości poświęcone będzie sztuce umiejętnego i skutecznego łączenia oraz oceny działań marketingowych w kanałach off- i on-line.
1 1 0 0 0 19.08.2014Pierwsza kampania reklamowa firmy Ultimo (wideo)Specjalizująca się w zakupie wierzytelności konsumenckich firma Ultimo rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Działania pod hasłem „Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć” prowadzone są do końca października.
2 1 0 0 0 19.08.2014mBank spełnia „zakurzone marzenia” (wideo)mBank rozpoczął kampanię promującą nową ofertę kredytu gotówkowego. Wykorzystano w niej ideę spełnienia dawnych, nieco zakurzonych marzeń. Działania prowadzone są do końca września w telewizji, kinach, na outdoorze oraz w Internecie.
0 4 0 0 0 18.08.2014Wyniki badania „MEC Mobile Report”Blisko 2/3 polskich internautów ma smartfony. Internet w telefonie badani wykorzystują najczęściej do uruchamiania wyszukiwarek i przeglądania Facebooka. Używają też aplikacji, które ich zdaniem mogą zawierać reklamy, jeśli są darmowe. To niektóre z wniosków z czwartej edycji badania „MEC Mobile Report”.
1 1 0 0 0 18.08.2014Kampania wprowadzająca nową linię szamponów Adidasa (wideo)Marka Adidas wprowadza na polski rynek nową linię szamponów dla mężczyzn. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 18.08.2014Eco-Vital i Mat-Medic zapłacą łącznie 900 tys. zł kary – zdecydował UOKiKFirmy Eco-Vital i Mat-Medic wprowadzały klientów w błąd – uznał UOKiK. Za ukrywanie handlowego charakteru spotkań, na które zapraszały głównie seniorów, zapłacą łącznie blisko 900 tys. zł.