0 2 0 0 0 26.09.2013Polacy o dodatkowych ubezpieczeniach zdrowotnychCo piąta osoba odwiedzająca lekarza specjalistę płaci za wizytę z własnej kieszeni. Jednocześnie Polacy nie korzystają z możliwości zastąpienia jednorazowych wydatków abonamentem lub dodatkowym ubezpieczeniem zdrowotnym – korzysta z nich 8% osób w kraju. Wskazują na to wyniki badania zrealizowanego przez PBS.
0 2 0 0 0 26.09.2013PGE stworzy bajki z facebookowych statusów18 września PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię „Energia słów”. W jej ramach ze słów zamieszczanych w statusach przez użytkowników Facebooka powstaną bajki o energii odnawialnej.
0 1 0 0 3 26.09.2013Makarony Barilla nie dla gejówGuido Barilla, właściciel firmy produkującej makaron, niefortunną wypowiedzią zraził do marki osoby homoseksualne. W rozmowie na antenie radia stwierdził, że nie pokaże homoseksualnej pary w reklamie swoich produktów, a jeśli komuś się to nie podoba, może kupować makarony konkurencji.
0 1 0 0 0 26.09.2013Zgubiony portfel – „Reader’s Digest” prowadzi test na uczciwośćReporterzy „Reader’s Digest” przeprowadzili międzynarodowe badanie, w którym sprawdzili uczciwość mieszkańców wybranych miast Europy, Ameryki Południowej i Północnej oraz Indii. Dziennikarze zostawili w miastach portfele, a następnie obserwowali reakcje osób, które je znalazły.
4 1 0 0 1 26.09.2013Polscy sportowcy mówią: „Stop zwolnieniom z WF-u” (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania Ministerstwa Sportu i Turystyki „Stop zwolnieniom z WF-u”. Ma ona zapoczątkować dyskusję nad aktywnością fizyczną dzieci i młodzieży. W telewizyjnych i internetowych spotach wystąpili utytułowani polscy sportowcy, m.in. Marcin Gortat, zawodnicy siatkarskiej reprezentacji Polski czy Tomasz Majewski.
0 1 0 0 0 26.09.2013BNP Paribas Bank promuje nowy kredyt dla firmBNP Paribas Bank Polska rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców. Działania prowadzone do końca roku skupią się na mediach branżowych.
0 1 0 0 0 26.09.2013Yves Rocher w Polsce wybrał system marketing automationYves Rocher będzie automatyzował marketing, wykorzystując system SalesManago Marketing Automation. Umowa została podpisana z polskim oddziałem YR. Planowane jest rozszerzanie wdrożenia na pozostałe kraje w Europie Centralnej.
1 1 0 0 0 26.09.2013Kampania promująca Ortanol Max (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na zgagę Ortanol Max firmy Sandoz. Działania promocyjne skupione są wokół spotu telewizyjnego.
0 1 0 0 0 26.09.2013Kampania promocyjna pierwszego w Polsce hotelu DoubleTree by HiltonRozpoczęła się promocja łódzkiego hotelu międzynarodowej sieci DoubleTree by Hilton. Reklamy obiektu można oglądać m.in. w ogólnopolskiej prasie, na outdoorze oraz w Internecie.
0 2 0 0 0 26.09.20131395 zgłoszeń do 20. edycji Golden Drum AwardsOd 9 do 11 października w słoweńskich miastach Portorož i Piran będzie trwać 20. edycja Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum. Do konkursu wpłynęło 1395 zgłoszeń z 26 państw.