1 1 0 0 0 8.03.2013Alicja Bachleda-Curuś w amerykańskiej reklamie Heinekena (wideo)8 marca od umieszczenia spotu na YouTube rozpoczęła się nowa kampania Heinekena w USA. W reklamie w jednej z głównych ról kobiecych wystąpiła polska aktorka, Alicja Bachleda-Curuś.
0 1 0 0 0 8.03.2013Browar Namysłów przygotowuje ogólnopolską kampanięAgencja BBDO Warszawa przygotuje strategię komunikacji kampanii reklamowej, która wprowadzi markę Namysłów Pils na rynek ogólnopolski.
0 3 0 0 0 8.03.2013Kampania prasowa Delikatesów Alma i produktów Krakowskiego KredensuDelikatesy Alma i Krakowski Kredens ruszają z wiosennymi kampaniami reklamowymi. Motyw przewodni stanowią hasła: „Alma wygrywa jakością” i „Jakość bez kompromisów”.
3 1 0 0 0 8.03.2013Mieszko Chipselier uczy, jak jeść chipsy (wideo)Na początku lutego w serwisie YouTube pojawiły się filmy z popisami znawcy chipsów – Mieszka Pierwszego Chipseliera. Pierwsze odcinki pokazywały, jak należy jeść i podawać chipsy. Najnowsze filmy interaktywne z udziałem Mieszka rozwiewają wątpliwości i wyjawiają, że jest to kolejna odsłona kampanii Lay’s: „Jaki to smak?”.
2 1 0 0 0 8.03.2013McDonald’s promuje swój nowy zestaw i kanapkę (wideo)5 marca ruszyła nowa kampania telewizyjna McDonald’s, która promuje zestawy „2 for U” oraz kanapkę Chikker, nowość w ofercie sieci.
4 1 0 0 14 7.03.2013Sobowtór George’a Clooneya w spotach promujących Małopolskę (wideo)Na targach elektroniki CeBIT 2013 w Hanowerze odbył się premierowy pokaz spotów zrealizowanych do kampanii promującej Małopolskę. Reklamy przedstawiają trzy różne historie i miejsca w Krakowie, ale łączy je jedna myśl przewodnia: Małopolska jest najlepszym regionem na nowoczesne inwestycje.
0 1 0 0 1 7.03.2013E-mail marketing widziany oczami internautów – infografikaE-mail to najczęściej wybierana forma komunikacji konsumentów z firmami. Ponad 80% badanych sprawdza pocztę e-mail codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, o których się z niego dowiadują – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę GetResponse.
0 1 0 0 0 7.03.2013Strax wybiera agencję PRStrax, producent lifestyle’owych akcesoriów do urządzeń mobilnych, rozpoczął współpracę z agencją public relations Neuron, która będzie wspierać firmę w budowaniu marki w Polsce.
0 1 0 0 0 7.03.2013Zelmer nadal z Red8 AdvertisingRed8 Advertising wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego marki Zelmer. Oznacza to kontynuację trwającej od 6 lat współpracy tej agencji z firmą Zelmer. Przetarg został rozstrzygnięty w marcu.
0 1 0 0 0 7.03.2013IV edycja konkursu studenckiego Zbadaj.to4 marca rozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiego konkursu studenckiego Zbadaj.to. Przedsięwzięcie jest inicjatywą Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Konkurs ma na celu promocję kariery w branży badawczej i jest przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków studiów licencjackich i magisterskich.