0 1 0 0 1 8.12.2014LoveBrands Relations Powered by Grandes Kochonos – nowa agencja strategicznej komunikacji marketingowejGrandes Kochonos stworzyło nowy podmiot w swojej grupie. LoveBrands Relations to agencja strategicznej komunikacji marketingowej. Jej zadaniem jest wspieranie budowy relacji marek z otoczeniem poprzez działania content marketingowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
0 3 0 0 0 8.12.2014„Fanpage Trends” – listopad 2014 r.W listopadzie na Facebooku hashtag #wybory przegrał z #konkursami, #muzyką, #disco oraz Arturem Szpilką, który wspólnie z TVN pozbawił Ewę Chodakowską pozycji liderki zestawienia najbardziej angażujących stron polskojęzycznych. Co działo się na Facebooku w minionym miesiącu, prezentuje Sotrender w raporcie „Fanpage Trends”.
0 1 0 0 0 8.12.2014Bahlsen Polska wybiera Starcom zamiast MediaComuW przetargu na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, do której należą marki Hit, Krakuski i Leibniz, zwyciężył Starcom. Zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów.
0 1 0 0 0 8.12.2014Nowa struktura i awanse w działach sprzedaży i marketingu NetsprintaNetsprint, firma specjalizująca się w marketingu opartym na technologii, zmienił strukturę organizacyjną. Wydzielono trzy piony: sprzedaży, rozwoju biznesu i produkcji. Ze zmianą wiążą się nominacje i awanse w poszczególnych pionach.
0 4 0 0 2 8.12.2014KGHM prezentuje nowe logo. PiS protestujeNa początku grudnia spółka KGHM Polska Miedź SA ujawniła nowe logo. Ze znaku mają zniknąć słowa „Polska Miedź”. Głos w tej sprawie zabrało Prawo i Sprawiedliwość. Partia zwróciła się do rządu z wezwaniem do szybkiej reakcji.
0 1 0 0 0 7.12.2014Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu Złote SpinaczeOgłoszono wyniki 12. edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR. Przyznano nagrody w 24 z 25 kategorii konkursowych. W kategoriach specjalnych nagrody przyznano: za kreatywność marce Atlas, za efektywność – Urzędowi Miasta Katowice.
1 1 0 0 0 5.12.2014Mleko z Gostynia reklamowane jako uzupełnienie aktywnego dnia (wideo)Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa spółdzielni mleczarskiej w Gostyniu. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki mleka zagęszczonego do kawy.
0 1 0 0 0 5.12.2014Goldbach Audience przejmuje kompetencje agencji Goldbach InteractiveZ początkiem 2015 r. Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience. Grupa nie doszła do porozumienia z potencjalnymi inwestorami i nie zdecydowała się na sprzedaż działającej na polskim rynku agencji interaktywnej.
1 1 0 0 0 5.12.2014Tymbark znów gra kolędy na kieliszkach (wideo)1 grudnia rozpoczęła się świąteczna kampania Tymbarku. W jej ramach, podobnie jak przed rokiem, emitowany jest spot, w którym uliczny artysta gra kolędę „Oj, maluśki, maluśki” na kieliszkach wypełnionych sokiem.
0 1 0 0 0 5.12.2014Justyna Steczkowska dołącza do konwoju MuszkieterówKonwój Muszkieterów to ogólnopolska akcja fundacji właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, której celem jest pomoc potrzebującym dzieciom. W tym roku konwój pomocy wyrusza po raz czternasty. Na jego czele stoi Justyna Steczkowska.