1 1 0 0 1 9.10.2013Plus zachęca: „Sprzedaj starą komórkę i kup smartfon” (wideo)Plus rozpoczął kampanię, w której zachęca do wymiany starego telefonu na gotówkę lub bon towarowy na smartfon.
0 1 0 0 0 9.10.2013Nowa identyfikacja wizualna FortunyJesienią Fortuna (Agros-Nova) będzie sukcesywnie wprowadzać nową identyfikację wizualną. Projekt jest wynikiem zmiany strategii marki, w myśl której podkreślona ma zostać naturalność produktów przygotowanych bez dodatku cukru, sztucznych barwników i konserwantów.
0 5 0 0 0 9.10.2013Dzienniki Mediów Regionalnych promują loterie„Gazeta Pomorska”, „Gazeta Lubuska”, „Echo Dnia”, „Dziennik Wschodni” i „Głos Dziennik Pomorza” – dzienniki Mediów Regionalnych – rozpoczynają loterie. Każdemu z pięciu konkursów towarzyszy kampania reklamowa.
0 2 0 0 0 9.10.2013Badanie Radio Track (lipiec–wrzesień 2013 r.)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 9.10.2013Robert Korzeniowski w kampanii Suzuki SX4 (wideo)Suzuki Motor Poland wprowadza na rynek crossovera SX4 S-Cross. W kampanii reklamowej występuje ambasador modelu – Robert Korzeniowski.
0 6 0 0 0 9.10.2013Bit Torrent prowadzi kampanię na rzecz wolności w InternecieW kampanii outdoorowej protokołu wymiany plików Bit Torrent zastosowano hasła oznajmiające światu, że Internet powinien być wolny. Hasła nawiązują do prowadzonych ostatnio dyskusji na temat prywatności i praw użytkowników Sieci.
0 5 0 0 0 9.10.2013Umlauty promują kursy językowe w Instytucie GoethegoWraz z rozpoczęciem kolejnego semestru kursów językowych startuje kolejna kampania Goethe-Institut – tym razem dotycząca podstaw języka niemieckiego. Centralnym elementem reklam są litery z umlautami: ö, ä, ü oraz „scharfes S”, czyli ß.
0 1 0 0 0 9.10.2013Mediacap uzgadnia warunki przejęcia udziałów w Grupie IQSSpółka Mediacap uzgodniła ramowe warunki przejęcia pakietu kontrolnego w Grupie IQS. Podpisany dokument zakłada odkupienie pakietu 53% udziałów w grupie badawczej.
0 1 0 0 0 9.10.2013Jeliton z kampanią rekomendacjiMarka Jeliton z portfolio Kato Labs przeprowadzi kampanię rekomendacji. Ambasadorzy zrekrutowani przez platformę Rekomenduj.to przetestują produkt i podzielą się opiniami ze znajomymi.
1 1 0 0 0 9.10.2013„Dzień z życia shoppera” – reklama usług 4Frame Shopper Marketing & Communication (wideo)Agencja 4Frame Shopper Marketing & Communication przygotowała spot, w którym przybliża zagadnienie shopper marketingu i promuje świadczone przez siebie usługi.