1 1 0 0 0 4.12.2014Połączenie telewizji i wideo w social media w kampanii Opla Mokki (wideo)General Motors Poland rozpoczął kolejny etap kampanii promującej samochód Opel Mokka. Działania reklamowe z udziałem niemieckiej modelki Claudii Schiffer obejmują emisję spotów telewizyjnych, wideo w social media oraz reklamę display.
0 2 0 0 0 4.12.2014Frisco.pl w metrze z beaconamiNa powierzchniach reklamowych stacji Centrum w warszawskim metrze Frisco.pl otworzyło sklepy firmowe wyposażone w beacony. Promuje w ten sposób mobilne zakupy.
2 1 0 0 0 4.12.2014Każde życie ma swój soundtrack – przekonuje marka House (wideo)„Sound Tracks” to kontynuacja kampanii „Every Sound Makes Music” polskiej marki odzieżowej House. Motywem przewodnim projektu są dźwięki towarzyszące codziennemu życiu.
0 1 0 0 0 4.12.2014„Nie zasmucaj znów św. Mikołaja”. CLW zwraca uwagę na sytuację pracowników firm produkujących zabawkiOrganizacja China Labor Watch (CLW) opublikowała raport śledczy dotyczący naruszeń praw pracowniczych w przemyśle zabawkarskim. Badanie objęło 4 fabryki produkujące zabawki m.in. dla firm Mattel, Fisher-Price, Hasbro czy Crayola. Podczas dochodzenia na taśmach produkcyjnych powstawały egzemplarze Barbie, Myszki Miki, Transformersów oraz Parowozu Tomka.
0 1 0 0 0 4.12.2014Pernod Ricard szykuje relaunch Malibu. Wybrał agencje digitalWybrane zostały agencje do obsługi online marki Malibu Rum na 2015 r. Stworzenie platformy kreatywnej, wdrożenie serwisu produktowego, prowadzenie konta na Instagramie oraz obsługę konkursów konsumenckich Pernod Ricard Polska powierzył agencji Digital Kingdom. Opieka nad działaniami na Facebooku oraz kampaniami dispaly pozostanie po stronie Isobaru.
0 1 0 0 0 3.12.2014Tesco wydaje książkę we współpracy z Robertem Makłowiczem„Smak łowi Makłowicz. Świat od przystawki do deseru” to druga książka z autorskimi przepisami krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza. Dostępna jest wyłącznie w sklepach sieci Tesco, z którą współpracuje kucharz.
0 1 0 0 0 3.12.2014Multi Channel Network – nowa sieć reklamowa na polskim rynkuNa rynku zadebiutowała sieć reklamowa Multi Channel Network. Pokieruje nią Jan Roszkiewicz.
0 1 0 0 0 3.12.2014Ryzyko utraty reputacji wśród najważniejszych zagrożeń firm – badanie Deloitte i Forbes InsightsTrzy czwarte firm na świecie jest przekonanych o swojej dobrej reputacji. Niespełna 1/5 organizacji przyznała sobie najwyższą ocenę w zakresie odpowiedniego zarządzania ryzykiem utraty dobrego imienia. Globalne badanie „2014 Global survey on reputation risk. Reputation@Risk”, przeprowadzone przez firmę doradczą Deloitte i Forbes Insights pokazuje, że na skutek utraty reputacji najbardziej cierpią przychody firmy oraz wartość marki.
0 1 0 0 0 3.12.2014Biuro reklamy Gazety.pl będzie sprzedawać na wyłączność reklamy na KwejkuBiuro reklamy Gazety.pl rozpoczęło współpracę z serwisem Kwejk.pl. Od 2015 r. będzie sprzedawać tam powierzchnie reklamowe na zasadach wyłączności.
0 2 0 0 0 3.12.2014Ostatnia prosta Donalda Tuska do Brukseli – Press Service Monitoring MediówInformacja o wyborze Donalda Tuska na stanowisko prezydenta Europy zelektryzowała media. Od momentu oficjalnego ogłoszenia nominacji na temat premiera zostało opublikowanych 106,5 tys. materiałów – wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.