2 1 0 0 0 2.04.2014Przedsiębiorcy tańczą do utworu Pharrella Williamsa w kampanii promującej lokatę Idea Banku (wideo)Ruszyła kampania promująca lokatę Happy Idea Banku. W spocie zobaczyć można przedsiębiorców tańczących do przeboju Pharrella Williamsa.
1 1 0 0 0 2.04.2014Danuta Stenka i niedowidząca Ola w kampanii społecznej „Tęczy” (wideo)W spocie zatytułowanym „Kto to?” wystąpiła Danuta Stenka. Towarzyszy jej 3,5-letnia Ola – podopieczna Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”. Film zainaugurował kampanię „Zobacz. Niewidome dzieci”.
1 1 0 0 0 2.04.2014Radwańska kontra Radwańska – tenisistki promują drogerie Dayli (wideo)Ruszyła kampania wizerunkowa sieci sklepów drogeryjno-spożywczych Dayli. W akcji udział biorą Agnieszka i Urszula Radwańskie. Tenisistki są ambasadorkami marki od września 2013 r.
0 3 0 0 0 2.04.201450 Cent poleca Polakom słuchawki SMS Audio1 kwietnia do Polski przyjechał amerykański raper Curtis „50 Cent” Jackson. Przez pięć dni będzie spotykał się z fanami, promując markę słuchawek SMS Audio, której jest właścicielem.
0 1 0 0 0 2.04.2014Kampania Społeczna Roku 2013 – znamy nominowanychDo nagrody Kampania Społeczna Roku 2013 jury nominowało 36 kampanii. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 7 maja.
1 2 0 0 0 2.04.2014Juliette Binoche w kampanii Credit Agricole ogłasza: „Jesteśmy gotowi!” (wideo)Bank Credit Agricole rozpoczął kampanię reklamową, w której zachęca do założenia w nim konta. W spocie „Jesteśmy gotowi!” wystąpiła francuska aktorka Juliette Binoche, która jest twarzą marki od początku jej obecności na polskim rynku.
1 1 0 0 0 1.04.2014SLD nawołuje: „Nie marnuj głosu!” (wideo)Spot wyborczy do Parlamentu Europejskiego zaprezentował SLD. Przekonuje, że w Polsce liczy się tylko rywalizacja pomiędzy nim a PO, dlatego nie warto w ogóle głosować na inne ugrupowania.
1 1 0 0 0 1.04.2014Złośliwość losu rozładowuje akumulator i spuszcza powietrze z kół w kampanii Liberty Direct (wideo)Liberty Direct rozpoczyna drugą odsłonę kampanii reklamowej, w której ponownie pojawia się Złośliwość losu i jej czarny kot. Marka promuje ubezpieczenia komunikacyjne.
1 1 0 0 0 1.04.2014Ronaldo, Neymar oraz Rooney podejmują ryzyko w spocie Nike (wideo)Nike Football rozpoczyna kampanię „Podejmij ryzyko”. W zaprezentowanym 1 kwietnia spocie występują Cristiano Ronaldo, Neymar oraz Wayne Rooney. Klip ukazuje presję, z jaką zmagają się piłkarze podczas przygotowań do gry na największej arenie futbolowej.
1 1 0 0 0 1.04.2014„Różni ludzie. Różne potrzeby. Jedna perfekcyjna odpowiedź” – kampania VW (wideo)Marka Volkswagen promuje ofertę Perfectline w kampanii pod hasłem „Różni ludzie. Różne potrzeby. Jedna perfekcyjna odpowiedź”. Charakterystycznym motywem spotu jest piosenka Depeche Mode „People are people” przerobiona w różnych stylach.