1 4 0 0 0 20.11.2014Drogerie Natura „Gotowe na święta” (audio)Świąteczna kampania Drogerii Natura rozpoczęła się 20 listopada. Hasło działań to „Gotowe na święta”.
0 3 0 0 0 20.11.2014Lewandowscy kontra Beckhamowie – analiza ich popularności w polskich mediachAnna i Robert Lewandowscy to jedna z najpopularniejszych par polskiego show-biznesu. Media szybko określiły ich mianem „polskich Beckhamów”. Czy rzeczywiście dorównują popularnością zagranicznemu małżeństwu? Sprawdził to Press-Service Monitoring Mediów.
2 1 0 0 0 20.11.2014Pizza Hut z nowym logo, stroną, kampanią i propozycjami w menu (wideo)Pizza Hut zmieniła logo, stronę WWW, przygotowała kampanię reklamową oraz wprowadziła do menu nowe pozycje. Ma to być największy rebranding w 56-letniej historii marki.
0 1 0 0 0 20.11.2014Jak dzieci korzystają z mediów i odbierają reklamy? – badania VIMN (infografika)Dzieci w wieku 6–13 lat to pierwsze pokolenie tzw. digital natives, czyli użytkowników, dla których telewizja, komputer, tablet i smartfon są stałymi elementami codzienności. Firma Viacom International Media Networks sprawdziła, w jaki sposób konsumują one media, jakich platform używają najczęściej oraz jaki jest ich odbiór reklam.
0 1 0 0 0 20.11.2014Kot Przybora i Iwo Zaniewski przejmują całościowe udziały w PZLWłaścicielami całości udziałów w PZL zostali Iwo Zaniewski i Kot Przybora. Publicis Groupe sprzedała im 51% udziałów w spółce.
1 3 0 0 0 19.11.2014Polacy najchętniej oglądają sport w telewizji publicznej. Króluje piłka nożna i siatkówka – badanie IHHPonad trzy czwarte Polaków ogląda w telewizji transmisje i relacje z wydarzeń sportowych. Respondenci najchętniej wybierają programy przygotowane przez Telewizję Publiczną, a zaraz za nią sportowy kanał Polsatu – wynika z badania Instytutu Badania Opinii Homo Homini.
0 1 0 0 0 19.11.2014Za 2 tygodnie konferencja Geomarketing Now – planowanie kampanii reklamowej3 grudnia w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się konferencja Geomarketing Now. To wydarzenie skierowane w szczególności do osób zajmujących się planowaniem działań mediów.
0 1 0 0 0 19.11.2014W 2020 r. 90% ludzi będzie miało telefon komórkowy – „Mobility Report” EricssonaTechnologia komórkowa wciąż rozpowszechnia się w zawrotnym tempie. 90% światowej populacji będzie miało telefon komórkowy przed 2020 r. Smartfony stanowiły 65–70% wszystkich urządzeń sprzedanych w trzecim kwartale 2014 r. Takie wnioski znajdują się w „Mobility Report” firmy Ericsson.
1 1 0 0 0 19.11.2014„Sztuka sprzątania” według marki Bosch (wideo)W kampanii „Sztuka sprzątania” Bosch promuje żelazka i odkurzacze. Informuje przy tym o promocji konsumenckiej, w ramach której przy zakupie wybranych modeli urządzeń można otrzymać zwrot podatku VAT.
0 1 0 0 0 19.11.2014Kolor służy Annie DąbrowskiejNadające w Warszawie Radio Kolor rozpoczyna działania promocyjne. Twarzą kampanii została piosenkarka Anna Dąbrowska.