0 1 0 3.11.2015Na święta Bożego Narodzenia przewidujemy wydatek średnio 820 zł – Barometr Providenta (infografika)Co piąty Polak nie spodziewa się prezentu pod choinką. Mimo to najbliższe święta Bożego Narodzenia mogą nas kosztować średnio 820 zł – wynika z badania Barometr Providenta, przeprowadzonego przez PBS.
1 6 0 3.11.2015Margaret i finaliści „The Voice of Poland” śpiewają świąteczną piosenkę Coca-Coli (wideo)Coca-Cola rozpoczęła przygotowania do kampanii świątecznej „Podaruj radość”. Okres oczekiwania na Boże Narodzenie marka zainaugurowała premierą nowej wersji przeboju „Coraz bliżej święta”. W polskiej wersji wykonuje go Margaret, a towarzyszą jej finaliści programu muzycznego „The Voice of Poland”. W teledysku występują również twórcy z polskiego YouTube.
0 7 0 3.11.2015Ikea zachęca do wspólnego gotowania w Kuchni Spotkań15 listopada na mapie Warszawy pojawi się nowe miejsce – Kuchnia Spotkań Ikei. To dwupoziomowy lokal w centrum stolicy, który można bezpłatnie wynająć, aby wspólnie z bliskimi gotować i celebrować różne okazje.
0 1 0 2.11.2015MSLWarsaw zmienia się w Publicis ConsultantsMSLWarsaw zmienia nazwę na Publicis Consultants. Ma to podkreślać bliską współpracę z Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett – agencjami reklamowymi należącymi do Grupy Publicis w Polsce. Stanowisko p.o. dyrektora zarządzającego objęła Joanna Kwiatkowska-Carbol.
0 1 0 2.11.2015Serial „Pakt” promowany grą fabularną8 listopada na antenie stacji HBO wyemitowany zostanie pierwszy odcinek serialu „Pakt”. W dniach poprzedzających premierę internauci będą mogli wcielić się w rolę dziennikarza śledczego i spróbować rozwiązać zagadkę powiązaną z fabułą produkcji.
1 1 0 2.11.2015Rainbow promuje „Cały świat przeżyć” (wideo)Wystartowała kampania biura podróży Rainbow, promująca ofertę na lato 2016. Jej celem jest przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale i pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.
1 1 0 2.11.2015„Ile za ile?” – kampania pożyczki w Kasie Stefczyka (wideo)2 listopada rozpoczęła się emisja nowej odsłony kampanii pożyczki „Ile za ile?” dostępnej w Kasie Stefczyka. Tym razem znana już z wcześniejszych reklam bohaterka wraz z mężem rozwiązuje zadanie domowe dziecka.
1 1 0 2.11.2015Pierwsza kampania telewizyjna marki Krups (wideo)Po raz pierwszy w polskiej telewizji można oglądać reklamę ekspresów do kawy Krups. W spocie wyeksponowano funkcję umożliwiającą podgrzanie i spienienie mleka bezpośrednio w filiżance.
0 2 0 2.11.2015Capgemini wykorzystuje aromamarketing w kampanii employer brandingowejRuszyła kampania promująca Capgemini jako pracodawcę. Akcję z miętowym motywem przewodnim poprzedziły działania wewnętrzne, podczas których w biurach firmy zazieleniło się od ziół, a pracownicy mogli orzeźwić się miętowymi napojami.
1 1 0 2.11.2015Magda Gessler w reklamie Ulgixu Total z ciętą ripostą na dyskomfort po posiłku (wideo)2 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa Ulgixu Total (PPF Hasco-Lek). Udział wzięła w niej Magda Gessler. Restauratorka prezentuje ciętą ripostę na dolegliwości pokarmowe.