0 2 0 0 0 3.03.2015Rusza V edycja studenckiego konkursu Zbadaj.toRozpoczęła się V edycja konkursu Zbadaj.to, organizowanego przez branżowe organizacje badawcze: PTBRiO i OFBOR. Propozycja skierowana jest do studentów zainteresowanych poznawaniem współczesnych postaw społecznych oraz eksploracją zachowań konsumenckich. Główny cel działań to prezentacja badań marketingowych i społecznych jako ścieżki kariery zawodowej.
0 1 0 0 0 3.03.2015RTB House z oddziałem w RosjiPolska firma RTB House założyła spółkę w Rosji. Od początku 2015 r. rozwojem biznesu w tym kraju zajmuje się Anton Melechow, nowo zatrudniony country manager.
1 1 0 0 0 3.03.2015„Wiosną kopce na stołach rosną” – kampania produktów Dr. Oetkera (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa ciasta oraz babeczek Kopiec Kreta Dr. Oetkera. Spot emitowany będzie w marcu w telewizji.
0 1 0 0 0 3.03.2015Intermarché rozpoczyna współpracę z kucharzem Michelem Rothem27 lutego sieć Intermarché zainaugurowała nowy projekt kulinarny – „Atelier Intermarché”. Jego ambasadorem, a zarazem autorem potraw łączących polskie smaki z francuskimi akcentami jest Michel Roth. To były szef restauracji hotelu Ritz w Paryżu, posiadacz gwiazdek Michelin i zdobywca nagrody Bocuse d’Or.
0 2 0 0 0 3.03.2015PZU „uThoruje” drogę na staż3 marca ruszyła kolejna odsłona kampanii „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej hasło to „uThoruj sobie drogę na staż”. Celem jest rekrutacja najzdolniejszych młodych ludzi do ogólnopolskiego programu staży i praktyk oraz umacnianie wizerunku ubezpieczyciela jako atrakcyjnego pracodawcy.
1 1 0 0 0 3.03.2015Telekomy zarabiają na rozpowszechnianiu pornografii przez pornobiznes – akcja Stowarzyszenia Twoja Sprawa (wideo)Za pomocą SMS-ów wysyłanych w sieciach Orange, Play, Plus oraz T-Mobile dzieci mogą kupować brutalną pornografię. Nikt nie weryfikuje skutecznie ich wieku – alarmuje STS. Operatorzy udostępniają pornobiznesowi usługę SMS premium rate, dzięki której użytkownicy płacą za pornografię. Udział telekomów w takich płatnościach może sięgać nawet 30%.
0 2 0 0 1 3.03.2015„Konkubinat to grzech” – przypomina na billboardzie Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa RodzinW polskich miastach pojawiły się billboardy z hasłem „Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż”. To element kampanii Krajowego Ośrodka Duszpasterstwa Rodzin działającego przy Episkopacie Polski.
0 1 0 0 0 3.03.2015Heineken kontynuuje współpracę z 24/7CommunicationMarka Heineken będzie nadal współpracować z 24/7Communication przy implementacji kolejnej odsłony kampanii UEFA Champions League. Agencja zajmie się relacjami z mediami, współpracą z blogerami i sportowymi liderami opinii oraz angażowaniem fanów piłki nożnej na stronie Liga.heineken.pl. Będzie też organizować i koordynować event „Champion the Match”.
0 1 0 0 0 3.03.2015Ygrek jako wartościowy pracownik w kampanii PSZKW powszechnej świadomości pokolenie Y rysuje się jako generacja roszczeniowa, nielojalna i leniwa. Obraz Ygreków ma zmienić kampania „Jestem Ygrekiem. Nie jestem leniem”, realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.
0 1 0 0 0 3.03.2015Google+ zostanie podzieloneFirma Google zapowiedziała reorganizację Google+. Wiadomość potwierdził Bradley Horowitz, wiceprezes serwisu.