0 4 0 0 0 18.12.2014Jakich prezentów internauci szukają przed świętami? – badanie IMMGrudzień to okres przedświątecznych zakupów. W tym czasie sklepy internetowe odnotowują rosnące zainteresowanie produktami. Zwiększa się też aktywność internautów dyskutujących o prezentach. Bazując na danych udostępnionych przez Allegro, Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje w social media na temat produktów najczęściej kupowanych w tym serwisie.
1 1 0 0 0 18.12.2014Orange pakuje prezenty w warszawskiej galerii handlowej (wideo)W warszawskim centrum handlowym Blue City stanęła maszyna pakująca prezenty. Każdy, kto włożył do jej wnętrza kupione upominki, otrzymywał je schowane w wielkich pudłach o kształtach gwiazdy, dzwonka, anioła, renifera czy choinki. Dodatkowo marka Orange, inicjator akcji, dołączała niespodziankę.
0 1 0 0 0 18.12.2014Wizerunek galerii handlowych na przykładzie wrocławskich centrówNiemal połowa klientów odwiedza galerie handlowe, by kupić ubrania, a 31% z góry wie, w którym konkretnie sklepie zrobi zakupy odzieżowe. To jeden z wniosków raportu opracowanego przez firmę Wills Integrated na podstawie badań wrocławskiego rynku galerii handlowych.
0 3 0 0 0 18.12.2014„Zasięg i ocena technologii przekazu wideo w Internecie” – raport firmy Millward BrownJak w najbliższych latach będzie rozwijała się reklama wideo w Internecie? Próbą odpowiedzi na to pytanie jest raport przygotowany przez Millward Brown na zlecenie firmy SMEbusiness.pl.
1 1 0 0 0 18.12.2014Eurobank śpiewa stałym klientom (wideo)W grudniu Eurobank przygotował dla klientów niestandardową formę podziękowań – autorską piosenkę „You say yes, we say thank you”, napisaną i zaaranżowaną przez łódzki chór The Gospel Time. Ideą akcji było podkreślenie długofalowych relacji łączących bank z klientami oraz podziękowanie za powierzone marce zaufanie.
0 1 0 0 0 18.12.2014Przyspieszenie reklamy online w końcówce roku – IAB AdEx Q3 2014 (infografika)W trzecim kwartale 2014 r. dynamika reklamy online w Polsce wyniosła 9,2% rok do roku. Oznacza to przyspieszenie względem wcześniejszych kwartałów br. Wartość wydatków w okresie styczeń – wrzesień wyniosła 1,87 mld zł, czyli o ponad 116 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Takie wyniki przyniosło badanie IAB AdEx, realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska.
2 2 0 0 0 18.12.2014Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy czują się w Małopolsce jak w domu (wideo)Rozpoczęła się akcja „Święta jak w domu. Małopolska”. Jej celem jest promowanie lokalnych tradycji i zwyczajów oraz zachęcanie do spędzenia świąt w tradycyjny sposób w tym właśnie regionie. W działania zaangażowali się m.in. Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy.
1 1 0 0 1 18.12.2014„Lob kojarzy (się) marnie” – STS protestuje przeciw reklamie producenta zamków (wideo)Spółka Lob, producent m.in. okuć budowlanych i zamków, we wrześniu rozpoczęła kampanię reklamową „Zabezpiecz się!”. Film, w którym wykorzystano seksualne konotacje, emitowany jest w Internecie. Przeciw takim działaniom protestuje Stowarzyszenie Twoja Sprawa.
0 1 0 0 0 17.12.2014Alior Bank przejmie Meritum Bank [aktualizacja]Alior Bank może przejąć Meritum Bank. Postępowanie przeprowadzone przez UOKiK wykazało, że koncentracja nie będzie miała negatywnego wpływu na konkurencję.
0 1 0 0 0 17.12.2014Rozpocznij rok 2015 mobilnie: Targi Mobile-IT i Mobile Trends Conference 2015 w lutymUrządzenia mobilne towarzyszą nam niemal w każdej minucie życia. Korzystamy z nich w pracy, domu, tramwaju czy podczas joggingu. Nie dziwi nikogo widok osób, które podczas rozmowy w gronie znajomych jednocześnie bawią się smartfonem, bądź w kolejce do sklepowej kasy szybko przeglądają serwisy informacyjne.