0 2 0 0 0 3.11.2014Telewizyjna wartość mediowa meczu finałowego mistrzostw świata w siatkówce wyniosła 39 mln złFinał siatkarskich mistrzostw świata, w którym Polska zagrała z Brazylią, wygenerował 39 mln zł wartości mediowej w telewizji. Podczas spotkania efektywnie wyeksponowano 25 marek – wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research.
2 2 0 0 0 3.11.2014Wigilia u Lewandowskich w spocie T-Mobile (wideo)3 listopada wystartowała świąteczna kampania reklamowa T-Mobile z udziałem Roberta Lewandowskiego. Promuje nielimitowane taryfy Jump! oraz ekran Zoom.me.
1 1 0 0 0 3.11.2014Ciasta i desery Delecty w kampanii sponsorskiejOd 1 listopada do końca grudnia trwa telewizyjna kampania sponsoringowa marki ciast i deserów Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży głównym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.
0 1 0 0 0 3.11.2014TVN i T-Mobile Polska uruchomią subskrypcyjny serwis wideo na żądanie dla klientów operatoraTVN oraz T-Mobile Polska ogłosiły, że zawarły strategiczne partnerstwo i wspólnie uruchomią nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVoD) T-Mobile Zone. Będzie on oferowany wszystkim obecnym i nowym klientom indywidualnym operatora.
0 1 0 0 0 3.11.2014Reklamy Onetu łudząco podobne do kreacji kampanii „Projekt Test”20 października rozpoczęła się kampania „Każdy ma swój Onet”. Nową odsłonę serwisu promują kreacje przedstawiające jego przykładowych użytkowników. Są one jednak uderzająco podobne do reklam użytych w kampanii „Projekt Test” z 2010 r.
1 1 0 0 0 3.11.2014„Leją na ciebie w pracy, w szkole, kiedy pijesz kawę” – Julia Kamińska zachęca do rozliczenia polityków (wideo) [aktualizacja]Instytut Spraw Obywatelskich rozpoczął akcję „Dość olewania – obywatele decydują”. Jej częścią jest spot, w którym wystąpiła aktorka Julia Kamińska (m.in. „BrzydUla”). Akcja zachęca do rozliczenia polityków z przedwyborczych obietnic i świadomego głosowania w wyborach samorządowych 16 listopada.
1 1 0 0 0 3.11.2014Sekretne życie w podwójnej historii Hondy (wideo)W ramach internetowej kampanii Honda przygotowała spot prezentujący równolegle dzienne i nocne życie pewnego mężczyzny. Film promuje model Civic i jego sportową wersję – Civic Type R.
0 1 0 0 0 2.11.2014Już za 3 tygodnie WUD Silesia 2014 – konferencja na temat user experienceWUD Silesia to edukacyjne wydarzenie non profit, poświęcone tematyce user experience (UX) i usability. Piąta edycja odbędzie się 22 listopada w nowej siedzibie Muzeum Śląskiego w Katowicach.
1 1 0 0 0 31.10.2014Mija 20 lat od wykupienia pierwszego bannera reklamowego w Internecie (wideo)Pierwszy w historii banner reklamowy pojawił się na stronie HotWired.com 27 października 1994 r. i promował firmę telekomunikacyjną AT&T. W ciągu czterech miesięcy kliknęło w niego aż 44% osób, które go zobaczyły. Jak to możliwe?
1 1 0 0 5 31.10.2014Smok wawelski, rycerze i PGE Arena promują Polskę za granicą (wideo)Ministerstwo Spraw Zagranicznych rozpoczęło kampanię promującą Polskę. W spocie brytyjski chłopiec opowiada koledze m.in. o smoku i rycerzach, których zobaczył w Polsce.