0 1 0 0 0 7.12.2014Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu Złote SpinaczeOgłoszono wyniki 12. edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR. Przyznano nagrody w 24 z 25 kategorii konkursowych. W kategoriach specjalnych nagrody przyznano: za kreatywność marce Atlas, za efektywność – Urzędowi Miasta Katowice.
1 1 0 0 0 5.12.2014Mleko z Gostynia reklamowane jako uzupełnienie aktywnego dnia (wideo)Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa spółdzielni mleczarskiej w Gostyniu. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki mleka zagęszczonego do kawy.
0 1 0 0 0 5.12.2014Goldbach Audience przejmuje kompetencje agencji Goldbach InteractiveZ początkiem 2015 r. Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience. Grupa nie doszła do porozumienia z potencjalnymi inwestorami i nie zdecydowała się na sprzedaż działającej na polskim rynku agencji interaktywnej.
1 1 0 0 0 5.12.2014Tymbark znów gra kolędy na kieliszkach (wideo)1 grudnia rozpoczęła się świąteczna kampania Tymbarku. W jej ramach, podobnie jak przed rokiem, emitowany jest spot, w którym uliczny artysta gra kolędę „Oj, maluśki, maluśki” na kieliszkach wypełnionych sokiem.
0 1 0 0 0 5.12.2014Justyna Steczkowska dołącza do konwoju MuszkieterówKonwój Muszkieterów to ogólnopolska akcja fundacji właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, której celem jest pomoc potrzebującym dzieciom. W tym roku konwój pomocy wyrusza po raz czternasty. Na jego czele stoi Justyna Steczkowska.
3 1 0 0 0 5.12.2014„Jestem własną wizją świata” – kampania Nikona (wideo)Firma Nikon rozpoczęła kampanię pod hasłem „Jestem własną wizją świata”. Ma ona zachęcać pasjonatów fotografii, by wyrażali swoje autorskie wizje świata na zdjęciach. Jako inspirację marka prezentuje prace fotografów, którzy ujmują rzeczywistość z własnej, nietypowej perspektywy.
0 4 0 0 1 5.12.2014Młodzi projektanci z ASP ponownie projektują dla BiedronkiSieć sklepów Biedronka wspólnie z Katedrą Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi przygotowała kolejną propozycję karnawałowych ubrań dla klientów. Od 15 grudnia w sprzedaży dostępne będą bluzki zaprojektowane przez studentów.
0 3 0 0 0 5.12.2014Sklepy internetowe otwarte na święta – raport firmy ShoperCoraz więcej Polaków kupuje w Internecie, a właściciele e-sklepów coraz profesjonalniej podchodzą do prowadzenia biznesu. Czym kuszą klientów przed świętami i na jakie zyski liczą? Które działania przynoszą im najlepsze efekty, czego zaś obawiają się najbardziej? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w raporcie „E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką”, przygotowanym przez platformę sklepową Shoper.
0 5 0 0 0 5.12.2014„Pamiętasz?” – detektyw śledzi zbrodnie w Krakowie i przypomina, jak segregować śmieci4 grudnia ruszyła kampania billboardowa Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w Krakowie. Jej głównym celem jest informowanie i edukowanie mieszkańców w kwestii prawidłowej segregacji odpadów.
0 1 0 0 2 5.12.2014Ponad połowa reklam internetowych nie jest oglądana – w dyskusję angażują się Google i Unilever56,1% reklam w Internecie nie jest widocznych dla ludzi – wskazują badania Google. Publikacja ich wyników może zwiększyć obawy o efektywność reklamową kanału online.